eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU BYŁEJ PRZYCHODNI NA SIEDZIBĘ PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ W STRZYŻOWIE - II ETAP (PRACE WYKOŃCZENIOWE) - II POSTĘPOWANIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500023839-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Z. Mycielskiego: PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU BYŁEJ PRZYCHODNI NA SIEDZIBĘ PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ W STRZYŻOWIE - II ETAP (PRACE WYKOŃCZENIOWE) - II POSTĘPOWANIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564569-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500012338-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Z. Mycielskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 69003904500000, ul. ul. Mostowa 2, 38100 Strzyżów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 762 091, e-mail goliwa_2705@o2.pl, faks 172 760 028.
Adres strony internetowej (url): http://www.psm-strzyzow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU BYŁEJ PRZYCHODNI NA SIEDZIBĘ PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ W STRZYŻOWIE - II ETAP (PRACE WYKOŃCZENIOWE) - II POSTĘPOWANIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych wykończeniowych w ramach kontynuacji zadania pn. "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku byłej przychodni na siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej w Strzyżowie" Do chwili obecnej (stan surowy) wykonano prace opisane w punkcie 2. 2. Zakres wykonanych do chwili obecnej (w ramach I etapu) prac: 2.1. Parter a) wykonanie wyburzeń ścianek działowych kondygnacji parteru, kominów i szachtów, b) wyburzenie lub zamurowanie części ścian zewnętrznych uwzględniając projektowane otwory okienne, fasadowe i drzwiowe, c) podbicie istniejących fundamentów, d) wykonanie zagęszczenia gruntu bez wylewania chudego betonu, e) wzmocnienie konstrukcji ( dodatkowe nadproża, belki, wieńce), f) wykonanie ścianek działowych, g) wykonanie obudowy szachów pozostawiając jedną ze ścian niezamurowaną na całej wysokości kondygnacji w celu umożliwienia montażu instalacji, h) zagęszczenie gruntu, i) wykonanie nowych klatek schodowych 2.2. I Piętro a) wykonanie wyburzeń ścianek działowych kondygnacji suteren, b) wyburzenie lub zamurowanie części ścian zewnętrznych uwzględniając projektowane otwory okienne, fasadowe i drzwiowe, c) wzmocnienie konstrukcji ( dodatkowe nadproża, belki, wieńce), d) wykonanie ścianek działowych w wersji akustycznej , e) wykonanie obudowy szachów pozostawiając jedną ze ścian niezamurowaną na całej wysokości kondygnacji w celu umożliwienia montażu instalacji, f) wykonanie nowych klatek schodowych, schodów zewnętrznych, g) nadlanie nowej płyty stropowej w miejscach projektowanych nadwieszeń nad I piętrem. 2.3. II Piętro (nadbudowa) a) wykonanie ścian zewnętrznych i ścian działowych, b) wykonanie obudowy szachów pozostawiając jedną ze ścian niezamurowaną na całej wysokości kondygnacji w celu umożliwienia montażu instalacji, c) wykonanie płyty żelbetowej nad kondygnacją II, 2.4. Nadbudówka a) wykonanie ścian zewnętrznych z uwzględnieniem otworów instalacji wentylacyjnej, b) wykonanie stropu nad nadbudówką 2.5. Dach a) wykonanie ścianek attykowych, b) wymurowanie kominów do wysokości 50 cm od wierzchu stropu, zapewniając możliwość zamocowania projektowanych instalacji wewnątrz otworu kominowego, c) wykonanie izolacji przeciwwodnej stropów II piętra i nadbudówki wraz systemem odprowadzenia wody deszczowej na zewnątrz budynku. 2.6. Rozbudowa a) wykonanie kolumn betonowych, b) wykonanie podkładów betonowych, c) wykonanie izolacji przeciwwodnej ław, d) wykonanie ław i ścian, e) wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych, f) wykonanie podkładów z materiałów sypkich, g) wykonanie podkładów betonowych. 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Strzyżów, ul. Mostowa 20, działki nr ewid. 1436, 1437. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 6. Uwagi realizacyjne: a) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. b) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej siwz. c) Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną. d) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. e) Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. wykonawca będzie usuwał na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Inwestor udostępni wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci na terenie szkolnym. 7. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający przewiduje możliwość fakturowania częściowego, na podstawie otrzymanych, prawidłowo wystawionych faktur - nie częściej jednak niż raz na miesiąc, b). Każdorazowo podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót, c). Do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: - protokoły badań i sprawdzeń, - oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, - dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, - gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. d). Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku), e). Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. 8. Termin realizacji zamówienia - do 120 dni od momentu podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy - 04.09.2017 roku). Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 9. Kody CPV: a) Główny - 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane. b) Dodatkowy - 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1398789.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane "REMBUD" Spółka z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tunelowa 2
Kod pocztowy: 38-100
Miejscowość: Strzyżów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1859937,32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1859937,32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1859937,32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.