eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Kompleksowe dostarczenie i sprzedaż paliwa gazowego - gazu wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Murowana Goślina i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.11.2017 r. do 30.06.2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023796-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Gmina Murowana Goślina: Kompleksowe dostarczenie i sprzedaż paliwa gazowego - gazu wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Murowana Goślina i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.11.2017 r. do 30.06.2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532265-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Murowana Goślina - pl. Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina NIP 777-31-59-427 osoba do kontaktu Agnieszka Dziel tel. 61 8923632 a.dziel@murowana-goslina.pl, Ewa Poepke tel 61 8923650 e.poepke@murowana-goslina.pl, Violetta Szałata tel. 61 8923 640 v.szalata@murowana-goslina.pl
Szkoła Podstawowa nr 1 w Murowanej Goślinie, ul. Szkolna 1, 62-095 Murowana Goślina NIP 777-23-94-267, Monika Nowak - Bajer tel. 61 8122221, email: sp1@murowana-goslina.pl
Gimnazjum nr 1 ul. Mściszewska 10, 62-095 Murowana Goślina NIP 777-23-94-250 Justyna Furman, tel. 61 8112779, email: sekretg1mg@op.pl
Gimnazjum nr 2 ul. Gen. T. Kutrzeby 3, 62-095 Murowana Goślina, NIP: 777-239-42-44, Barbara Celichowska, tel. 61 8114449, email: gm2.mg@poczta.onet.pl
Przedszkole "Słoneczko" ul. Leśna 9, 62-095 Murowana Goślina, NIP: 777-184-55-49, Małgorzata Migas, tel. 61 8122804, email: sloneczko@napisz.net
Biblioteka Publiczna, ul. Poznańska 16, 62-095 Murowana Goślina, NIP: 777-17-90-506, Maria Matelska- Busza, tel. 61 8923627, email: biblioteka@murowana-goslina.pl
Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji, ul. Mściszewska 10, 62-095 Murowana Goślina, NIP: 777-17-90-446, Arleta Włodarczak, tel. 61 8122120, email: dom.kultury@murowana-goslina.pl
MG Sport i Nieruchomości sp. z o.o., ul. Mściszewskiej 10, 62-095 Murowana Goślina, NIP 777-310-45-50 Paweł Kubiński, tel. 61 8112336, email: p.kubinski@mgsportinieruchomosci.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Murowana Goślina, Krajowy numer identyfikacyjny 52810300000, ul. pl. Powstańców Wielkopolskich 9, 62095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8923600, 8923601, 8923602, e-mail gmina@murowana-goslina.pl, faks 618 122 140.
Adres strony internetowej (url): www.bip.murowana-goslina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Strony wyznaczają spośród siebie Gminę Murowana Goślina, jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, w imieniu Stron i na ich rzecz. Gmina Murowana Goślina, jako Zamawiający upoważniona jest do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w § 1 ust. 1 i w ramach przeprowadzenia postępowania odpowiada w szczególności za: a. opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b. sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu, c. ocenę spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert, d. wybór najkorzystniejszej oferty, e. ewentualne unieważnienie postępowania, f. wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (np. wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajowa Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem powszechnym), g. przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. Gmina Murowana Goślina może zlecić poszczególne czynności niezbędne dla należytego przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w § 1 ust.1 osobie trzeciej - ENMEDIA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, na co Strony wyrażają zgodę. Strony ustalają, że po wyborze najkorzystniejszej oferty i udzieleniu zamówienia w prowadzonym wspólnie postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliwa gazowego (zakup gazu), o którym mowa w § 1 ust. 1, Gmina Murowana Goślina i każda ze stron zawrze odrębną umowę na dostawę paliwa gazowego (zakup gazu) z wyłonionym w postępowaniu przetargowym wykonawcą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe dostarczenie i sprzedaż paliwa gazowego - gazu wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Murowana Goślina i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.11.2017 r. do 30.06.2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) wynosząca 3 700 960 kWh w okresie od 01.11.2017 r. do 30.06.2019 r., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne, Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.12.30.00 - Gaz ziemny


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 573817.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elgas Energy Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Węglowa 7
Kod pocztowy: 40-106
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 580344,86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 580344,86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 602122,78
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.