eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych remontowych pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych oraz korytarza zlokalizowanych na III piętrze budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500023854-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Zespół Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych II stopnia nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie: Wykonanie robót budowlanych remontowych pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych oraz korytarza zlokalizowanych na III piętrze budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie - zamówienie uzupełniające

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych II stopnia nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 1608341000000, ul. ul. Tyszkiewicza 42, 01172 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 6321009, 6321008, e-mail sekretariat@bacewicz.waw.pl, faks 0-226321009.
Adres strony internetowej (url): www.bacewicz.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych remontowych pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych oraz korytarza zlokalizowanych na III piętrze budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie - zamówienie uzupełniające

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych wybranych pomieszczeń na I i II oraz IV piętrze w budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie. 2. Budynek szkoły jest budynkiem o pięciu kondygnacjach naziemnych oraz jednej kondygnacji podziemnej. Komunikacja realizowana jest poprzez dwie wewnętrzne klatki schodowe. Funkcję szkoły muzycznej pełni od 1978 roku. W piwnicy znajdują nieużytkowane pomieszczenia techniczne, magazyny i sale perkusyjne. Na parterze znajdują się pomieszczenia świetlicy, jadalni oraz sale zajęciowe. Na I, II i III piętrze, znajdują się sale zajęciowe o różnym metrażu, przeznaczone zarówno do pracy indywidualnej, jak i do zajęć grupowych. Stan techniczny pomieszczeń jest niżej średni. Na ścianach widoczne są liczne spękania tynku i odpryski farby. Pomieszczenia nie są izolowane akustycznie, co skutkuje problemami w jednoczesnym prowadzeniu zajęć w różnych salach. 3. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać następujące roboty: 3.1. I piętro: 3.1.1. PRACOWNIA MUZYCZNA 19a - Malowanie ścian gładzią gipsową - Wymiana drzwi wewnętrznych - Wymiana kratek wentylacyjnych - Wymiana podłogi - Malowanie lamperii/lakier 3.1.2. POMIESZCZENIA 14 i 15 - Wymiana drzwi na 42 dB - szt. 2 z robotami towarzyszącymi 3.2. parter 3.2.1. SALA 6 - sala muzyczna - Prace demontażowe - Naprawy ścian - Gładź gipsowa ścian - Malowanie ścian - Wymiana kratek wentylacyjnych - Wymiana drzwi wewnętrznych z poszerzeniem otworu - Montaż listew odbojowych - Wymiana podłogi - Montaż paneli wygłuszających i sufitu akustycznego 3.2.2. SALA 7 - sala muzyczna - Prace demontażowe - Naprawy ścian - Gładź gipsowa ścian - Malowanie ścian - Wymiana kratek wentylacyjnych - Wymiana drzwi wewnętrznych z poszerzeniem otworu - Montaż listew odbojowych - Wymiana podłogi - Montaż paneli wygłuszających i sufitu akustycznego 3.2.3. KORYTARZ - Malowanie ścian z gładzią gipsową po wymianie drzwi - Malowanie lamperii/lakier jw 3.3. IV piętro 3.4.1. WYDZIELENIE PRACOWNI MUZYCZNEJ Z SALI CHEMICZNEJ - Montaż ścianki działowej akustycznej - Wykucie otworu drzwiowego - Montaż drzwi akustycznych 27 dB oraz drzwi pojedynczych wewnętrznych - Przeróbka instalacji oświetleniowej - Montaż sufitu podwieszonego - Malowanie ścian z gładzią gipsową - Malowanie lamperii/lakier - Wymiana podłogi - Montaż paneli akustycznych 3.4. parter 3.4.1. zaplecze kuchni - Demontaż drzwi wejściowych do przedsionka z pracami naprawczymi - Wymiana drzwi w szatni oraz w magazynku z pracami jw. - Wymiana drzwi w magazynie wraz z przeróbkami ścianki GK - Wykonanie podłogi żywicznej w systemie PERSAN STB Compact wraz ze spadkami i cokolikiem 10 cm - Malowanie lamperii UWAGA - Malowanie ścian w pomieszczeniach na kolor biały. 4. Zakres prac oraz wymagania realizacyjne określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia, c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia. 5. Kody CPV: a) Główny - 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane b) Dodatkowe: - 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - 45.41.00.00-4 Tynkowanie - 45.42.11.30-4 Instalowanie drzwi i okien - 45.43.10.00-7 Kładzenie płytek - 45.44.21.00-8 Roboty malarskie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45410000-4, 45421130-4, 45431000-7, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95134.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Magdalena Krywoniuk MKpiont
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jasna 5
Kod pocztowy: 05-101
Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117015,48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117015,48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117015,48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późniejszymi zmianami), dalej ustawą, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Wykonanie robót budowlanych remontowych pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych oraz korytarza zlokalizowanych na III piętrze budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie Jego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych związanych z robót budowlanych remontowych wybranych pomieszczeń w budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie. Zakres prac budowlanych obejmował będzie pomieszczenia znajdujące się na III piętrze budynku szkoły. W dniu 10.07.2017 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 548338-N-2017 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. II.7), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 01.08.2017 r. Wykonawcy: Magdalena Krywoniuk MKpiont. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.