eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie dwóch koncepcji zadania inwestycyjnego pn.Budowa Skweru Integrator wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i warunków przyłączeniowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023137-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany: Wykonanie dwóch koncepcji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Skweru Integrator wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i warunków przyłączeniowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551415-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300043, ul. ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 37 33 333, e-mail bielany.zamowienia@um.warszawa.pl, faks 022 37 33 382.
Adres strony internetowej (url): www.bielany.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie dwóch koncepcji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Skweru Integrator wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i warunków przyłączeniowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-III-WZP.271.42.2017.MGA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dwóch koncepcji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa Skweru Integrator" wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i warunków przyłączeniowych. Teren realizacji inwestycji skrzyżowanie Al. Zjednoczenia z ul. Kasprowicza, część działki nr 124 z obrębu 7-05-03, użytek drogowy, własność Skarbu Państwa we władaniu Zarządu Dróg Miejskich. Zgodnie z miej-scowym planem zagospodarowania przestrzennego teren podlega ochronie konserwatorskiej ukształ-towania wnętrza przestrzeni ulicznej. Na załączonej mapce zaznaczono teren przewidziany pod inwestycję. 1. Zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie dwóch koncepcji zagospodarowania terenu, z których zamawiający wybierze jedną do realizacji. Koncepcje mają zawierać: a) Część graficzną: ? plan zagospodarowania terenu w skali 1:250, ? rysunki drobnych form architektonicznych, ? rysunek architektoniczny fontanny oraz komory technologicznej wraz z jej usytuowaniem b) Część opisową: ? założenia ogólne projektowanych urządzeń, ? opis przyjętych rozwiązań materiałowych, opis zasilania fontanny i technologii uzdatniania wody c) Wizualizację koncepcji w programie edytowalnym. 2) pozyskanie mapy do celów projektowych, 3) wykonanie inwentaryzacji terenu, 4) uzyskanie wstępnych warunków przyłączeniowych we wszystkich branżach (Miejskie Przedsię-biorstwo Wodociągów i Kanalizacji S. A. oraz INNOGY Polska S.A.) 5) uzyskanie uzgodnień z działu technicznego VEOLIA dotyczących prowadzenia prac w pobliżu sieci ciepłowniczej, 6) uzyskanie zaleceń konserwatorskich Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków, 7) uzyskanie opinii Zarządu Dróg Miejskich. 2. Koszty uzyskania ww. opinii, uzgodnień i warunków ponosi Wykonawca 3. Koncepcję należy wykonać w 4 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej. KLAUZULE SPOŁECZNE: Na podstawie art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga w okresie prowadzenia usług skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, pracowników do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia. Termin realizacji: od zawarcia umowy do maksymalnie 90 dni lub do zaoferowanego w ofercie skróconego terminu realizacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27701.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRIMA Architektura i Krajobraz sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ciołka 17/415
Kod pocztowy: 01-445
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24354,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24354,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43494,69
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.