eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na zadaniazad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 3 000 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 800 Mg.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500025367-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na zadania: zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 3 000 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 800 Mg.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557662-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 93271204100000, ul. ul. Wrocławska 9, 55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 873 090, e-mail drogi@powiat.trzebnica.pl, faks 713 873 090.
Adres strony internetowej (url): www.drogi.trzebnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na zadania: zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 3 000 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 800 Mg.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DTiZP/200/11/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na zadania. zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 3 000 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 800 Mg. Uwaga: Podane powyżej ilości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości materiałów wskazanych w zad. nr 1 i nr 2. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 2. Opis dostaw i materiału: Sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy piasku i soli z antyzbrylaczem na potrzeby ZUD Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy w sezonie 2017/2018 na Obwód Drogowy w Trzebnicy i Obwód Drogowy w Żmigrodzie. Zamawiający będzie składał zamówienie (z uwzględnieniem ilości) faksem lub drogą elektroniczną, Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamówienie należy zrealizować w terminie 4 dni od jego otrzymania, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Każda dostawa będzie zważona przez Zamawiającego. Ponadto przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania: - piasek o uziarnieniu do 2mm (wg PN-B-11113:1996) odpowiadającego parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960). Dostarczane kruszywo nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej dostarczonej partii materiału dokument potwierdzający jego zgodność z wyżej wymienionymi wymogami dotyczącymi jakości i możliwości stosowania na drogach publicznych. - sól drogowa o zawartości 90 % Na Cl - wg normy PN-86/C-84081/02 z antyzbrylaczem K4Fe(CN)6 - 20,0 mg/kg. Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960). Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzania mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarkach. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej dostarczonej partii materiału Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego możliwość wykorzystania soli do zimowego utrzymania dróg oraz Deklarację zgodności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: SIWZ, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 14211000-3


Dodatkowe kody CPV: 34927100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 3 000 Mg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79410.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANSPORT CIĘŻAROWY I ZAŁADUNKOWY Rob. Ziem. Hand. Hurt. Towarami Przemysłowymi
Email wykonawcy: zadkatrans@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Okulickiego 7 55-100 Trzebnica
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99630.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99630.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99630.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 800 Mg.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 174400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DS Sp. z o. o.
Email wykonawcy: BIURO@DSWROCLAW.PL
Adres pocztowy: ul. Szewska 61-62/1 b 2 50-139 Wrocław
Kod pocztowy: 50-139
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 241080,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 241080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246984.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.