eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilków › Dowożenie i odwożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2017/2018.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500024934-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Gmina Wilków: Dowożenie i odwożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2017/2018.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562163-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wilków, Krajowy numer identyfikacyjny 431020196, ul. Wilków 62A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 828 10 02, e-mail bnowak@gminawilkow.pl, faks 81 828 13 79.
Adres strony internetowej (url): wilkow.e-biuletyn.pl/index.php?id=80

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowożenie i odwożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2017/2018.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKiR.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dowożenie i odwożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2017/2018. Przewidywana liczba dni nauki - 178 Zadanie 1. Dowożenie uczniów do szkół w: Wilkowie i Zagłobie oraz odwożenie po zakończeniu zajęć zgodnie z rozkładem jazdy i wykazem przystanków wraz z zapewnieniem opieki. Opieki nie może sprawować kierowca. Długości tras zgodnie z ustalonymi rozkładami jazdy i wykazem przystanków. Dowożenie uczniów na zajęcia szkolne - 3 autobusy o liczbach miejsc do przewozu minimum: 49 osób - 1 szt , 55 osób - 1 szt , 44 osób - 1 szt na trasach o łącznej długości 86km. Odwożenie uczniów po zakończeniu zajęć szkolnych - 3 autobusy na trasach o łącznej długości 121,5 km. Zadanie 2. Dowożenie 5 / pięciu / uczniów na zajęcia szkolne w szkołach w Karczmiskach gm. Karczmiska , oraz odwożenie uczniów po zakończeniu zajęć zgodnie z rozkładem jazdy i adresem zamieszkania ucznia , wraz z zapewnieniem opieki. Opieki nie może sprawować kierowca. Do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego - Szkoły Podstawowej - 2 uczniów. Do Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy - 1 uczeń. Do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego - Gimnazjum - 1 uczeń. Do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego - Zasadnicza Szkoła Zawodowa - 1 uczeń. Długość trasy: dowożenie - 20,6km, odwożenie - 20,6km - Razem 41,2km. Zadanie nr 3: Dowożenie ucznia niepełnosprawnego z m. Szczekarków 19 do: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych im. Prof. Zofii Sękowskiej ulica Hirszfelda 6 w Lublinie , oraz odwożenie po zakończeniu zajęć /czas pobytu ucznia w Ośrodku Szkolno Wychowawczym - codziennie w dni nauki szkolnej: godzina rozpoczęcia zajęć 745, zakończenia zajęć godz. 1300/ samochodem przystosowanym do przewozu ucznia w wieku 7 lat, wraz z zapewnieniem opieki. Opieki nie może sprawować kierowca. Długość trasy: dowożenie i odwożenie - 122 km. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: Rozkłady jazdy /dowóz i odwóz i wykaz przystanków dla zadania nr 1/, rozkład jazdy z adresami uczniów dla zadania nr 2 - stanowiące załączniki do SIWZ, oraz opis trasy dla zadania nr 3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1. Dowożenie uczniów do szkół w: Wilkowie i Zagłobie oraz odwożenie po zakończeniu zajęć zgodnie z rozkładem jazdy i wykazem przystanków wraz z zapewnieniem opieki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 142939.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Karczmiskach
Email wykonawcy: zgkkarczmiska@gmail.com
Adres pocztowy: ul Centralna 10A
Kod pocztowy: 24-310
Miejscowość: Karczmiska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158761.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158761.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 187482.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2. Dowożenie 5 / pięciu / uczniów na zajęcia szkolne w szkołach w Karczmiskach gm. Karczmiska , oraz odwożenie uczniów po zakończeniu zajęć zgodnie z rozkładem jazdy i adresem zamieszkania ucznia , wraz z zapewnieniem opieki. Opieki nie może sprawować kierowca.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21046.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22572.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22572.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39601.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3: Dowożenie ucznia niepełnosprawnego z m. Szczekarków 19 do: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych im. Prof. Zofii Sękowskiej ulica Hirszfelda 6 w Lublinie , oraz odwożenie po zakończeniu zajęć

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65593.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63054.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63054.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71767.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.