eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsługa prawna Projektu ,,Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie" w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500024809-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Muzeum Narodowe w Warszawie: Obsługa prawna Projektu ,,Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie" w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Działania 8.1. Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury VIII oś priorytetowa Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502516-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500001849-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Narodowe w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 27599000000, ul. Al. Jerozolimskie 3, 00495 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 211 031, e-mail dwronska@mnw.art.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mnw.art.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa prawna Projektu ,,Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie" w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

5/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych na rzecz Muzeum Narodowego w Warszawie w ramach realizacji projektu pn. "Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie". 2.2. Projekt pn. "Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie" (zwany dalej "Projektem") ma na celu stworzenie i udostępnienie szerokiej publiczności z kraju i zagranicy nowej, atrakcyjnej ekspozycji zabytków sztuki starożytnej. W ramach Projektu przeprowadzone zostaną prace budowlane i aranżacyjne przestrzeni ekspozycyjnych (9 sal o łącznej powierzchni 716m2) w zabytkowym Gmachu Głównym MNW przy Alejach Jerozolimskich 3 w Warszawie. Prace budowlane obejmą roboty przygotowawcze, demontaże i wyburzenia starych aranżacji ekspozycyjnych, roboty montażowe i konstrukcyjne, montaż instalacji ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych, wykończenia i urządzenie wnętrz ekspozycyjnych oraz aranżacja sal wystawienniczych - montaż systemów ekspozycyjnych (gablot, postumentów) i niskich napięć. Ekspozycji będzie towarzyszyło 5 stanowisk multimedialnych, które w ciekawy i innowacyjny sposób ukażą sekrety sztuki starożytnych cywilizacji. Projekt realizowany jest z dofinansowaniem z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. W ramach Projektu przewiduje się przeprowadzenie 6-8 postępowań o zamówienia publiczne oraz zawarcie kilkudziesięciu umów poza regulacjami ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.3. Usługi Wykonawcy będą polegać w szczególności na: a. udzielaniu bieżących porad prawnych w zakresie wykładni przepisów prawa (z uwzględnieniem wewnętrznych regulacji Muzeum Narodowego w Warszawie - statut, zarządzenia, etc - oraz warunków POIiŚ) dotyczących działania Muzeum Narodowego w Warszawie w związku z realizowanym Projektem; b. kontroli i zatwierdzaniu wzorów umów o zamówienia publiczne opracowanych przez Dział Zamówień Publicznych Zamawiającego; c. sporządzeniu lub opiniowaniu wzorów umów cywilnoprawnych zawieranych poza regulacjami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w razie potrzeby udział w negocjacjach związanych z ich zawarciem, oraz aneksów, porozumień i innych uzgodnień dotyczących ww. umów, w szczególności z uwzględnieniem wewnętrznych regulacji Muzeum Narodowego w Warszawie (statut, zarządzenia, etc) oraz warunków POIiŚ; d. opiniowaniu wszelkich zagadnień z zakresu spraw pracowniczych związanych z realizacją Projektu, w tym w szczególności sporządzanie lub opiniowanie umów, regulaminów, zarządzeń, pism itp.; e. sporządzaniu analiz w zakresie zgodności działań projektowych i przestrzegania przepisów, wymogów i kontroli projektów w ramach POIiŚ oraz właściwych dla realizacji Projektu przepisów prawa polskiego; f. sporządzanie lub opiniowanie w zakresie formalnoprawnym wzorów pism niezbędnych w toku realizacji Projektu (w szczególności dotyczących ewentualnych wyjaśnień, rozstrzygnięć kwestii spornych z wykonawcami, opinii prawnych dotyczących etapu wdrażania Projektu dla wszystkich instytucji systemu wdrażania); g. uczestnictwo w zebraniach zespołu projektowego w siedzibie Zamawiającego (na wezwanie Kierownika Projektu); h. reprezentacja w sprawach sądowych wynikających ze stosunków prawnych bezpośrednio związanych z Projektem. Za reprezentację w sprawach sądowych Zleceniobiorcy przysługuje odrębne wynagrodzenie w wysokości wynikającej z odpowiednich przepisów w sprawie opłat za czynności radców prawnych (lub adwokackich) powiększone o należny podatek VAT. 2.4. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić dyżury w siedzibie Zamawiającego osoby wskazanej w wykazie osób (załącznik nr 6) na stanowisko Prawnika kluczowego, co najmniej dwa razy w tygodniu w siedzibie Zamawiającego, każdorazowo przez 2-3 godziny ustalone z Zamawiającym, a także w innym czasie, jeśli jest to uzasadnione potrzebami Zamawiającego związanymi z Projektem. Ponadto Wykonawca zapewnia konsultacje telefoniczne i mailowe we wszystkie dni robocze w godzinach 9-16.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145200
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kancelaria Prawna Rafał Zygmunt
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grodkowska 15/9
Kod pocztowy: 01-461
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153504
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10455
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153504
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.