eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ GMINY ZAGNAŃSK WRAZ Z WYKORZYSTANIEM OZE". ZADANIE 1 - "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkoły Podstawowej, Przedszkola i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Samsonowie"- Samsonów 24, 26-050 Zagnańsk; ZADANIE 2 - "Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zagnańsku" ul. Spacerowa 8a, 26-050 Zagnańsk; ZADANIE 3 - "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kajetanowie, gm. Zagnańsk"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500024229-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Gmina Zagnańsk: "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ GMINY ZAGNAŃSK WRAZ Z WYKORZYSTANIEM OZE". ZADANIE 1 - "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkoły Podstawowej, Przedszkola i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Samsonowie"- Samsonów 24, 26-050 Zagnańsk; ZADANIE 2 - "Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zagnańsku" ul. Spacerowa 8a, 26-050 Zagnańsk; ZADANIE 3 - "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kajetanowie, gm. Zagnańsk"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadania dofinansowane są z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.1 "Efektywność energetyczna w sektorze publicznym - ZIT KOF2 Osi 6. "Rozwój miast"3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.1 "Efektywność energetyczna w sektorze publicznym - ZIT KOF2 Osi 6. "Rozwój miast"3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534544-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zagnańsk, Krajowy numer identyfikacyjny 29101086600000, ul. ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 001 322, e-mail sekretariat@zagnansk.pl, faks 413 001 373.
Adres strony internetowej (url): www.zagnansk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ GMINY ZAGNAŃSK WRAZ Z WYKORZYSTANIEM OZE". ZADANIE 1 - "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkoły Podstawowej, Przedszkola i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Samsonowie"- Samsonów 24, 26-050 Zagnańsk; ZADANIE 2 - "Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zagnańsku" ul. Spacerowa 8a, 26-050 Zagnańsk; ZADANIE 3 - "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kajetanowie, gm. Zagnańsk"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak: PZ.271.1.12.2017.PZZIS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZADANIE 1 "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkoły Podstawowej, Przedszkola i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Samsonowie"- Samsonów 24, 26-050 Zagnańsk. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkoły Podstawowej, Przedszkola i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Samsonowie" zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, audytem energetycznym oraz opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie robót budowlanych, które należy zrealizować zgodnie z zakresem objętym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, audytem energetycznym i Szacunkowym Zestawieniu Przedmiarów. Wykonawca. Wykonawca w tym celu wykona niezbędną dokumentację projektową zgodnie z PFU, audytem energetycznym oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami), a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1129) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, uzgodnień lub zgłoszeń na podstawie pełnomocnictwa w zakresie umożliwiającym zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną. Wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. Modernizacja c.o. (system grzewczy) - wymiana grzejników - wymiana rur instalacyjnych - kompletna modernizacja kotłowni Wymiana kotłów, rur c.o. , wymiana grzejników, montaż zaworów termostatycznych, montaż automatyki pogodowej, wymiana pomp obiegowych, wymiana grzejników członowych na stalowe, panelowe, kompaktowe z montażem głowic i zaworów grzejnikowych termostatycznych z funkcjami adaptacyjną i optymalizującą, wymiana rurociągów w instalacjach c.o. na wykonane z rur stalowych zaprasowywanych, wymiana instalacji c.o. na ścianach budynku na rury stalowe instalacyjne o połączeniach gwintowanych, instalacje w otulinach termoizolacyjnych z pianki poliuretanowej, montaż indywidualnych liczników ciepła i ciepłej wody użytkowej, montaż drewnianych osłon na grzejniki. Uwaga |Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty budowlane w budynku szkoły w taki sposób, aby nie kolidowały one z prowadzonymi zajęciami lekcyjnymi w szkole. Ponadto Zamawiający informuje Wykonawcę, że w szkole musi być zapewnione w całym roku szkolnym pełne funkcjonowanie bloku żywieniowego (c.c.w.) oraz odpowiednie ogrzewanie budynku w celu prowadzenia zajęć lekcyjnych w odpowiednich warunkach. W związku z powyższym zobowiązuje się wykonawcę, aby wykonywał roboty budowlane w budynku w taki sposób, aby te w/w warunki były spełnione. W przypadku nie dochowania tych warunków Zamawiający obciąży Wykonawcę dodatkowymi kosztami za zapewnienie programu żywieniowego (np. koszty cateringowe) lub ogrzewania w budynku. 2. Docieplenie ścian w gruncie (przygotowanie powierzchni, tynkowanie, izolacja przeciwwodna, cieplna, folia kubełkowa). 3. Docieplenie ścian zewnętrznych (zgodnie z wymogami jakościowymi zawartymi w PFU i audycie energetycznym), tynk silikatowo-silikonowy. 4. Docieplenie stropu (twardy styropian, wylewka zbrojona siatką o gr. 6cm) 5. Wymiana stolarki okiennej wraz z ich obsadzeniem i obróbkami murarskimi (na okna o profilu PCV z szybami zespolonymi z powłokami niskoemisyjnymi, wielokomorowe, szczelne, z zamontowanymi nawiewnikami, w przypadku kuchni wymagane okna z nawiewnikami, roletami wewnętrznymi i moskitierami). 6. Wymiana źródła C.W.U. wraz z montażem ogniwa PV. Instalacja fotowoltaiczna na własne potrzeby. Panele fotowoltaiczne na konstrukcji stalowej, wykonanie instalacji do kotłowni. 7. Wykonanie remontu pomieszczenia kotłowni poprzez położenie płytek na ścianach i podłodze, wymiana drzwi do kotłowni. 8. Wymiana poszycia dachu, na blachę panelową z 30 letnią gwarancją, kolor grafitowy wraz z impregnacją więźby dachowej, wymianą łat i kontrłat oraz montaż membrany dachowej(blachy w kolorze grafitowym). 9. Wykonanie nowego orynnowania (wymiana rynien i rur spustowych), wykonanie nowych obróbek blacharskich (wykonanie nowych parapetów), wykonanie podbitki dachu z blachy panelowej na konstrukcji drewnianej. 10. Wykonanie instalacji odgromowej (sztyce na dachu, sztyce uziemiające w gruncie). 11. Wykonanie drenażu wokół budynku z włączeniem do istniejącej kanalizacji przy drodze wojewódzkiej 750 (rury drenarskie w geowłókninie obsypane kruszywem, studnie betonowe, układ pompowy z zasilaniem energetycznym. 12. Wykonanie robót odtworzeniowych wokół budynku i po przejściu kanalizacją odwadniającą w kierunku drogi Nr 750 (odtworzenie terenów z kostki brukowej oraz terenów zielonych). Opracowanie projektu budowlanego, niezbędnego do uzyskania wszelkich decyzji, zgłoszeń lub pozwoleń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ, programie funkcjonalno-użytkowym, audytem energetycznym oraz opisie przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD. 1) Opracowaną mapę do celów projektowych przekaże Wykonawcy Zamawiający, 2) Projekt budowlany należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami), a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1129) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji i pozwoleń na budowę na podstawie udzielonego pełnomocnictwa lub zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w zakresie umożliwiającym realizację robót budowlanych. 3) Inwentaryzację obiektu komplet oraz opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.), oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 ze zm.) - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD. 4) W toku procesu projektowania: a) Udostępnienie dokumentacji projektowej, b) Przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, 10) Opracowanie informacji BIOZ, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami programu funkcjonalno - użytkowego oraz ewentualnych odstępstw w toku procesu projektowania na podstawie art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.), 11) Opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego (na kwotę ryczałtową podaną w ofercie) robót budowlanych i przedłożenie do zatwierdzenia przez Zamawiającego; 12) Uzyskanie niezbędnych decyzji, uzgodnień, warunków oraz zgłoszeń wymaganych przepisami prawa do realizacji robót budowlanych. 13) Opłaty za warunki, uzgodnienia oraz wszelkie dokumenty niezbędne do realizacji zadania po stronie Wykonawcy; 14) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii uwzględniając zasady uczciwej konkurencji (w przypadku określenia konkretnych materiałów, jakie projektant proponuje do zastosowania, wskazaniu terminu muszą towarzyszyć wyrazy "lub równoważne"). Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia budowy po stronie Wykonawcy: 1) Przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, oraz dokonanie odbiorów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, decyzji UDT (kotłownia - przygotowanie i wywieszenie nowej instrukcji obsługi). 2) Przeszkolenie obsługi kotłowni w zakresie obsługi nowych urządzeń. 3) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót po stronie Wykonawcy 4) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie audytu efektywności energetycznej ex-post oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 5) Koszty w/w formalności po stronie wykonawcy. 6) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu zamówienia. Uwaga Wykonawca dostarczy do odbioru końcowego inwentaryzację geodezyjną powykonawczą lub szkic inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z potwierdzeniem złożenia jej do Starostwa Powiatowego w Kielcach o zaewidencjonowanie oraz audyt efektywności energetycznej ex-post spełniający wymagania założone w audycie energetycznym. Dodatkowe wymagania od Wykonawcy: 1. Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty. 2. Wykonawca na własny koszt zapewni media (woda, prąd, gaz i inne) niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Rozliczenie odbędzie się na podstawie podliczników, zamontowanych przez Wykonawcę. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy utylizacja na jego koszt, wszelkich odpadów materiałowych powstałych w wyniku demontażu. 4. Zabezpieczenie obiektu na czas wykonywania robót (po stronie bezpieczeństwa uczniów, osób postronnych i mienia) przez cały okres realizacji zadania (wraz z kosztami poniesionymi w tym zakresie). ZADANIE 2 "Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zagnańsku" ul. Spacerowa 8a, 26-050 Zagnańsk Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zagnańsku". zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, audytem energetycznym oraz opisem przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych, które należy zrealizować zgodnie z zakresem objętym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, audytem energetycznym i Szacunkowym Zestawieniu Przedmiarów. Wykonawca. Wykonawca w tym celu wykona niezbędną dokumentację projektową zgodnie z PFU, audytem energetycznym oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami), a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1129) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, uzgodnień lub zgłoszeń na podstawie pełnomocnictwa w zakresie umożliwiającym zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną. Wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. Modernizacja c.o. (system grzewczy) - wymiana grzejników - wymiana rur instalacyjnych - kompletna modernizacja kotłowni Wymiana kotła, wymiana rur c.o., wymiana grzejników, montaż zaworów termostatycznych, montaż automatyki pogodowej, wymiana pomp obiegowych. W zakresie modernizacji istniejącej instalacji c.o. należy dokonać wymiany grzejników członowych na stalowe, panelowe, kompaktowe z montażem głowic i zaworów grzejnikowych termostatycznych z funkcjami adaptacyjną i optymalizującą, wymianę rurociągów w instalacjach c.o. na wykonane z rur stalowych zaprasowywanych, wymianę instalacji c.o. na ścianach budynku na rury stalowe instalacyjne o połączeniach gwintowanych, instalacje w otulinach termoizolacyjnych z pianki poliuretanowej, montaż indywidualnych liczników ciepła i ciepłej wody użytkowej. 2. Wymiana drzwi wejściowych do budynku. 3. Wykonanie docieplenia stropodachu (zgodnie z materiałami i wymogami jakościowymi zawartymi w PFU i audycie energetycznym). 4. Wykonanie docieplenia ścian w gruncie (przygotowanie powierzchni, tynkowanie, izolacja przeciwwodna, izolacja cieplna, folia kubełkowa). 5.Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych (zgodnie z materiałami i wymogami jakościowymi zawartymi w PFU i audycie energetycznym), tynk silikatowo-silikonowy. 6.Wykonanie drenażu częściowego wokół budynku z włączeniem do istniejącego drenażu(studzienki drenarskie z osadnikiem, rury drenarskie w geowłókninie). 7. Wykonanie nowego orynnowania i wymiana rur spustowych (rury metalowe, kolor grafit). 8. Wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymiana parapetów zewnętrznych - blacha powlekana. 9. Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z zasilaniem elektrycznym (rekuperatory ścienne 2 szt.). 10. Wykonanie przełożenia istniejącej instalacji kablowej pomiędzy budynkiem Gminy a GOPS (kable telekomunikacyjne, osłona pionowa przy elewacji, rura osłonowa pod ziemią, odtworzenie powierzchni z kostki brukowej). 11. Wykonanie instalacji odgromowej. 12. Wykonanie i montaż 3 nowych balustrad zewnętrznych ze stali nierdzewnej (przy schodach wejściowych do budynku i zejściu do garażu obie strony). 13. Wykonanie okładziny schodów wejściowych do budynku materiałem granitowym. 14. Wymiana starych skrzynek energetycznych na budynku na nowe (2 szt.). Opracowanie projektu budowlanego, niezbędnego do uzyskania wszelkich decyzji, zgłoszeń lub pozwoleń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ, programie funkcjonalno-użytkowym, audytem energetycznym oraz opisie przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD. 1) Projekt budowlany należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami), a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1129) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji i pozwoleń na budowę na podstawie udzielonego pełnomocnictwa / zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w zakresie umożliwiającym realizację robót budowlanych. 2) Inwentaryzację obiektu komplet oraz opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.), oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 ze zm.) - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD. 3) W toku procesu projektowania: a) Udostępnienie dokumentacji projektowej, b) Przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę / zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 4) Opracowanie informacji BIOZ, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami programu funkcjonalno - użytkowego oraz ewentualnych odstępstw w toku procesu projektowania na podstawie art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.); 5) Opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego (na kwotę ryczałtową podaną w ofercie) robót budowlanych i przedłożenie do zatwierdzenia przez Zamawiającego; 6) Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę; 7) Opłaty za warunki, uzgodnienia oraz wszelkie dokumenty niezbędne do realizacji zadania po stronie Wykonawcy; 8) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii uwzględniając zasady uczciwej konkurencji (w przypadku określenia konkretnych materiałów, jakie projektant proponuje do zastosowania, wskazaniu terminu muszą towarzyszyć wyrazy "lub równoważne"). Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia budowy po stronie Wykonawcy: 1) Przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, oraz dokonanie odbiorów niezbędnych do pozwolenia na użytkowanie, decyzji UDT ( kotłownia). 2) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenie zakończenia robót. 3) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie audytu efektywności energetycznej ex-post oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 4) Koszty w/w formalności po stronie wykonawcy. 5) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu zamówienia. Uwaga Wykonawca dostarczy do odbioru końcowego inwentaryzację geodezyjną powykonawczą lub szkic inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z potwierdzeniem złożenia jej do Starostwa Powiatowego w Kielcach o zaewidencjonowanie oraz audyt efektywności energetycznej ex-post spełniający wymagania założone w audycie energetycznym. Dodatkowe wymagania od Wykonawcy: 1. Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty. 2. Wykonawca na własny koszt zapewni media (woda, prąd, gaz i inne) niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Rozliczenie odbędzie się na podstawie podliczników, zamontowanych przez Wykonawcę. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy utylizacja na jego koszt, wszelkich odpadów materiałowych powstałych w wyniku demontażu. 4. Zabezpieczenie obiektu na czas wykonywania robót (po stronie bezpieczeństwa pracowników, osób postronnych i mienia) przez cały okres realizacji zadania (wraz z kosztami poniesionymi w tym zakresie po stronie Wykonawcy). ZADANIE 3 "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kajetanowie, gm. Zagnańsk" Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. Termomodernizację ścian budynku: a) docieplenie styropianem o gr. 10 cm części ścian ocieplonych z wykonaniem tynków silikatowo-sylikonowych, b) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, styropian o grubości 20cm, c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na PCV wraz z ich obsadzeniem i obróbkami murarskimi, d) wymiana drzwi na stalowe (6,6m2) oraz pełnych z płyt MDF (5 szt.), e) parapety z blachy powlekanej w kolorze np. grafit, f) podokienniki wewnętrzne z konglomeratu, g) wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej w kolorze szarym, wykończenie obrzeżami, h) wykonanie robót odtworzeniowych wokół budynku. 2. Termomodernizacja stropodachu: a) roboty demontażowe i przygotowawcze, b) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych, c) wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej 2 warstwy, d) wymiana obróbek blacharskich na wykonaną z blachy powlekanej, e) wymiana rynien i rur spustowych na metalowe w kolorze np. grafit, f) wymianę instalacji odgromowej, 3. Wykonanie pomp ciepła wraz z przebudowa kotłowni oraz wymianą instalacji c.o. wraz z grzejnikami: a) 10 otworów o głębokości 160,0 m, b) wymiana kotła na paliwo stałe na kocioł gazowy, c) wymiana instalacji c.o. kpl. oraz grzejników (z zaworami termostatycznymi oraz powrotnymi) oraz montaż osłon grzejnikowych zabezpieczających. 4. Montaż instalacji fotowoltaicznej: a) panele szt. 135 na konstrukcji wspornej (rama), 5. Wykonanie prac towarzyszących: a) kotłownia: - wymiana tynków i posadzek, - wymiana instalacji elektrycznej oraz opraw oświetleniowych, - ułożenie glazury oraz terakoty, - wykonanie robót malarskich. b) kuchnia: - wymiana instalacji elektrycznej, gniazd oraz opraw oświetleniowych - montaż rekuperatorów, - montaż żaluzji wewnętrznych, nawiewek (w każdym oknie) oraz moskitiery. c) korytarz: - wymiana terakoty na nową, - wymiana balustrady stalowej na wykonaną ze stali nierdzewnej, - wykonanie gładzi gipsowych, - wykonanie robót malarskich, 1.1. Wykonanie pozostałych prac określono w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz audycie energetycznym. Ustalając cenę za wykonanie prac, dokumentację projektową oraz przedmiar robót należy uznać jako dokumenty wzajemnie się uzupełniające. 1.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i SIWZ oraz audytem energetycznym; 1.3. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty budowlane w budynku szkoły w taki sposób, aby nie kolidowały one z prowadzonymi zajęciami lekcyjnymi w szkole. Ponadto Zamawiający informuje Wykonawcę, że w szkole musi być zapewnione w całym roku szkolnym pełne funkcjonowanie bloku żywieniowego (c.c.w.) oraz odpowiednie ogrzewanie budynku w celu prowadzenia zajęć lekcyjnych w odpowiednich warunkach. W związku z powyższym zobowiązuje się wykonawcę, aby wykonywał roboty budowlane w budynku w taki sposób, aby te w/w warunki były spełnione. W przypadku nie dochowania tych warunków Zamawiający obciąży Wykonawcę dodatkowymi kosztami za zapewnienie programu żywieniowego (np. koszty cateringowe) lub ogrzewania w budynku. 1.4. Wszelkie użyte nazwy handlowe w dokumentacji załączonej do SIWZ należy traktować wyłącznie jako informację uściślającą, zostały one użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 1.5. Utylizacja wszelkich odpadów materiałowych z demontażu po stronie Wykonawcy (z wyjątkiem pieca na paliwo stałe oraz 15 szt. grzejników nadających się do ponownego wykorzystania, które należy przekazać Zamawiającemu w miejsce przez niego wyznaczone). 1.6. Po zakończeniu zadania Wykonawca przedłoży zestawienie rzeczowo-finansowe oraz kosztorys powykonawczy. 1.7. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanej infrastruktury (2 kpl.). Do odbioru należy przedstawić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą lub szkic inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z potwierdzeniem złożenia jej do Starostwa Powiatowego w Kielcach o zaewidencjonowanie. 1.8. Przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, oraz dokonanie odbiorów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, decyzji UDT (kotłownia - przygotowanie i wywieszenie nowej instrukcji obsługi). 1.9. Przeszkolenie obsługi kotłowni w zakresie obsługi nowych urządzeń. 1.10. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz zgłoszenie zakończenia robót po stronie Wykonawcy. 1.11. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie audytu efektywności energetycznej ex-post spełniający wymagania założone w audycie energetycznym oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 1.12. Koszty w/w formalności po stronie wykonawcy. Dodatkowe wymagania od Wykonawcy: 1. Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty. 2. Wykonawca na własny koszt zapewni media (woda, prąd, gaz i inne) niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Rozliczenie odbędzie się na podstawie podliczników, zamontowanych przez Wykonawcę. 3. Zabezpieczenie obiektu na czas wykonywania robót (po stronie bezpieczeństwa uczniów, osób postronnych i mienia) przez cały okres realizacji zadania (wraz z kosztami poniesionymi w tym zakresie). Wymagania wobec Wykonawcy dotyczące wszystkich zadań : a) Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. b) Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich uzgodnień wraz z uzyskaniem stosownych decyzji wynikających z opinii Zarządców dróg, linii energetycznych, telefonicznych, sieci sanitarnych i wodociągów itp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45220000-5, 45320000-6, 45410000-4, 45420000-7, 45453000-7, 45333000-0, 45215000-7, 45310000-3, 71220000-6, 71320000-7, 71248000-8, 45331000-6, 71420000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zagnańsku" ul. Spacerowa 8a, 26-050 Zagnańsk

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania Nr 2 zostało unieważnione. Do końca terminu składania ofert wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 2 - których cena za zadanie 2 przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkoły Podstawowej, Przedszkola i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Samsonowie"- Samsonów 24, 26-050 Zagnańsk.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 710190.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane inż. Andrzej Król
Email wykonawcy: krolbudownictwo@vp.pl
Adres pocztowy: Kajetanów 55
Kod pocztowy: 26-050
Miejscowość: Zagnańsk
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1750000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1750000,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1899000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kajetanowie, gm. Zagnańsk"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1079322.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane inż. Andrzej Król
Email wykonawcy: krolbudownictwo@vp.pl
Adres pocztowy: Kajetanów 55
Kod pocztowy: 26-050
Miejscowość: Zagnańsk
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1584000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1499070,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1584000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.