eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie projektu i wykonanie na jego podstawie robót budowlanych w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum zakładowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-09

Ogłoszenie nr 500026118-N-2017 z dnia 09-09-2017 r.

Główny Urząd Nadzoru Budowlanego: Opracowanie projektu i wykonanie na jego podstawie robót budowlanych w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum zakładowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559542-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, Krajowy numer identyfikacyjny 1084922000000, ul. ul. Krucza , 00926 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 619 453, e-mail zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl, faks 226 619 095.
Adres strony internetowej (url): www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektu i wykonanie na jego podstawie robót budowlanych w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum zakładowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BAF.260.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu, uzgodnienie go z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, i wykonanie na jego podstawie robót budowlanych w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji wraz ze sterowaniem i zasilaniem oraz instalacji odprowadzania skroplin dla pomieszczeń archiwum zakładowego (pomieszczenia magazynowe) na kondygnacji -1 w budynku przy ul. Kruczej 38 w Warszawie, zwanym dalej "budynkiem". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych, w tym odkrywek w uzgodnieniu z Zamawiającym, jeżeli okażą się niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji projektu instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji wraz ze sterowaniem i zasilaniem oraz instalacji odprowadzania skroplin dla pomieszczeń archiwum zakładowego (pomieszczenia magazynowe) uzgodnionego z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, 3) demontaż istniejącej w pomieszczeniach archiwum zakładowego (pomieszczenia magazynowe) instalacji wentylacji nawiewnej i wywiewnej, 4) budowę instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji (centrala wentylacyjna, kanały, nawiewniki i wywiewniki, izolacja, nawilżacz powietrza, itp.), 5) budowę systemu sterowania i automatyki, w tym podłączenie do systemu SSP, 6) wykonanie zasilania elektrycznego zamontowanych urządzeń, 7) zamurowanie otworów w ścianach po zdemontowanych elementach istniejącej wentylacji, 8) wykonanie otworów w przegrodach budowlanych dla zaprojektowanej instalacji wentylacji i klimatyzacji, 9) wykonanie zabezpieczeń ppoż. przejść przez przegrody oddzielenia pożarowego oraz dostosowanie pomieszczenia przeznaczonego na usytuowanie centrali wentylacyjnej do przepisów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1422) - jeśli dotyczy, 10) roboty budowlane wykończeniowe po robotach instalacyjnych, 11) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 12) utylizację zdemontowanej wentylacji. 3. Przedmiot zamówienia opisuje szczegółowo, z zastrzeżeniem pkt 4, program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy w programie funkcjonalno-użytkowym, o którym mowa w pkt 3, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wyrobów i materiałów budowlanych oraz urządzeń technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów budowlanych i urządzeń równoważnych, o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w tym programie. 5. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, o którym mowa w pkt 3, obowiązującymi przepisami, a także specyfikacjami technicznymi i instrukcjami branżowymi. 6. Warunki wykonywania robót budowlanych: 1) wszelkie prace wykonywane w pomieszczeniach archiwum zakładowego będą wykonywane w dni robocze (od poniedziałku do piątku), wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:15-16:15, 2) każdorazowy zamiar wyłączenia energii elektrycznej musi być zgłoszony przedstawicielowi Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku), najpóźniej do godziny 12:00 dnia poprzedzającego dzień, w którym to wyłączenie ma nastąpić, 3) Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia terenu budowy, mając na uwadze w szczególności: a) zachowanie bezpieczeństwa użytkowników budynku, b) ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem mienia prywatnego lub publicznego, c) wyeliminowanie w miarę możliwości przedostawania się z terenu budowy pyłów i innych zanieczyszczeń do pozostałej części budynku, d) utrzymywanie na terenie budowy porządku, w szczególności usuwanie wszelkich odpadów, pozostałości i zanieczyszczeń. 7. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby co najmniej 1 osoba wykonująca prace związane z montażem instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, była zatrudniona przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji tych prac, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę, w szczególności sposób dokumentowania jej zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w Rozdziale XIV SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331200-8


Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 45310000-3, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158629.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KLIMATECHNIKA s.c. Krzysztof Cienciała, Anna Cienciała
Email wykonawcy: biuro@klimatechnika.pl
Adres pocztowy: ul. H. Modrzejewskiej 4
Kod pocztowy: 25-449
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143910.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143910.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183992.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.