eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radymno › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją - Budowa kanalizacji sanitarnej dla Miasta Radymna.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500025624-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Miasto Radymno: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją - Budowa kanalizacji sanitarnej dla Miasta Radymna.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV "Ochrona środowiska i dziedzictwa naturalnego" Działanie 4.3 "Gospodarka wodno-ściekowa". Poddziałanie 4.3.1 "Gospodarka ściekowa"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549100-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Radymno, Krajowy numer identyfikacyjny 65090055900000, ul. ul. Lwowska 20, 37550 Radymno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 281 589, e-mail inwestycje@radymno.nazwa.pl, faks 166 282 417.
Adres strony internetowej (url): www.radymno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją - Budowa kanalizacji sanitarnej dla Miasta Radymna.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.I.271.32.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje "Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją - Budowa kanalizacji sanitarnej dla Miasta Radymna" w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej zwany w dalszej części SIWZ "przedmiotem zamówienia". W ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia: a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. d) w specjalności drogowej. Do obowiązków inspektora nadzoru na ww. zadaniu należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i ponadto: 1. Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie. 2. Kontrola nad właściwą i terminową realizacją inwestycji, w tym udział w planowaniu i ustalaniu harmonogramów działań wszystkich wykonawców, wg procedur zatwierdzonych przez Zamawiającego. 3. Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie. 4. Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji. 5. Monitorowanie postępu prac, włącznie z opracowywaniem i przedkładaniem Zamawiającemu miesięcznych raportów o stanie realizacji Projektu Inwestycyjnego, zaawansowaniu rzeczowo - finansowym robót, występujących zagrożeniach oraz podjętych działaniach korygujących i zapobiegawczych - wg uzgodnionego standardu, w terminie do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu objętym sprawozdaniem. 6. Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami. 7. Zapewnienie codziennej obecności na placu budowy inspektora nadzoru w zakresie poszczególnych branż zgodnie z realizowanym w danym dniu zakresem prac budowlanych. 8. Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń. 9. Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót oraz weryfikacja i szczegółowa ocena jakości wykonywanych robót wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, jak również wyrobów, które ze względów technologicznych nie powinny mieć zastosowania w ramach realizacji Projektu Inwestycyjnego. 10. Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy z wykonawcą Projektu Inwestycyjnego obejmujące rozliczenie finansowe budowy, robót częściowych i końcowych w szczególności z uwzględnieniem warunków zewnętrznego finansowania Projektu Inwestycyjnego w czasie jego realizacji. 11. Weryfikacja i akceptacja otrzymanych od Wykonawcy Projektu Inwestycyjnego dokumentów dotyczących budowy w tym m.in. szczegółowego programu budowy, rozliczeń rzeczowo-finansowych, miesięcznych raportów o postępie robót, rozliczenia końcowego a następnie sukcesywne dostarczanie do zamawiającego wraz z pozostała dokumentacją potwierdzającą prawidłowość realizowania robót budowlanych. 12. Stała współpraca z osobą sprawującą nadzór autorski i uzyskiwanie od niej opinii lub zgody na zmiany dotyczące projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznych a także powiadamiane Zamawiającego i Projektanta w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w dokumentacji projektowej, o ile wystąpi taka potrzeba. 13. Zachowanie poufności informacji. 14. Utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji. 15. Dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień. 16. Kontrola realizacji zadania zgodnie z dokumentacją oraz zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 17. Zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów oraz ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną. 18. Organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty - na wniosek Zamawiającego. 19. Sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp. za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty. 20. Zatwierdzanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę. 21. Rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót. 22. Szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych. 23. Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, 24. Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie. 25. Koordynowanie przygotowania i przebiegu odbiorów robót zanikających lub ulegających zakryciu, prób i rozruchów, odbiorów częściowych robót i odbioru końcowego dla każdej z części. 26. Uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych. 27. Udział w inspekcji TV nowo wybudowanej kanalizacji sanitarnej oraz jej późniejsza weryfikacja pod kątem zgodności wykonania z projektem wykonawczym. 28. Zapewnienie warunków formalnych i faktycznych dla przeprowadzenia procedury uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego. 29. Kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem częściowym i końcowym w szczególności sprawdzenie i opiniowanie protokołów odbioru. 30. Ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne oraz opiniowanie wszelkich rozwiązań technicznych, technologicznych i kosztorysowych proponowanych przez wykonawcę, projektanta lub inspektorów nadzoru w trakcie realizacji budowy, wymagających decyzji Zamawiającego. 31. Organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych (min. 1 raz w roku) w okresie gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 32. Nadzorowanie wad usuwanych przez Wykonawcę w okresie gwarancji. 33. Sporządzanie dokumentacji fotograficznej tworzonej podczas codziennej obecności na placu budowy z udokumentowaną data wykonania fotografii. Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowanymi Projektu Inwestycyjnego na podstawie odrębnych umów na roboty budowlane, inwestycji która została podzielona na trzy części: Część I "Budowa garażu oraz wykonanie robót modernizacyjnych w budynku oczyszczalni ścieków w Radymnie" Część II "Budowa kanalizacji sanitarnej dla Miasta Radymna ciąg kanalizacyjny B i D wraz z siecią kanalizacyjną przy ulicy Kochanowskiego" Część III "Budowa kanalizacji sanitarnej dla Miasta Radymna ciąg kanalizacyjny E, F, G, H, J, LB" Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia objęty jest nadzór nad realizacją do trzech odrębnych umów na roboty budowlane, zawartych w związku z realizacją Projektu Inwestycyjnego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Zamawiający wymaga ustanowienia w ramach realizacji niniejszego zamówienia Koordynatora/Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru - Rolę Koordynatora/Kierownika pełnić będzie Inspektor Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Dopuszczalne jest wyznaczenie Koordynatora/Kierownika Zespołu spośród inspektorów nadzoru skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia. Do obowiązków Koordynatora/Kierownika Zespołu będzie należało w szczególności koordynowanie realizacji umów na roboty budowlane, których rezultaty są ściśle powiązane ze sobą i wzajemnie uzależnione. Od Koordynatora/Kierownika Zespołu wymagana będzie dostępność (w tym poprzez standardowe formy komunikacji typu telefon, poczta elektroniczna) przez cały czas trwania robót w godzinach prowadzenia tych robót. Na czas urlopu wypoczynkowego lub nieprzewidzianej wcześniej nieobecności Koordynator/Kierownik Zespołu zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego o tym fakcie na piśmie. Podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru z danej branży wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Koordynator/Kierownik zapewni zastępstwo na czas nieobecności skierowanych do realizacji zamówienia inspektorów nadzoru, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie obowiązków przez poszczególnych Inspektorów Nadzoru względem Zamawiającego w szczególności za wyrządzone szkody będącej normalnym następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych niniejszą umową. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania czynności związanych z nadzorem inwestorskim, z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki oraz etyką zawodową. Koordynator/Kierownik zespołu i wszyscy inspektorzy nadzoru muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy skierowani do realizacji zamówienia inspektorzy nadzoru nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, są zobowiązani zapewnić na koszt własny tłumacza na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71630000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 231524.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu sp z o.o.
Email wykonawcy: boiprzemysl@pro.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Okrzei 2
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92988.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92988.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138201.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca przy pomocy Podwykonawców wykona następujący zakres robót: zakres prac: a.) Współudział w obowiązkach inspektora nadzoru - SIWZ pkt.3.1. ppkt 15; b.) udzielanie Wykonawcy wszelkich konsultacji oraz doradztwa niezbędnych do należytego i zgodnego ze sztuką budowlaną świadczenia usług przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia; c.) zapewnienia Wykonawcy potrzebnych kontaktów ze specjalistami posiadającymi doświadczenie w zakresie realizacji usług analogicznych do przedmiotu zamówienia. Podwykonawca: Krośnieńska Dyrekcja Inwestycji Spółka z o.o. ul. Kościuszki 49 38-400 Krosno


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.