eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polańczyk › Przebudowa i remont Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Polańczyk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023342-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku: Przebudowa i remont Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Polańczyk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546649-N-2017 z dnia 2017-07-14 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500005079-N-2017 z dnia 25-07-2017 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, Krajowy numer identyfikacyjny 000687563, ul. ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 692 118, e-mail urzad@esolina.pl, faks 13 4692321.
Adres strony internetowej (url): www.esolina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Polańczyk

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WS.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa i remont Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Polańczyk. W zakres robót wchodzi: 1. W branży budowlanej i inżynieryjnej: a) przebudowa pomieszczeń wewnątrz stacji, b) fundament pod zbiorniki (roboty ziemne, roboty żelbetowe, izolacje), c) remont elementów drogowych (roboty rozbiórkowe, podbudowy, nawierzchnie, krawężniki i obramowania), d) remont ogrodzenia, e) uporządkowanie terenu i trawniki. 2. W branży elektrycznej i AKPiA a) Zasilanie podrozdzielni, - montaż nowych rozdzielnic dla zasilania i sterowania instalacji technologicznych, - instalacja zabezpieczenia dostępu do pomieszczeń dozowania chemii, - instalacje elektryczne i AKPiA - trasy kablowe, - instalacje elektryczne i AKPiA - układanie kabli i przewodów, - instalacje elektryczne i AKPiA - połączenia wyrównawcze, b) Instalacje elektryczne - instalacje elektryczne (roboty montażowe), - prace pomiarowe, c) Zasilanie przepompowni ścieków - Instalacje elektryczne -przyłącze - montaż szafki elektrycznej 3. W branży sanitarnej a) Instalacja technologiczna: - remont instalacji technologicznej: węzeł retencji, węzeł ultrafiltracji ciśnieniowej, węzeł filtracji mechanicznej - uzupełnienie, orurowanie linii technologicznej, urządzenia i armatura na rurociągach, - próby szczelności. b) Przebudowa instalacji sanitarnych w budynku Stacji Uzdatniania Wody - instalacje wodno-kanalizacyjne (rozbiórki, roboty montażowe), - ogrzewanie (przeniesienie grzejników elektrycznych), - instalacja wentylacji (montaż urządzeń i przewodów wentylacyjnych), - dostawa i ustawienie przenośnej kabiny WC c) budowa kolektora wód popłucznych z przepompownią ścieków - przepompownia ścieków z układem sprzęgającym (roboty ziemne, roboty montażowe), - rurociąg grawitacyjny i tłoczny (roboty ziemne, roboty montażowe), - rurociąg grawitacyjny i tłoczny (roboty ziemne), - rurociąg tłoczny (roboty montażowe), - przejście pod droga (roboty montażowe), - uzbrojenie rurociągu, - studnie kanalizacyjne, - próby pomontażowe (próby szczelności). Ponadto: 1) w związku z koniecznością utrzymania obiektu w ruchu należy przewidzieć konieczność prowadzenia rozruchów częściowych w trakcie trwania realizacji inwestycji, 2) wykonanie rozruchu technologicznego urządzeń i obiektów oraz sporządzenie instrukcji obsługi i przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi i utrzymania wszystkich urządzeń i oprogramowania dostarczonego w ramach Umowy, przed przejęciem do użytkowania. Szkolenia dotyczyć będą obsługi wszystkich urządzeń, zasad przeglądów i serwisowania, obsługi AKPiA oraz oprogramowania, 3) uzyskanie efektów technologicznych założonych w dokumentacji projektowej, 4) w związku z koniecznością utrzymania obiektu w ruchu należy zapewnić ciągłą nieprzerwaną dostawę wody dla odbiorców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45252120-5, 45110000-1, 45200000-9, 45230000-8, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45340000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1074932.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROMAT-WODA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: woda@promat-woda.pl
Adres pocztowy: ul. Hutnicza 40
Kod pocztowy: 81-061
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1345833.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1345833.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2456368.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.