eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Organizacja kolonii letnich dla dzieci z Gminy Bolesławiec w 2018 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-31

Ogłoszenie nr 500023134-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.

Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie: Organizacja kolonii letnich dla dzieci z Gminy Bolesławiec w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500627-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004922-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie, Krajowy numer identyfikacyjny 102197800000, ul. Kruszyn, ul. Kasztanowa , 59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 732 14 77, e-mail gokis.boleslawiec@wp.pl, faks 75 732 14 77.
Adres strony internetowej (url): www.gokis.boleslawiec.org

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja kolonii letnich dla dzieci z Gminy Bolesławiec w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Usytuowanie ośrodka kolonijnego w miejscowości Pogorzelica nad Morzem Bałtyckim . 2. Różnica ilości dzieci na obu turnusach nie powinna odbiegać od (+/- 6) osób. 3. Zakwaterowanie uczestników kolonii letnich tj. 160 (+/- 6) dzieci i 14 osób kadry pedagogicznej w dwóch, następujących po sobie turnusach 14 dniowych (13 noclegów), w budynku murowanym - w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo budowlane - położonym na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu: a) Zakwaterowanie uczestników i kadry kolonii w jednym budynku na maksymalnie dwóch sąsiadujących ze sobą kondygnacjach. b) Zakwaterowanie dzieci, w pokojach minimum 3, a maksimum 5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) w każdym pokoju z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń. Nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych. W każdym pokoju powinna znajdować się szafa ubraniowa z ilością półek odpowiadającą ilości dzieci (min. po 1 na dziecko). Oprócz tego w pokoju powinny być szafki nocne przy każdym łóżku lub stół z krzesłami odpowiadającymi liczbie dzieci w pokoju. c) Wychowawcy powinni być zakwaterowani w minimum 3 pokojach, a kierownik w osobnym czwartym pokoju, kadra musi być zakwaterowana na tych samych piętrach co dzieci. d) Ośrodek oddalony od strzeżonego, morskiego kąpieliska przeznaczonego dla kolonii Zamawiającego w odległości nie większej niż 1500 m (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia na kąpielisko). W przypadku położenia Ośrodka w odległości większej niż 1500 m oferta będzie odrzucona. e) Ośrodek ogrodzony i oświetlony, f) Ośrodek powinien posiadać liczbę świetlic odpowiadającą przedstawionemu wzorowi: 1 świetlica na max 250 osób przebywających na terenie ośrodka i uprawnionych do korzystania z niej. 4. Wyżywienie dla uczestników kolonii i kadry: zapewnienie całodniowego wyżywienia (4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja, podwieczorek + paczka wyjazdowa). 5. Wsad do kotła nie może być mniejszy niż 23,00 (brutto) zł na 1 osobę. 6. Obiekty sportowe, kulturalne i rekreacyjne: zagwarantowanie korzystania przez dzieci z obiektów sportowych, kulturalnych, rekreacyjnych znajdujących się na terenie ośrodka. Wymagane jest aby proponowane obiekty sportowe i kulturalne posiadały odpowiednią powierzchnię gwarantującą przeprowadzanie meczów i imprez grupowych. Obiekty muszą być wyposażone w urządzenia niezbędne do przeprowadzania rozgrywek sportowych (np. boisko do koszykówki z dwoma koszami itp.). 7. Opieka medyczna dla uczestników i kadry: zapewnienie całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej (pielęgniarka musi przebywać przez cała dobę na terenie ośrodka, w razie zachorowań lekarz przyjmuje dzieci na terenie ośrodka). W razie nagłej potrzeby Wykonawca zapewnia bezpłatny transport do szpitala. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu kopie umów z pielęgniarką i lekarzem na 3 dni przed rozpoczęciem danego turnusu i wysyła ich kopie pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego. 8. Nadzór ratowników wodnych dla uczestników i kadry: zapewnienie nadzoru przez ratowników nad dziećmi korzystającymi z kąpieli w morzu (ratownik tylko do dyspozycji kolonii Zamawiającego). Wykonawca dostarcza Zamawiającemu kopie umowy z ratownikiem na 3 dni przed rozpoczęciem danego turnusu i wysyła jej kopię pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego. 9. Ubezpieczenie każdego uczestnika kolonii oraz kadry pedagogicznej od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę 10.000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy na 1 osobę) oraz posiadanie przez usługodawcę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej OC na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Kopię dokumentów poświadczających wymagane ubezpieczenia należy dostarczyć zamawiającemu na 3 dni przed rozpoczęciem danego turnusu i wysyłać jej kopię pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego. Brak ubezpieczenia jest przesłanką do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. 10. Atrakcje: zorganizowanie całodniowej wycieczki z przewodnikiem do atrakcyjnych miejsc oddalonych max do 150 km od miejsca zakwaterowania oraz rejs statkiem po morzu dla uczestników kolonii plus dodatkowe atrakcje zaproponowane w ofercie. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego (w ramach ustalonego w § 4 ust.1 wynagrodzenia) zakwaterowania i wyżywienia kadry w ilości: 14 osób (sześciu wychowawców i kierownik - na każdym z turnusów po 7 osób). 12. Koszty związane z wynagrodzeniem kadry (14 osób) oraz transportem uczestników kolonii nie są objęte przedmiotem zamówienia. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i wybrana, zobowiązany będzie do przedłożenia aktualnego zaświadczenia o zgłoszeniu wypoczynku właściwemu kuratorowi oświaty do dnia 05 czerwca 2018 r. W/w zaświadczenie należy przesłać na adres e- mail wskazany przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 173600
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" Łabaz i Grochantz sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Kościuszki 34
Kod pocztowy: 50-012
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa:

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 173600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 173600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 173600
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.