eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakroczym › Dostawa energii elektrycznej i swiadczenie uslugi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zakladu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-31

Ogłoszenie nr 500022831-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu: Dostawa energii elektrycznej i swiadczenie uslugi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zakladu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633120-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu, Krajowy numer identyfikacyjny 1562825000000, ul. ul. Parowa Okólna , 05170 Zakroczym, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 7852882, e-mail zgk_zakroczym@wp.pl, faks 0-22 7853195.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgk.zakroczym.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej i swiadczenie uslugi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zakladu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGK.WK.2221.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej oraz zapewnienie swiadczenia uslugi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zakladu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu (punktów poboru) podlaczonych do OSD PGE Dystrybucja S.A.Oddzial Warszawa. 2. Wykaz punktów poboru energii zawierajacy: lokalizacje, prognozowane zuzycie energii elektrycznej w okresie 12 miesiecy, moce umowne oraz przynaleznosc do grupy taryfowej stanowi zalacznik Nr 7 do SIWZ - wykaz PPE. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie 12 miesiecy to 674.381 kWh 4. Na wniosek Zamawiajacego mozliwe jest zwiekszenie lub zmniejszenie ilosci obiektów (punktów poboru) osobno w ramach kazdej z grup taryfowych a wymienionych w zalaczniku nr 7 do niniejszego SIWZ. 5. Zamawiajacy wyraza zgode na zawarcie umów dla poszczególnych punktów poboru na wzorze umownym Wykonawcy zatwierdzonym przez Zarzad Spólki, który uwzglednial bedzie postanowienia Zamawiajacego. WYMAGANIA DOTYCZACE WYKONYWANIA 1. Sprzedaz energii elektrycznej oraz swiadczenie uslugi przesylania i dystrybucji odbywa sie na warunkach okreslonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetycz-ne, przepisami Kodeksu cywilnego, zasadami okreslonymi w koncesji, postanowieniami umowy, a takze zgodnie z Taryfa Wykonawcy i Taryfa Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 2. Wykonawca zobowiazuje sie do sprzedazy energii elektrycznej i zapewnia jej dystrybucji do urzadzen i obiektów Zamawiajacego zgodnie z zalacznikiem nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiajacy nie dopuszcza mozliwosci ponoszenia kosztów zwiazanych z oplata handlowa. 4. Wykonawca zobowiazuje sie zapewnic kompleksowa dostawe energii do nowych obiektów Zamawiajacego nie wymienionych w zalaczniku nr 7 do SIWZ, wedlug stawek wynikajacych z oferty. 5. Wykonawca zobowiazuje sie do sprzedazy energii elektrycznej z zachowaniem obowiazuja cych standardów jakosciowych, okreslonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy. 6. Wykonawca zobowiazuje sie zapewnic Zamawiajacemu standardy jakosci obslugi Zamawia-jacego w zakresie swiadczenia uslug dystrybucji: 1) przyjmowania od Zamawiajacego, przez cala dobe, zgloszen i reklamacji dotyczacych dostarczania energii elektrycznej z sieci; 2) bezzwlocznego przystapienia do usuwania zaklócen w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidlowa praca sieci; 3) udzielania Zamawiajacemu, na jego zadanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci; 4) nieodplatnego udzielania informacji w sprawie rozliczen oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiazujacego w zakresie objetym umowa; 5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiajacego w sprawie rozliczen i udzielania odpowiedzi, nie pózniej niz w terminie 14 dni od dnia zlozenia wniosku lub zgloszenia reklamacji; 6) powiadamiania Zamawiajacego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej. 7. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r. 8. Wykonawca zapewnia sprzedaz zamówionej energii przez caly czas obowiazywania umowy sprzedazy, poczawszy od dnia zawarcia umowy w sposób ciagly i niezaklócony do wszyst-kich punktów poboru wskazanych przez zamawiajacego jednoczesnie z zastrzezeniem zapi-sów Rozporzadzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r w sprawie szczególowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. z 2007r Nr93 poz. 613 ze zm.) 9. Obowiazujaca forma wynagrodzenia bedzie wynagrodzenie umowne odpowiadajace iloczynowi ilosci faktycznego zuzycia energii w danym okresie rozliczeniowym i ceny jednostkowej za kWh. 10. Rozliczenie za energie elektryczna odbywac sie bedzie zgodnie z aktualna Taryfa dla energii elektrycznej obowiazujacej na terenie dzialania Wykonawcy, na podstawie wskazan liczników w grupie taryfowej C22a, C21, C11, G11, G12a, wedlug odpowiadajacych im skladników cenowych, w danych okresach rozliczeniowych. 11. Wykonawca musi posiadac obowiazujaca umowe generalna z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której mozna prowadzic sprzedaz energii elektrycznej za posrednictwem sieci dystrybucyjnej wlasciwego OSD do wszystkich punktów poboru energii wskazanych w zalaczniku nr 7 do SIWZ 12. Zamawiajacy informuje, ze podane parametry dystrybucyjne sa aktualne i zgodne z umowami dystrybucyjnymi.Jednoczesnie w przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiazac sie bedzie z koniecznoscia ponoszenia dodatkowych oplat zgodnie z taryfa OSD, zamawiajacy zobowiazany bedzie do ich uiszczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 288823.28
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marsa 95
Kod pocztowy: 04-470
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 355252.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 355252.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355252.64
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.