eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › WYŁONIENIE ASYSTENTA MERYTORYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU PT. "WIEDZA TO POTĘGA - POPRAWA JAKOŚCI EDUKACJI OGÓLNEJ POWIATU TCZEWSKIEGO"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500024130-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Powiat Tczewski: WYŁONIENIE ASYSTENTA MERYTORYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU PT. "WIEDZA TO POTĘGA - POPRAWA JAKOŚCI EDUKACJI OGÓLNEJ POWIATU TCZEWSKIEGO"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wiedza to potęga - poprawa jakości edukacji ogólnej Powiatu Tczewskiego", Nr wniosku: RPPM.03.02.01-22-0037/15, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567857-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Tczewski, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Piaskowa 2, 83110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 734 800, e-mail starostwo@powiat.tczew.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): powiat.tczew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYŁONIENIE ASYSTENTA MERYTORYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU PT. "WIEDZA TO POTĘGA - POPRAWA JAKOŚCI EDUKACJI OGÓLNEJ POWIATU TCZEWSKIEGO"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.28.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Asystenta Merytorycznego świadczącego usługę w Liceum Ogólnokształcącym i Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Pelplinie (adres: ul. Sambora 5, 83-130 Pelplin) w ramach projektu pn. "Wiedza to potęga - poprawa jakości edukacji ogólnej Powiatu Tczewskiego". 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowane w ramach projektu pn. "Wiedza to potęga - poprawa jakości edukacji ogólnej Powiatu Tczewskiego", Nr wniosku: RPPM.03.02.01-22-0037/15, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. 2.3 Celem głównym projektu jest podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 10 szkołach (w 7 zespołach szkół) podległych Powiatowi Tczewskiemu poprzez organizację zajęć dodatkowych dla 1033 uczniów oraz doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych 92 nauczycieli, tworzenie warunków do nauczania opartego na metodzie eksperymentu i wykorzystania TIK w procesie nauczania do dnia zakończenia projektu. 2.4 Asystent Merytoryczny będzie świadczyć usługę przez 10 m-cy w ilości 160 godzin zegarowych, przy założeniu bycia dostępnym na terenie danej szkoły w dni nauki szkolnej min. 2 razy w tygodniu, w tym co najmniej 1 raz w tygodniu pomiędzy godz. 8:00 a godz. 14:00. UWAGI: 1. Pobyt Asystenta Merytorycznego na terenie szkoły w dni nauki szkolnej każdorazowo będzie wymagał adnotacji (potwierdzenia) wystawionej przez dyrekcję placówki lub jej innego pracownika administracyjnego. 2. Dyspozycyjność/dostępność Asystenta Merytorycznego w trakcie świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, określone w pkt 13.2.3 SIWZ. ZASTRZEŻENIA: 1) Asystent Merytoryczny zobowiązany będzie do dokumentowania realizacji obowiązków zleconych zgodnie z umową i harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez przygotowywanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań) z zrealizowanych czynności wraz z wykazem godzin wykonywania obowiązków (pełnienia usługi objętej przedmiotem zamówienia). 2) Przedmiotowe protokoły odbioru (sprawozdania) będą stanowić podstawę odbioru części zadania, a w konsekwencji wypłaty wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin pełnienia funkcji będącej przedmiotem zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w ofercie stawki za 1 godzinę zegarową pełnienia funkcji Asystenta Merytorycznego. 4) Czas dojazdu do miejsca świadczenia usług (placówki, biura projektu) oraz wykonywania innych czynności związanych z realizacją zadania nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy Asystenta. 2.6 Do obowiązków Asystenta Merytorycznego, należeć będzie: 1) pośrednictwo pomiędzy dyrekcją szkoły, osobami/podmiotami prowadzącymi zajęcia w ramach projektu, a personelem zarządzającym; 2) rekrutacja beneficjentów: a) rozdanie i zwrot do biura projektu deklaracji uczestnictwa uczniów w projekcie, b) zebranie oświadczeń beneficjentów dotyczących zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgody na udostępnianie i przetwarzanie wizerunku, c) przygotowanie ostatecznej listy uczestników projektu, d) opracowanie raz w semestrze raportu nt. rekrutacji, e) przekazywanie do biura dokumentów, o których mowa w lit. a-d. 3) czuwanie nad prawidłowym przebiegiem zajęć w ramach projektu oraz weryfikacja obecności uczniów na zajęciach (np. w zakresie list obecności); 4) współpraca w zakresie monitoringu i sprawozdawczości, w tym przedkładanie do biura comiesięcznego zestawienia frekwencji uczniów; 5) przekazywanie brakujących danych umożliwiających wypełnienie bazy danych beneficjentów; 6) zapewnienie odpowiedniego miejsca pracy, gwarantującego prawidłowe przeprowadzenie zajęć w ramach projektu; 7) dopasowanie zajęć w działaniach projektowych do istniejącego planu lekcji; 8) współpraca z personelem zarządzającym w zakresie organizacji zajęć w ramach projektu; 9) pomoc przy organizacji wyjazdów; 10) rozdysponowanie otrzymanych zakupów w ramach projektu; 11) promocja projektu w danej szkole; 12) uczestnictwo w spotkaniach Grupy Sterującej; 13) składanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań) wraz z kartą czasu pracy (o ile dotyczy). 2.7 Informacje dodatkowe dotyczące pracy Asystenta Merytorycznego: 2.7.1 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Wiedza to potęga - poprawa jakości edukacji ogólnej Powiatu Tczewskiego", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, natomiast planowana kwota na realizację zadania związanego z wyborem osoby do pełnienia Asystenta Merytorycznego, wynosi 6 400,00 zł brutto. 2.7.2 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, bądź w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 2.7.3 Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WP (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej) na podstawie stosunku pracy chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 2.7.4 Łączne zaangażowanie zawodowe Asystenta Merytorycznego w realizację wszystkich projektów funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów, nie powinno przekraczać 276 godzin miesięcznie, zgodnie z zapisami Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, a obciążenie z tego wynikające nie powinno wykluczać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. 2.7.5 Wykonanie zadań będzie potwierdzone protokołem odbioru (sprawozdaniem), sporządzonym przez Asystenta Merytorycznego, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconym na wykonanie zadań w projekcie, z wyłączeniem przypadku, gdy osoba ta wykonuje zadania na podstawie stosunku pracy, a umowa o pracę określa godziny pracy tej osoby. 2.7.6 Wykonawca przed zaangażowaniem osoby do projektu złoży oświadczenie w zakresie zaangażowania Asystenta Merytorycznego w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania. 2.8 Informacje o podwykonawcach: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w świadczenie usług umownych. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.9 Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego. 2.10 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3250
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Joanna Klin
Email wykonawcy: aklin@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Pasierba 10
Kod pocztowy: 83-130
Miejscowość: Pelplin
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.