eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karsin › Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Cisewiu gm. Karsin w systemie zaprojektuj i wybuduuj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-31

Ogłoszenie nr 500023201-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.

Urząd Gminy w Karsinie: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Cisewiu gm. Karsin w systemie zaprojektuj i wybuduuj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Cisewiu gm. Karsin w systemie zaprojktuj i wybuduj

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632651-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Karsinie, Krajowy numer identyfikacyjny 53966700000, ul. ul. Długa 222, 83440 Karsin, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 873 322, e-mail ug@karsin.pl, faks 586 873 120.
Adres strony internetowej (url): www.karsin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Cisewiu gm. Karsin w systemie zaprojektuj i wybuduuj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 271.30.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w ms. Cisewie, gm. Karsin, polegające na: a) a) opracowaniu kompletnej dokumentacji technicznej (wraz z niezbędnymi pozwoleniami) budowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK); - wykonawca winien sporządzić dokumentacje projektową z uwzględnieniem art. 29 ust 5 Ustawy (tj. projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników); b) wykonaniu robót budowlanych i montaż urządzeń wraz z wyposażeniem, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie analizy wstępnej obejmującej weryfikację wszystkich danych wyjściowych stanowiących podstawę opracowania dokumentacji projektowej; 2) wykonanie projektów budowlanych wraz z dopełnieniem wymagań prawa budowlanego umożliwiających realizację projektu i przekazanie ich Zamawiającemu; 3) dokonanie niezbędnych uzgodnień; 4) dokonanie niezbędnych zgłoszeń urzędowych oraz uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych; 5) sporządzenie projektu realizacji robót (wykonawczych); 6) opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 7) sporządzenie kosztorysów budowlanych metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem wartości: robocizny, materiałów i sprzętu. Stopień szczegółowości kalkulacji zostanie uzgodniony z przedstawicielami Zamawiającego i Nadzorem Inwestorskim. 8) budowa waty wolnostojącej, placu dojazdowego, instalacji fotowoltaicznej, dwóch lamp solarnych, ogrodzenia oraz zagospodarowania terenu, 9) promocja i popularyzacja selektywnej zbiórki odpadów poprzez prowadzone działania informacyjno-edukacyjne. 10) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji pozwalającej na dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia budowy w nadzorze budowlanym. 3. Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe: 1) Wiata magazynowa z utwardzeniem: a) Wiata magazynowa służyć będzie jako zadaszenie pod szczelne i zamknięte kontenery i pojemniki do czasowego składowania odpadów komunalnych. b) Wiatę usytuować w południowej części dz. nr 262/4. c) Przewiduje się wolnostojący obiekt o wymiarach ok. 15,00 x 5,35 m, konstrukcji stalowej zwieńczony dachem dwuspadowym, posadowiony na stopach żelbetowych. d) Przewidzieć stopy fundamentowe z betonu C25/20 o wymiarach 120 x 80 cm zbrojone stalą. Zbrojenie dobrać obliczeniowo. Założono, iż istnieje możliwość zaprojektowania posadowienia konstrukcji wiaty jako bezpośrednie. Poziom wód gruntowych poniżej poziomu posadowienia. e) Pod fundamentami wykonać podkład z chudego betonu C8/10 o gr. 10cm. Minimalny poziom posadowienia fundamentów 0.90m poniżej poziomu terenu. Fundament należy zaizolować 2 x emulsją asfaltową. f) Konstrukcja stalowa ram na bazie dwuteowników. Słupy mają być przegubowo połączone z fundamentami za pomocą kotew zatapianych w fundamentach na etapie fundamentowania. Słupy połączone z ryglami za pomocą głowic przygotowanych do połączeń śrubowych. g) Rygle ram połączone ze sobą w kalenicy oraz w okapie ze słupami. Rygle połączone sztywno ze słupami zewnętrznymi. h) Zaprojektować stężenia ścienne z ryglami i stężenia połaciowe oraz pławie stanowiące podparcie dachu. i) Przekroje, łączniki, moment dokręcania śrub i inne parametry konstrukcyjne ustalić obliczeniowo. j) Wcześniej przygotowane elementy konstrukcji wiaty należy poddać procesowi cynkowania ogniowego. Ewentualne uszkodzenia powłoki w czasie transportu - bezwzględnie ponownie zabezpieczyć (przed umieszczeniem konstrukcji na miejscu jej przeznaczenia). k) Od strony północnej i zachodniej ściany należy obłożyć blachą trapezową. l) Podłoże wewnątrz wiaty należy utwardzić w technologii analogicznej dla placu dojazdowego. m) Obiekt przykryty ma być dachem dwuspadowym o nachyleniu połaci 25°. Pokrycie wykonać z blachy trapezowej. Blachę należy mocować w każdej fałdzie blachy, tak aby uzyskać usztywnienie pasa górnego płatwi. Przyjąć rynny ø120mm i rury spustowe ø100mm z PCV. Spadek rynien 1%. 2) Plac dojazdowy: a) Dojazd możliwy będzie od istniejącej drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków (dz. nr 353). b) Zagospodarowaniu podlega jedynie teren działki 262/4. Wstępnie przewidziano plac o wymiarach 19,80 x 16,35 m. c) Przewidzieć i wykonać utwardzenie z koski brukowej z podłożem odpowiednim dla przewidywanych obciążeń - ruch pojazdów osobowych i ciężarowych. d) Grunt podłoża powinien być jednolity, przepuszczalny i zabezpieczony przed skutkami przemarzania. Wskaźnik zagęszczenia gruntu oznaczony wg BN-77/8931-12 powinien wynosić Is 1,0. e) Proponuje się, aby podbudowę pod ułożenie nawierzchni stanowiła podbudowa warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości min. 25 cm, z zastosowaniem warstwy wyrównawczej z piasku gr. 3-5 cm. Dopuszcza się zamiennie zastosowanie mieszanki piasku i humusu w stosunku 40:60 lecz o grubości min. 7 cm. 3) Oświetlenie: a) Przewiduje się ustawienie 2 słupów oświetleniowych. b) Zastosować słupy jednoelementowe aluminiowe okrągłe o średnicy przy podstawie 120mm przystosowane do mocowania na szczycie słupa o średnicy 60 mm pojedynczej oprawy. Podstawa słupa tłoczona z blachy aluminiowej. Wysokość słupa 6,00 m. Podstawę słupów (fundament) należy dobrać obliczeniowo. Słup pomalowany na kolor szary np. farbą poliestrową. Zapewnić uziemienie słupów. c) Zastosować oprawy typu LED o min. stopniu ochrony IP 65: ? korpus oprawy wykonany z odlewu aluminiowego ? oprawa oświetleniowa typu LED o białej barwie światła 4500K i strumieniu świetlnym min. 2250lm, wstępnie przewiduje się moc 24W±1W (dobrać obliczeniowo), ? oprawa powinna zawierać 2 moduły LED, ? żywotność diod LED minimum 60 000 godzin pracy, ? przy uszkodzeniu jednego modułu drugi moduł musi nadal świecić, ? przy uszkodzeniu jednej diody LED w module pozostałe diody modułu muszą świecić, ? zasilacz LED oprawy oświetleniowej z funkcjami: ciągła kontrola temperatury diod LED; zabezpieczenie przeciążeniowe; zabezpieczenie zwarciowe; zabezpieczenie napięciowe, ? oprawa wyposażona w szybę wykonaną ze szkła hartowanego o grubości minimum 4mm. d) W poszyciu wiaty zastosować oświetlenie ledowe o stopniu ochrony obudowy min. IP44. e) Zainstalować dwa gniazda wtykowe z uziemieniem (230V), stopień ochrony min. IP 44. 4) Instalacja fotowoltaiczna: a) Przewiduje się montaż paneli fotowoltaicznych do zasilenia oświetlenia ledowego wiaty i innego zapotrzebowania na energię w celu pomniejszenia zużycia energii przez obiekt bez odsprzedaży energii elektrycznej do operatora systemu energetycznego. b) Instalacja fotowoltaiczna zlokalizowana zostanie na dachu wiaty. Mocowanie paneli fotowoltaicznych należy wykonać jako systemowe firmy dostarczającej panele. Planowany system fotowoltaiczny o łącznej mocy 3kW składać będzie się z ok. 30 modułów fotowoltaicznych o mocy 100W. Będą one montowane w jednym ciągu połączone szeregowo do regulatora ładowania akumulatora. Do akumulatora bezpośrednio podłączona będzie przetwornica napięcia zmieniająca napięcie stałe 12V w napięcie zmienne 230V. c) Zacienienie w planowanej lokalizacji nie występuje. 5) Ogrodzenie obiektu: Zaprojektować ogrodzenie z siatki panelowej wysokości ok. 1,5 m, na cokole prefabrykowanym. Długość ogrodzenia około 95,00 m. Brama przesuwna o rozstawie między słupami w świetle 5,00 m, konstrukcji stalowej z wypełnieniem panelowym o wysokości zgodnej z wysokością ogrodzenia. Bramę wyposażyć w napęd. 6) Zagospodarowanie zielenią: Zaplanować zieleń niską okalającą zagospodarowany teren, a między projektowanym placem a granicą z dz. 353 należy wprowadzić zieleń ozdobną średnio - wysoką. Zastosować nasadzenia z roślin cały rok zielonych. 7) Wyposażenie PSZOK: Przewiduje się, że po realizacji prac budowlanych wykonawca dostarczy podstawowe wyposażenie punktu selektywnej zbiórki tj.: a) kontener bramowy 5 m3 - 3 szt. b) kontener bramowy 7 m3 - 2 szt. c) skrzyniopaleta -1 szt. d) kosz do segregacji 150l czerwony - 1 szt. e) pojemnik na leki - 1 szt. f) stół stalowy do podstawowego demontażu zebranych elementów - 1szt. g) mobil box 250l - 2 szt. 4. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 45222100-0, 42923000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1. 5. Szczegółowy zakres prac określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) - Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w PFU. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące, 7. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszącej normy europejskiej PN-EN (normy zharmonizowane) oraz innym określonym w PFU. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 8. Tam, gdzie PFU lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w Ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 9. W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w PFU poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne, moc, wydajność nie będą gorsze od urządzeń, jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych opisu. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. 10. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami PFU Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. 11. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. II. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy. 2. Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej - jeśli dotyczy. 4. Zapewnienie obecności Kierownika Budowy na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych. 5. Geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej. 6. Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 7. Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 8. Naprawę uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego. 9. Demontaż, naprawę i montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, w tym trwałych użytków zielonych oraz wypłatę odszkodowań (rekompensat) na rzecz osób trzecich. 10. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 11. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 12. Odtworzenie i naprawa stanu uszkodzonych dróg i chodników. 13. Skompletowanie dokumentów odbiorowych. 14. Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, w terminie 2 miesięcy od daty odbioru (jeśli dotyczy). 15. Roboty nie ujęte PFU lub opisach, a niezbędne do wykonania należy wkalkulować w cenę oferty. W celu sporządzenia prawidłowej oferty Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. III. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 3. Zamawiający ponadto przewiduje możliwość unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zobowiązuje Wykonawcę do zatrudnienia pracowników na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 ze zm.) wykonujących czynności w zakresie: robót ogólnobudowlanych. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców-Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w tym zakresie, a w razie nie spełnienia ww. warunku nałoży na Wykonawcę karę, o której mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 5. Na realizację zamówienia Zamawiający planuje wykorzystać środki pozabudżetowe. Niniejszy projekt pt. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Cisewiu gm. Karsin, współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45222100-0


Dodatkowe kody CPV: 42923000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45400000-1, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152544.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy-Usługi Drogowe
Email wykonawcy: biuro@boguslawszyca.pl
Adres pocztowy: Racławki 4a, 89-620 Chojnice
Kod pocztowy: 89-620
Miejscowość: Racławki 4a
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152544.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy-Usługi Drogowe
Email wykonawcy: biuro@boguslawszyca.pl
Adres pocztowy: Racławki 4a
Kod pocztowy: 89-620
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.