eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego oraz części zamiennych do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie w ramach projektu pn.Rozwój wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-11

Ogłoszenie nr 500026459-N-2017 z dnia 11-09-2017 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego oraz części zamiennych do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie w ramach projektu pn.: Rozwój wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560678-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie, Krajowy numer identyfikacyjny 65090331600000, ul. Piłsudskiego 8, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 16 736 20 87, e-mail pcpr@lubaczow.powiat.pl, faks 16 736 20 92.
Adres strony internetowej (url): www.lubaczow.powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego oraz części zamiennych do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie w ramach projektu pn.: Rozwój wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCPR.031.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje zakup następującego sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego oraz części zamiennych do Wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie: ? Łóżko rehabilitacyjne - szt. 40, ? Rotor zespolony do ćwiczeń oporowych kończyn dolnych i górnych wolnostojący - szt. 10, ? Rotor do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych- szt. 20, ? Rower rehabilitacyjny - szt. 20, ? Rower rehabilitacyjny poziomy- szt. 10, ? Piłka rehabilitacyjna 65 cm - szt. 10, ? Piłka rehabilitacyjna 75 cm - szt. 10, ? Piłka rehabilitacyjna 95 cm - szt. 10, ? Materac rehabilitacyjny trzyczęściowy składany - szt. 10, ? Orbitrek magnetyczny - szt. 10, ? Stepper - szt. 10, ? Bieżnia elektryczna - szt. 4, ? Wioślarz - szt. 8, ? Aparat do hydromasażu stóp - szt. 6, ? Aparat do suchego masażu stóp - szt. 6 szt., ? Aparat do masażu ciała - 6 szt., ? Drabinka rehabilitacyjna - szt. 10, ? Przyłóżkowe urządzenie rehabilitacyjne (PUR) - szt. 4, ? Osprzęt do PUR - 4 szt., ? Wózek standardowy aluminiowy - szt. 20, ? Balkonik aluminiowy statyczno-kroczący - szt. 20, ? Balkonik aluminiowy dwukołowy - szt. 20, ? Balkonik aluminiowy stały - szt. 20, ? Balkonik aluminiowy czterokołowy - szt. 10, ? Balkonik ułatwiający wstawanie - szt. 10, ? Podpórka trójkołowa składana - szt. 10, ? Podpórka dwukołowa dla dzieci - szt. 6, ? Wysoka podpórka ze stabilizacją przedramion - szt. 6, ? Kula łokciowa z obejmą uchylną - szt. 40, ? Kula łokciowa stała - szt. 40, ? Kula pachowa - szt. 20, ? Laska podpórka składana aluminiowa - szt. 6, ? Laska sygnalizacyjna składana - szt. 6, ? Koncentrator tlenu - szt. 12, ? Trójnóg laska - szt. 6, ? Czwórnóg - szt. 6, ? Inhalator - szt. 10, ? Ciśnieniomierz - szt. 10, ? Wózek prysznicowo toaletowy - szt. 10, ? Taboret prysznicowy z oparciem 6 szt., ? Nakładka sedesowa z regulowaną wysokością - szt. 6, ? Podnośnik wannowy - szt. 10, ? Ssak medyczny - szt. 10, ? Krzesło obrotowe do wanny - szt. 6, ? Rotor elektryczny do ćwiczeń kończyn dolnych lub górnych z dodatkowym wyposażeniem - szt. 2, ? Lampa do światłoterapii ze statywem - szt. 2, ? Łóżko rehabilitacyjne obrotowe z funkcją pionizacji - szt. 2, ? Mechanizm mocowania /podnoszenia/opuszczania barierek - kpl. 20, ? Paski zabezpieczające stopy w rowerkach - kpl. 15, ? Paski zabezpieczające stopy w rotorach - kpl. 15, ? Nasadki gumowe na kule - szt. 50.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 387396.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RONOMED Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyjaźni 52/1U
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 409.857,67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 409.857,67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 411.716,60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.