eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa i montaż urządzeń Skateparku przy ul. Barbary w dzielnicy Niedobczyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-01

Ogłoszenie nr 500024358-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.

Miasto Rybnik: Dostawa i montaż urządzeń Skateparku przy ul. Barbary w dzielnicy Niedobczyce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631045-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż urządzeń Skateparku przy ul. Barbary w dzielnicy Niedobczyce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.193.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Skateparku. Wyposażenie należy zabudować na nawierzchni asfaltowej, którą udostępni Zamawiający. Zamawiający opracował schemat zabudowy wyposażenia oraz ustalił minimalne wymagania, określając jego wymiary gabarytowe oraz funkcję. Zamawiający określił funkcje poszczególnych elementów wyposażenia, natomiast dopuszcza ich modularne zestawienie, tzn. jeżeli przedmiotem zamówienia jest rampa o określonej szerokości, to nie jest wymagane, aby był to jeden element - mogą to być dwa, a nawet więcej elementów. Jedynym parametrem jest osiągnięcie wymaganej minimalnej szerokości tej rampy. Wykaz zamawianego wyposażenia Skateparku: 1. Rampa łukowa DUŻA o parametrach: o wysokość: minimum 1,5 m + barierka min. 1,1 m o długość: minimum 3,4 m o szerokość: minimum 2,4 m o konstrukcja betonowa 2. Rampa łukowo-prosta MAŁA o parametrach: o wysokość: od 0,7 m do 1,0 m+ barierka min. 1,1 m o długość rampy prostej: minimum 3,0 m o długość rampy łukowej: minimum 2,5 m o szerokość: minimum 2,4 m o konstrukcja betonowa 3. Garb najazdowo-zjazdowy o parametrach: o wysokość: od 0,7 m do 1,0 m o długość: minimum 3,7 m o szerokość: minimum 1,2 m o konstrukcja betonowa 4. Poręcz stalowa o parametrach: o wysokość: minimum 0,3 m o długość: minimum 4,6 m 5. Tablica informacyjna Dodatkowe informacje, w tym wizualizacje wyposażenia, pokazano na załączonym do dokumentacji schemacie rysunkowym. Pozostałe wymagania dla wyposażenia Skateparku Dokumentacja: - atesty, certyfikaty lub poświadczenia - potwierdzające możliwość dopuszczenia wyposażenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem, - instrukcja konserwacji - o ile będzie wymagana. W celu wyjaśnienia zapisu dotyczącego "instrukcji konserwacji", Zamawiający informuję, że jednym z elementów oceny oferty jest udzielona gwarancja na dostarczone wyposażenie. Dlatego niedopuszczalne jest, żeby Wykonawca uzależniał udzielenie gwarancji od konieczności dokonywania okresowych czynności konserwacyjnych przez siebie samego. Wraz z odbiorem wyposażenia, Zamawiający oczekuje przekazanie instrukcji opracowanej przez producenta lub Wykonawcę. Obowiązek konserwacji wyposażenia będzie należał do zamawiającego - oczywiście jeżeli w ogóle takie zabiegi będą wymagane. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Marek Karłaszewski
Email wykonawcy: mkarlaszewski@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Berberysów 3A
Kod pocztowy: 40-750
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 80599.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80599.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90897.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.