eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Ścieżka w koronach drzew wraz z infrastrukturą na górze Czantoria

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500026009-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Ustroń:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 572259-N-2017
Data: 16/08/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Kolej Linowa Czantoria Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 072707373, ul. 3 Maja 130, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 854 35 50, e-mail czantoria@czantoria.net, faks .
Adres strony internetowej (url): www.czantoria.net

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej, programu funkcjonalno-użytkowego oraz kompleksowej dokumentacji projektowej i pełnienie funkcji nadzoru autorskiego dla inwestycji edukacyjno - rekreacyjnej pn. "Ścieżka w koronach drzew wraz z infrastrukturą na Górze Czantoria" uwzględniającego minimalne wymagania Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi uwzględniać: - wizję lokalną, wstępne uzgodnienia, wstępna lokalizacja, - koncepcję urbanistyczno - architektoniczną wraz z wizualizacjami, w układzie graficznym i opisowym, - program funkcjonalno -użytkowy zawierający wariantową ocenę lokalizacji z uwzględnieniem cech środowiska, - wstępną ocenę dendrologiczna wraz z inwentaryzacją, - mapy do celów projektowych, uzyskanie wypisów z rejestru gruntów, - wstępne badania geotechniczne pod inwestycję, - uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, - uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, - wykonanie dokumentacji geologiczno- inżynierskiej, - wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z informacją BIOZ w zakresie niezbędnym do złożenia wniosku zgłoszenia robót budowlanych, - wykonanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, - przeniesienie praw autorskich na zasadach określonych w umowie, - pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w zakresie wskazanym w umowie.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej oraz kompleksowej dokumentacji projektowej i pełnienie funkcji nadzoru autorskiego dla inwestycji edukacyjno - rekreacyjnej pn. "Ścieżka w koronach drzew wraz z infrastrukturą na Górze Czantoria" uwzględniającego minimalne wymagania Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi uwzględniać: - wizję lokalną, wstępne uzgodnienia, wstępną lokalizację, - koncepcję urbanistyczno - architektoniczną wraz z wizualizacjami, w układzie graficznym i opisowym, - wstępną ocenę dendrologiczną wraz z inwentaryzacją, - mapy do celów projektowych, uzyskanie wypisów z rejestru gruntów, - wstępne badania geotechniczne pod inwestycję, - uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, - uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, - wykonanie dokumentacji geologiczno- inżynierskiej, - wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z informacją BIOZ w zakresie niezbędnym do złożenia wniosku zgłoszenia robót budowlanych, - wykonanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, - przeniesienie praw autorskich na zasadach określonych w umowie, - pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w zakresie wskazanym w umowie.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu koncepcji urbanistycznoarchitektonicznej i dokumentacji projektowej obiektów użyteczności publicznej o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej obiektów typu parki rozrywki, obiekty sportowo - rekreacyjne, zawierającej minimum obiekty budowlane typu wieże i tarasy widokowe o konstrukcji drewnianej, metalowej lub drewniano-metalowej, kładki, mola, obiekty gastronomiczne, place zabaw itp., o wartości minimum 400.000 PLN brutto każda.
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu koncepcji urbanistycznoarchitektonicznej i dokumentacji projektowej obiektów użyteczności publicznej o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej obiektów typu parki rozrywki, obiekty sportowo - rekreacyjne, zawierającej minimum obiekty budowlane typu wieże i tarasy widokowe o konstrukcji drewnianej, metalowej lub drewniano-metalowej, kładki, mola, obiekty gastronomiczne, place zabaw itp., o wartości minimum 200 000 PLN brutto każda.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest: 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie przelewu wierzytelności, cesji wierzytelności oraz podpisywanie wszelkich innych umów przez Wykonawcę, z których treści będzie wynikało prawo do dochodzenia bezpośrednio zapłaty i roszczeń finansowych od Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty jeżeli konieczność wprowadzania takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie: a) zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, b) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, c) działania lub zaniechania osób trzecich (w tym organów opiniujących i uzgadniających, wydających akty administracyjne), uniemożliwiających wykonanie prac w terminie określonym w umowie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, d) wstrzymania przez Zamawiającego lub upoważnione do tego podmioty i organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, e) konieczności wykonania określonych czynności przez podmioty trzecie niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego, co uniemożliwia realizację zamówienia, f) okoliczności będących następstwem siły wyższej uznanych przez Zamawiającego. Przez wystąpienie zdarzeń siły wyższej należy rozumieć zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do uniknięcia nawet w przypadku maksymalnej staranności Stron, uznanych przez Zamawiającego. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności celem dokończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. 2) Zmiany wynagrodzenia: a) Zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych - ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. d) zmniejszenie wynagrodzenia na skutek ograniczenia zakresu rzeczowego umowy, o którym mowa w pkt 7. e) W przypadkach określonych lit. a-c Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wpływu zmiany wskazanych regulacji na jego koszty. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian określonych powyżej i jest możliwa wyłącznie w stosunku do niewykonanej części umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył w tym celu szczegółową kalkulację wraz z załączeniem dowodów w postaci kopii umów o pracę i/lub umów cywilnoprawnych. Ciężar dowodu spoczywa na Wykonawcy. 3) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego itp.). 4) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 5) Zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6) Zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b tej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ. Ponadto nowy podwykonawca o którym wyżej mowa nie może podlegać wykluczeniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ust. 1 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp wskazane w SIWZ. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ (oświadczenie analogiczne do tego które było składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). 7) Zmiany zakresu rzeczowego ( ograniczenie etapów realizacji przedmiotu umowy wynikających z Harmonogramu rzeczowo-finansowego) poprzez jego ograniczenie w przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania umowy przeszkód uniemożliwiających realizację dalszych etapów realizacji przedmiotu umowy, w szczególności na skutek nieuzyskania koniecznych zgód, zezwoleń, aktów administracyjnych ( decyzji, zezwoleń, opinii, uzgodnień ). 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej Umowy zobowiązana jest do uzasadnienia i udokumentowania zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt 1. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie przelewu wierzytelności, cesji wierzytelności oraz podpisywanie wszelkich innych umów przez Wykonawcę, z których treści będzie wynikało prawo do dochodzenia bezpośrednio zapłaty i roszczeń finansowych od Zamawiającego.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2017-09-14, godzina: 13:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2017-09-21 , godzina: 13:00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.