eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jurowce › Organizacja szkolenia polegająca na wynajęciu sal szkoleniowych wraz z usługą wyżywienia



Ogłoszenie z dnia 2018-02-01

Ogłoszenie nr 500023751-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.

Stowarzyszenie "Lokalna Grupa Działania Dolina Sanu": Organizacja szkolenia polegająca na wynajęciu sal szkoleniowych wraz z usługą wyżywienia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stowarzyszenie "Lokalna Grupa Działania Dolina Sanu", Krajowy numer identyfikacyjny 180355999, ul. Strachocina 344, 38-507 Jurowce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134656580, e-mail zamowienialgddolinasanu@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): lgddolinasanu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja szkolenia polegająca na wynajęciu sal szkoleniowych wraz z usługą wyżywienia

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje organizację szkolenia polegającą na: 1. wynajęciu 2 sal szkoleniowych dla dwóch grup 25 osobowych, w terminie:7, 8, 18, 19 grudzień 2017 r., tj.: a) godziny wynajęcia sal - od 8:00 do 19:30, b) wyposażenie sal: ogrzewanie, sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia szkoleń (nagłośnienie, mikrofon, ekran, projektor multimedialny oraz laptop), łącze internetowe, c) ustawienie sal: stół/stoły oraz miejsca siedzące dla uczestników szkoleń, d) zabezpieczenie obsługi technicznej sal i sprzętu, e) miejsce na przechowywanie odzieży wierzchniej, f) sale powinny spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są szkolenia/konferencje/seminaria, g) wykonawca, w ramach ceny za wynajem, ma obowiązek utrzymać pomieszczenia w czystości i porządku. 2. usłudze wyżywienia dla dwóch grup 25 osobowych w terminie:7, 8, 18, 19 grudzień 2017 r., tj.: a) zapewnienie serwisu kawowego oraz przekąsek (w formie szwedzkiego stołu): - przerwa kawowa będzie składała sie z kawy rozpuszczalnej, sypanej, herbaty, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soków, ciasta, koreczków, kanapek, owoców dostępnych bez ograniczeń w trakcie każdego dnia szkoleń, - zapewnie obsługi, rozstawienia i bieżącą wymianę naczyń oraz dbałość o estetykę miejsca podawania wyżywienia. b) zapewnienie obiadu składającego sie z dwóch dań: zupa, drugie danie mięsne z zestawem surówek oraz sokiem lub kompotem. 3. Zapewnieniu transportu autokarem dla grupy 50 osobowej w terminie:7, 8, 18, 19 grudzień 2017 r. (4 kursy) z Sanoka do miejsca organizacji szkolenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 70220000-9


Dodatkowe kody CPV: 55321000-6, 60172000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21219.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4
Kod pocztowy: 35-322
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20350.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Lokalna Grupa Działania Dolina Sanu realizuje zadanie z Funduszu Sprawiedliwości - Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej z zakresu przeciwdziałania przyczynom przestępczości. LGD Dolina Sanu w zawartej umowie dotacji z Ministerstwem Sprawiedliwości (dysponent funduszu) została zobowiązana do stosowania art.69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych przy zakupach towarów i usług przewidzianych w projekcie, przy kwotach zakupów jednorazowo powyżej 5000,00 zł.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.