To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-01
Ogłoszenie nr 500024358-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.
Miasto Rybnik: Dostawa i montaż urządzeń Skateparku przy ul. Barbary
w dzielnicy Niedobczyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631045-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń Skateparku przy ul. Barbary w dzielnicy Niedobczyce
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.193.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Skateparku. Wyposażenie należy zabudować na nawierzchni asfaltowej, którą udostępni Zamawiający. Zamawiający opracował schemat zabudowy wyposażenia oraz ustalił minimalne wymagania, określając jego wymiary gabarytowe oraz funkcję. Zamawiający określił funkcje poszczególnych elementów wyposażenia, natomiast dopuszcza ich modularne zestawienie, tzn. jeżeli przedmiotem zamówienia jest rampa o określonej szerokości, to nie jest wymagane, aby był to jeden element - mogą to być dwa, a nawet więcej elementów. Jedynym parametrem jest osiągnięcie wymaganej minimalnej szerokości tej rampy. Wykaz zamawianego wyposażenia Skateparku: 1. Rampa łukowa DUŻA o parametrach: o wysokość: minimum 1,5 m + barierka min. 1,1 m o długość: minimum 3,4 m o szerokość: minimum 2,4 m o konstrukcja betonowa 2. Rampa łukowo-prosta MAŁA o parametrach: o wysokość: od 0,7 m do 1,0 m+ barierka min. 1,1 m o długość rampy prostej: minimum 3,0 m o długość rampy łukowej: minimum 2,5 m o szerokość: minimum 2,4 m o konstrukcja betonowa 3. Garb najazdowo-zjazdowy o parametrach: o wysokość: od 0,7 m do 1,0 m o długość: minimum 3,7 m o szerokość: minimum 1,2 m o konstrukcja betonowa 4. Poręcz stalowa o parametrach: o wysokość: minimum 0,3 m o długość: minimum 4,6 m 5. Tablica informacyjna Dodatkowe informacje, w tym wizualizacje wyposażenia, pokazano na załączonym do dokumentacji schemacie rysunkowym. Pozostałe wymagania dla wyposażenia Skateparku Dokumentacja: - atesty, certyfikaty lub poświadczenia - potwierdzające możliwość dopuszczenia wyposażenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem, - instrukcja konserwacji - o ile będzie wymagana. W celu wyjaśnienia zapisu dotyczącego "instrukcji konserwacji", Zamawiający informuję, że jednym z elementów oceny oferty jest udzielona gwarancja na dostarczone wyposażenie. Dlatego niedopuszczalne jest, żeby Wykonawca uzależniał udzielenie gwarancji od konieczności dokonywania okresowych czynności konserwacyjnych przez siebie samego. Wraz z odbiorem wyposażenia, Zamawiający oczekuje przekazanie instrukcji opracowanej przez producenta lub Wykonawcę. Obowiązek konserwacji wyposażenia będzie należał do zamawiającego - oczywiście jeżeli w ogóle takie zabiegi będą wymagane. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65750.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Marek Karłaszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80599.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
- Dostawy warzyw i owoców
- Poprawa błędnej geometrii działek ewidencyjnych składających się z rozłącznych wielokątów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeń, obliczenie ich powierzchni i sporządzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczękowej do gruzu betonowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa infrastruktury rekreacyjno-sportowej poprzez doposażenie SKATEPARKU w Pińczowie (budżet obywatelski)"
- Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
- Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...
- Rozwój infrastruktury sportowo- rekreacyjnej na terenie Gminy Gorzkowice
- Budowa kompleksu rekreacji i aktywności międzypokoleniowej w miejscowości Kowalewo Pomorskie - etap II
- "Rozwój infrastruktury w Gminie Wiązownica poprzez przebudowę dróg, budowę kanalizacji w m. Ryszkowa Wola oraz boiska wielofunkcyjnego w m. Szówsko"
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.