eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont kapitalny dachu przy ul. Jagiellońskiej 19 w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-31

Ogłoszenie nr 500023486-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.

Katowice: Remont kapitalny dachu przy ul. Jagiellońskiej 19 w Katowicach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500064467-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont kapitalny dachu przy ul. Jagiellońskiej 19 w Katowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NZ.231.131.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie kapitalnym dachu przy ul. Jagiellońskiej 19 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na: - wymianie obróbek blacharskich gzymsów i pasów podrynnowych z blachy ocynkowanej, - wymianie rynien i rur spustowych z blachy wraz z odwodnieniem, - montażu nowego świetlika dachowego, - rozbiórce pokrycia z papy na dachach drewnianych, - wzmocnieniu stropodachu (wymiana krokwi i deskowania), - ułożeniu papy termozgrzewalnej na dachu drewnianym - grubość papy minimum 5 mm, - obróbkach blacharskich przy szerokości w rozwinięciu ponad 45 cm z blachy ocynkowanej, - utylizacji gruzu i papy, - wymianie instalacji elektrycznej oświetleniowej, - wykonaniu właściwych zabezpieczeń związanych z BHP, 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują roboty związane z rozbiórką dachu z papy, roboty polegające na wymianie deskowania wraz z wymianą i wzmocnieniem konstrukcji nośnej, ułożeniem nowej papy termozgrzewalnej, wraz z wymianą obróbek blacharskich i wymianą rynien i rur spustowych z wykonaniem prawidłowego odwodnienia, wymianą świetlika dachowego, wymianą instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz wykonaniem sufitu podwieszanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Jeżeli STWiOR lub przedmiar robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 4. Tam, gdzie w STWiOR lub przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 2 do Zaproszenia, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia


II.4) Główny kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV:

45261900-3,

45261200-6,

45261320-3,

45400000-1,

45311200-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa została zawarta na okres od 03.11.2017r. do 22.12.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont kapitalny dachu przy ul. Jagiellońskiej 19 w Katowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Nieśpiałowski Nikazy "HARNAŚ" Dachy, Elewacje, Alpinistyka, harnasn@wp.pl, ul. Szabatowskiego 8/13, 41-500, Chorzów, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 40000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (postępowanie NZ.231.114.2017, nr ogłoszenia o zamówieniu 589885-N-2017 z dnia 19.09.2017r.) nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamówienie dodatkowe na roboty budowlane polegające na wymianie podciągu, belki nośnej, wymianie desek czołowych, izolacji termicznych, wymianie podbitki i jej pomalowaniu, dodatkowym zabezpieczeniem papą i wykonanie obróbek blacharskich. Wartość tych robót to 10090.40 zł netto, co stanowi 25,23% wartości umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Opisane roboty dodatkowe stały się niezbędne, ponieważ ich wykonanie warunkowało wykonanie przedmiotu zamówienia podstawowego. Muszą być realizowane przez Wykonawcę robót podstawowych, gdyż ich wstrzymanie prowadziłoby do dalszego zalewania konstrukcji, a w konsekwencji zniszczenia dachu. Należało wykonać je w terminie zamówienia podstawowego, ponieważ prowadzone były w użytkowanym budynku (działająca kuchnia). Zakres tych robót powodował, że nie można było oddzielić wykonania zamówienia podstawowego od dodatkowego Zakres zamówieni ustalony został w trakcie wykonywania zamówienia podstawowego, po demontażu deskowania odkryto drewnianą belkę nośną, która była przegnita. Demontaż deskowania ujawnił również sposób podparcia stalowych dwuteowników, które należało zdemontować z uwagi na penetrującą wodę w miejscu ich podparcia. Odkrycie dachu odsłoniło izolację termiczną z wełny mineralnej, styropianu oraz innych materiałów, które były zawilgocone i zagrzybione. W związku z powyższym należało wymienić belkę oraz podciągi, zdemontować przegniłą drewnianą podbitkę oraz zabezpieczyć powierzchnię dachu przylegającego do kuchni, przez który dostawała się do środka woda. Wartość tych robót stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.