eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana pokrycia dachowego nad salą narad w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bielsku - Białej, ul. Piastowska 40



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500025731-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach: Wymiana pokrycia dachowego nad salą narad w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bielsku - Białej, ul. Piastowska 40

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 51425985927000, ul. ul. Jagiellońska 25, 40032 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 077 777, e-mail bdg-zp@katowice.uw.gov.pl, faks 322 077 395.
Adres strony internetowej (url): www.katowice.uw.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.katowice.uw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana pokrycia dachowego nad salą narad w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bielsku - Białej, ul. Piastowska 40

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BAI.272.92.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu pokrycia dachowego w zakresie: ? rozbiórka i zabezpieczenie starego pokrycia dachu - 555 m2, ? pokrycie dachu papą termozgrzewalną - 555 m2, ? wykonanie obróbek kominów wentylacyjnych w ilości 7 sztuk o wymiarach: * długość- 70 cm, szerokość- 40 cm, wysokość- 55 cm - 1 sztuka, * długość-56 cm, szerokość- 40 cm, wysokość- 55 cm - 2 sztuki, * długość- 80 cm, szerokość- 40 cm, wysokość- 55 cm - 1 sztuka, * długość- 215 cm, szerokość- 40 cm, wysokość- 120 cm - 1 sztuka, * długość- 205 cm, szerokość- 40 cm, wysokość- 110 cm - 1 sztuka, * długość- 95 cm, szerokość- 40 cm, wysokość- 115 cm - 1 sztuka, polegających na zbiciu starych i wykonaniu nowych tynków, ? wykonanie nowych nakryw żelbetowych na kominach, ? rozebranie starych rynien i montaż nowych rynien (systemowych z PCV) - 68,73 mb, ? rozebranie starych rur spustowych i montaż nowych rur spustowych (systemowych z PCV) - 35,00 mb, ? rozebrania starych obróbek blacharskich i wykonanie nowych - 32,64 m2, ? odbicie odspojonej warstwy tynku na elewacji od strony południowo-wschodniej przy nieszczelnej rurze spustowej - 20 m2, ? wykonanie nowej powłoki tynkarskiej elewacji o fakturze i w kolorze identycznym z istniejącym tynkiem - 20 m2, ? demontaż istniejącej instalacji odgromowej budynku wraz z ponownym montażem po wykonaniu robót remontowych wraz z badaniem i pomiarami (uziemienia, ciągłości przewodów połączeniowych), ? wywóz i utylizacja papy, ? wywóz gruzu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eko Projekt Ewa Szymańska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Rubież 7
Kod pocztowy: 71-027
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140000.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 140000.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140000.06
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 11 lipca 2017r w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przedmiotowego remontu. Ponieważ nie złożono żadnych ofert, w dniu 27 lipca 2017r, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie. Wobec powyższego postępowanie zostało przeprowadzone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), na mocy którego Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi następująca okoliczność: "(...) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (...) nie zostały złożone żadne oferty (...) a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.