eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszyna › Remonty dróg gminnych w miejscowości Widzów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500024191-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Gmina Kruszyna: Remonty dróg gminnych w miejscowości Widzów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556669-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kruszyna, Krajowy numer identyfikacyjny 15139805000000, ul. ul. Kmicica 5, 42282 Kruszyna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 202 003, e-mail przetargi@kruszyna.pl, faks 343 202 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kruszyna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty dróg gminnych w miejscowości Widzów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGK.271.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach dróg gminnych w miejscowości Widzów, obejmujące następujące ulice: * ul. Północna, droga gminna nr 694003 S, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na długości 502 mb, * ul. Słoneczna, droga gminna nr 694003 S, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na długości 825 mb, 1. Zakres robót obejmuje: 1.1. W odniesieniu do ulicy Północnej: a) roboty pomiarowe - 0,502 km; b) mechaniczne ścinanie poboczy - 777,0 m2; c) uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym na łukach z zagęszczeniem mechanicznym gr. 10 cm - 7,2m3; d) uzupełnienie ubytków i zaniżeń istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego - mieszanka mineralno-asfaltowa na 70% nawierzchni - 32,5t e) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 1857 m2; f) wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 3cm - 1857 m2 g) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych grubości 3 cm - 1857 m2; h) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego, warstwa dolna grub. 10 cm - 777 m2; i) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego, warstwa górna grub. 5 cm - 777 m2; j) regulacja pionowa skrzynek zasuwowych sieci wodociągowej - 3 szt. k) rozebranie przepustu phi 400 mm z rur betonowych - 6m l) wykop w hkt 1+97 pod przepust 2 x phi 400 mm - 10,8m3 m) montaż rur PP 2 x phi 400 mm - 12 mm 1.2. W odniesieniu ulicy Słonecznej: a) roboty pomiarowe - 0,825 km; b) mechaniczne ścinanie poboczy i zjazdów - 220 m2; c) uzupełnienie ubytków w istniejącej podbudowie z destruktu asfaltowego mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 25 kg/m2, co stanowi 50% nawierzchni - 95,4 t d) frezowanie nawierzchni na włączeniu do ul. Antoniowskiej - 7,85 m2 e) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 3.094,60 m2 f) warstwa wiążąca gr. 3 cm z mieszanek mineralno - asfaltowych - 3.094,60 m2 g) warstwa ścieralna gr. 3 cm z mieszanek mineralno - asfaltowych - 3.094 m2 h) nawierzchnia poboczy i zjazdów z tłucznia kamiennego gr. 10 cm - warstwa dolna, tłuczeń o frakcji 31,0-63,0 mm - 1650 m2 i) nawierzchnia poboczy i zjazdów do granicy pasa drogowego - warstwa górna z tłucznia kam. gr. 5 cm, tłuczeń o frakcji 31,0-63,0 mm - 1650 m2 j) regulacja skrzynek zasuwowych sieci wodociągowej - 4 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 382675.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "LARIX"
Email wykonawcy: larix.biuro@matrixpc.pl
Adres pocztowy: ul. Klonowa 11
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 386856.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 386856.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 463788.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.