eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jurowce › Organizacja konferencji "Przestępczość? Nie dziękuję!



Ogłoszenie z dnia 2018-02-01

Ogłoszenie nr 500023864-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.

Stowarzyszenie "Lokalna Grupa Działania Dolina Sanu": Organizacja konferencji "Przestępczość? Nie dziękuję!

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stowarzyszenie "Lokalna Grupa Działania Dolina Sanu", Krajowy numer identyfikacyjny 180355999, ul. Strachocina 344, 38-507 Jurowce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134656580, e-mail zamowienialgddolinasanu@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): lgddolinasanu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja konferencji "Przestępczość? Nie dziękuję!

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje organizację konferencji "Przestępczość? Nie dziękuję!" polegającej na: 1. wynajęciu sali konferencyjnej dla 100 osób w terminie 28 grudnia 2017 r., tj.: a) godziny wynajęcia sal - od 8:00 do 15:30, b) wyposażenie sali: ogrzewanie, sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia konferencji (nagłośnienie, mikrofon, ekran, projektor multimedialny oraz laptop), łącze internetowe, c) ustawienie sali: stół dla prelegentów oraz miejsca siedzące dla uczestników konferencji, d) zabezpieczenie obsługi technicznej sali i sprzętu, e) miejsce na przechowywanie odzieży wierzchniej, f) sala powinna spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są szkolenia/konferencje/seminaria, g) wykonawca, w ramach ceny za wynajem, ma obowiązek utrzymać pomieszczenia wykorzystywane przez uczestników konferencji w czystości i porządku. 2. usłudze wyżywienia dla 100 osób (uczestników konferencji) w terminie 28 grudnia 2017 r., tj.: a) zapewnienie serwisu kawowego (3 przerw kawowych) oraz przekąsek (w formie szwedzkiego stołu): - przerwa kawowa będzie składała sie z kawy rozpuszczalnej, sypanej, herbaty, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soków, ciast, koreczków, kanapek, owoców - dostępnych bez ograniczeń, - zapewnie obsługi, rozstawienia i bieżącą wymianę naczyń oraz dbałość o estetykę miejsca podawania wyżywienia. b) zapewnienie obiadu składającego się z: przystawki, zupy, drugiego dania mięsnego z zestawem surówek, deser, kompot. 3. zapewnienie prelegentów. Konferencja poświęcona będzie przeciwdziałaniu przestępczości, a głownie omówieniu roli i obowiązków poszczególnych przedstawicieli instytucji oraz służb w pracach zespołów interdyscyplinarnych. Zamawiający wymaga zapewnienia 4 osób, tj: - przedstawiciel Policji, - przedstawiciel Straży Pożarnej, - przedstawiciel Służby Więziennej, - wykonawca opracowujący "Diagnozę miejscowości pod kątem zjawiska przestępczości, w tym przemocy i patologii społecznych na terenie gminy Sanok i Tyrawa Wołoska" Każda z ww. osób zobowiązana będzie do przedstawienia uczestnikom konferencji roli i obowiązków w pracach zespołów interdyscyplinarnych. Minimalny czas prelekcji każdego prelegenta to min 1h20minut, maksymalnie 1h45 minut. 4. przygotowaniu materiałów konferencyjnych dla uczestników konferencji: 100 kompletów, tj.: zaprojektowanie, wykonanie oraz dostarczenie poniższych materiałów: - kubek ceramiczny o pojemności min. 150 ml w kształcie walca w kolorze białym z rączką (uchwytem) z nadrukiem kolorowym z zewnątrz, - długopis automatyczny w całości wykonany z metalu, kolor dowolny, z wymiennym wkładem, końcówka dolna, przykręcana w kolorze srebrnym, uchwyt mocujący w kolorze srebrnym, duży wkład w kolorze niebieskim, z nadrukiem achromatycznym (2 logotypy oraz informacja o współfinansowaniu) - notes papierowy o wymiarach minimum 10x15 cm, kartki białe w kratkę na jednej stronie, gramatura papieru minimum 80 g/m2, notes sklejony na krótszym boku, nadruk kolorowy (logotypy) na każdej stronie notesu, - kalendarzyk listkowy wykonany ze sztywnego kartonu o gramaturze minimum 300g z rogami zaokrąglonymi, full kolor 2-stronnie (4+4) o wymiarach: ok. 85x55 mm - format zbliżony do karty kredytowej - zakładka do książki/linijka, wymiary: 45x200mm, zadruk: dwustronny w pełnym kolorze, papier: kolorowy mat min.300 g, ostre rogi, - brelok akrylowy z zawieszką: wymiar zewnętrzny: minimum 35mm x 59mm, rozmiar wkładki: minimum 24mm x 35mm., zawieszka w kształcie kółka, we wnętrzu wkładki kolorowe nadruki (logotypy) na papierze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 70220000-9


Dodatkowe kody CPV: 55321000-6, 80000000-4, 79800000-2, 22462000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16504.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Damian Sobolak Firma - Handlowo - Usługowa "DZIEDZIC"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pakoszówka 237
Kod pocztowy: 38-507
Miejscowość: Jurowce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Lokalna Grupa Działania Dolina Sanu realizuje zadanie z Funduszu Sprawiedliwości - Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej z zakresu przeciwdziałania przyczynom przestępczości. LGD Dolina Sanu w zawartej umowie dotacji z Ministerstwem Sprawiedliwości (dysponent funduszu) została zobowiązana do stosowania art.69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych przy zakupach towarów i usług przewidzianych w projekcie, przy kwotach zakupów jednorazowo powyżej 5000,00 zł.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.