To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500026049-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach: ZORGANIZOWANIE WYCIECZKI DLA PRACOWNIKÓW, EMERYTÓW I RENCISTÓW SUM W KATOWICACH ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN DO GRUDZIĄDZA, KWIDZYNA, GNIEWA, MALBORKA W DWÓCH TERMINACH WE WRZEŚNIU 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572758-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 000289035,
ul. Poniatowskiego
15,
40-055
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2083547, e-mail
mstanderska@sum.edu.pl, faks
32 2083568.
Adres strony internetowej (url): www.sum.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZORGANIZOWANIE WYCIECZKI DLA PRACOWNIKÓW, EMERYTÓW I RENCISTÓW SUM W KATOWICACH ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN DO GRUDZIĄDZA, KWIDZYNA, GNIEWA, MALBORKA W DWÓCH TERMINACH WE WRZEŚNIU 2017r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP/PN/104/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania wycieczki dla pracowników, emerytów i rencistów SUM w Katowicach oraz członków ich rodzin do Grudziądza, Kwidzyna, Gniewa, Malborka w dwóch terminach we wrześniu 2017r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający we wzorze umowy szczegółowo określił dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotowego zamówienia. Wymagany termin realizacji: obsługa 2 grup (max. 100 osób) w następujących terminach: 1) 15-17.09.2017r. (50 osób) 2) 22-24.09.2017r. (50 osób) Maksymalna ilość osób: 100 - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników o maksimum 16 osób (minimum 84 rozliczanych uczestników). Wykonawca, w przypadku zgłoszenia rezygnacji przez Zamawiającego 8 osób w każdym z 2-ch przewidywanych terminów wycieczkowych - bez względu na czas zgłoszenia rezygnacji, pomniejszy w rozliczeniu końcowym wynagrodzenie o równowartość uczestnictwa tych osób.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66633.34
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 1. Fides Travel Marek Piekarski 2.Am Food Group Marek Piekarski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47800
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.