eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sprzątanie obiektów dydaktyczno - sportowych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-05

Ogłoszenie nr 500026369-N-2018 z dnia 05-02-2018 r.

Wrocław: Sprzątanie obiektów dydaktyczno - sportowych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 41452-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 75206-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 32786000000, ul. Al. I. J. Paderewskiego 35, 51612 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 473 554, e-mail zamowienia@awf.wroc.pl, faks 71 347 34 48.
Adres strony internetowej (url): www.awf.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie obiektów dydaktyczno - sportowych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZ-3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie dotyczy wykonania usługi dla części VI (Stadion Lekkoatletyczny), polegającą na wykonaniu prac porządkowych mających na celu utrzymanie czystości w obiekcie Zamawiającego, wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych (utwardzonych (chodniki, parkingi) i terenów zielonych wokół tego obiektu. Przedmiot umowy określa szczegółowo Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

90620000-9,

90630000-2,

77300000-3,

90919300-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na czas określony (12 miesięcy) od dnia 22.04.2017 - 21.04.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Stadion lekkoatletyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

INVICTUS SYSTEM Sp. z o.o., , ul. Bolesława Czerwińskiego 6, 40-123, Katowice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 18000.00 .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zamawiający dokonuje zmiany w umowie w oparciu § 12 ust. 1 pkt. b)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany w umowie zostały dokonane w powołaniu na § 12 ust. 1 pkt. b) z przyczyn organizacyjnych dotyczących zamknięcia części obiektu na którym wykonywana jest usługa sprzątania. Zakres zmian dotyczy sposobu realizacji zamówienia polegającego na zmianie czasu i zakresu usługi sprzątania, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy podstawowej i związanego z tym zmiany wynagrodzenia. W związku z wprowadzonymi zmianami Wykonawca jest zobligowany do realizacji przedmiotowej usługi dla Części VI -Stadion Lekkoatletyczny, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - po zmianie stanowiącym integralną część do zawartego aneksu nr 1/2017 do umowy AWF nr 59/2017. Wprowadzone zmiany skutkują zmniejszeniem wysokości wynagrodzenia miesięcznego wskazanego w § 9 ust. 1 pkt. tj. a) Cena brutto: - było: 1.770,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset siedemdziesiąt i 00/100 zł) - jest po zmianie: 1.647,00 ( słownie: jeden tysiąc sześćset czterdzieści siedem złotych i 00/100 zł) b) Cena netto: - było: 1.500,00 zł(słownie: jeden tysiąc pięćset i 00/100 zł) - jest po zmianie: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych i 00/100 zł) c) Wartość podatku VAT: - było: 270,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt i 00/100 zł) - jest po zmianie: 247,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści siedem złotych i 00/100 zł). Zmiany w wynagrodzeniu będą obowiązywać od dnia 01.10.2017 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.