eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbrosławice › Budowa filii bibliotecznej w Ziemięcicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500021659-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Gminna Biblioteka Publiczna w Zbrosławicach: Budowa filii bibliotecznej w Ziemięcicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie". Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 19. "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER", w zakresie poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546026-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004253-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminna Biblioteka Publiczna w Zbrosławicach, Krajowy numer identyfikacyjny 100381600000, ul. ul. Oświęcimska , 42674 Zbrosławice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 233 70 80, e-mail biblioteka@zbroslawice.pl, faks 32 233 70 80.
Adres strony internetowej (url): http://biblioteka.zbroslawice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa filii bibliotecznej w Ziemięcicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Budowa filii bibliotecznej w Ziemięcicach". Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. rozbiórkę budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zbrosławicach- Filii w Ziemięcicach, ul. Mikulczycka 14, działki ewid. nr 38/15, 450/4; o powierzchni zabudowy 295 m² i o wysokościach: 7,7 m i 4,4m, oraz istniejącego kiosku o powierzchni zabudowy 30m² i wysokości 3 m 2. 2. budowę budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zbrosławicach - Filii w Ziemięcicach, ul. Mikulczycka 14, działka ewid. nr 38/15, o pow. zabudowy 337,6 m² wraz z instalacjami wewnętrznymi, rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej, przyłączami do sieci, zagospodarowaniem terenu, parkingami, ogrodzeniem - atrium oraz elementami małej architektury. Ad. 1) Rozbiórka a) Budynek obecnej filii biblioteki przeznaczony do rozbiórki jest jednokondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem, poddaszem w części użytkowej. Obiekt wyposażony jest w wewnętrzne instalacje: elektryczną, grzewczą, wentylację grawitacyjną, wodociągową i kanalizacyjną. Fundamenty i ściany wykonane są z cegły, murowane w technologii tradycyjnej. Ściany działowe na parterze z cegły, na piętrze wykonane jako drewniane otynkowane szkielety. Konstrukcje stropów mieszane: stropy Kleina nad podpiwniczeniem, wylewane i drewniane w pozostałej części budynku. Budynek posiada dach dwuspadowy (główna część budynku) o nachyleniu ok. 30 stopni, kryty papą na lepiku oraz dach jednospadowy kryty blachą trapezową nad wejściem do piwnicy od strony północnej. Ściany w budynku w poszczególnych pomieszczeniach pokryte są: tynkiem cementowo - wapiennym, boazerią drewnianą, płytami wiórowymi, okładziną ceramiczną, okładziną z cegły. Posadzki w budynku są wykończone okładziną kamienną, ceramiczną oraz PCV i betonową. Budynek posiada stolarkę drewnianą, obróbki blacharskie stalowe z blachy ocynkowanej. b) Kiosk przeznaczony do rozbiórki nie spełnia już swojej funkcji. Wybudowany jest w konstrukcji drewnianej, posadowiony na płycie, nietrwale związany z gruntem, wyposażony w wewnętrzną instalację elektryczną. Przed wykonaniem rozbiórki powyższych budynków należy odłączyć obiekty od sieci zewnętrznych. Ad. 2) Budowa Budynek nowej biblioteki zaprojektowano jako jednokondygnacyjny w systemie atrialnym na rzucie kwadratu. Kubatura budynku oparta jest na rzucie litery "L" uzupełnia zabudowę ul. Mikulczyckiej od strony południowej. Budynek składa się z dwóch części: biblioteki i świetlicy, połączonych wspólną komunikacją, węzłem sanitarnym oraz zapleczem gospodarczym z aneksem kuchennym. Główną część budynku stanowi biblioteka wraz z salą warsztatową, natomiast pozostała część budynku to świetlica wraz z sceną, pomieszczeniami na odpady i sprzęt ogrodowy oraz magazynem krzeseł. Pomieszczeniami wspólnymi, łączącymi obie wyżej opisane części są pomieszczenia techniczne niezbędne do obsługi obiektu (zgodnie z projektem budowlanym). Poza bryłą budynku zaprojektowano atrium, dostępne zarówno z części świetlicy, jak i biblioteki z możliwością bezpośredniego wyjścia na zewnątrz. Przedmiotowe atrium otoczone będzie murem. Pozostała część zagospodarowania działki to taras wyposażony w elementy małej architektury, takie jak: ławki, zieleń ozdobna (zlokalizowany w części wewnętrznej atrium) oraz parking. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie przyłączy: wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, energetyczne oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu. Przedmiotowy obiekt należy wyposażyć w instalacje: zimnej i ciepłej wody, kanalizacji, wentylacji mechanicznej z rekuperacją, centralnego ogrzewania, klimatyzacji, elektryczną, alarmowe, odgromowe oraz inne uzupełniające ujęte w projektach branżowych. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać przedmiotowe roboty w dwóch etapach: 1. ETAP I - obejmuje: rozbiórkę istniejących obiektów, budowę budynku filii bibliotecznej do stanu surowego zamkniętego wraz z wykonaniem przyłączy i rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej: w terminie od dnia przekazania placu budowy do 15 grudnia 2017 r. 2. ETAP II - pozostała część prac budowlanych: prace instalacyjne, wykończeniowe, wyposażeniowe wraz z zagospodarowaniem terenu (parking, ogrodzenie - atrium, elementy małej architektury) oraz formalności związane z oddaniem obiektu do użytkowania do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Tarnowskich Górach - w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku oraz zgłoszenie zakończenia rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej - przyjęte bez sprzeciwu w terminie od 16 grudnia 2017 r. do 5 lipca 2018 r. Ad.1) Etap I obejmuje: 1. rozbiórkę istniejących obiektów, 2. rozbudowę kanalizacji sanitarnej, 3. roboty ziemne, 4. fundamenty, podciągi, wieńce i słupy, 5. ściany nadziemia, ścianki działowe, 6. stropy nadziemia, 7. dach, 8. stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, 9. roboty instalacyjne związane z budową przyłączy. Ad.2) Etap II obejmuje: 1. tynki wewnętrzne i oblicowania, 2. podłoża pod posadzki na gruncie, 3. podłoża pod posadzki na stropie, 4. malowanie wewnętrzne, 5. elementy ślusarsko - kowalskie, 6. elewacje, 7. instalacje wewnętrzne: wodna, kanalizacji, grzewcza, klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, elektryczna wewnętrzna, odgromowa i uziemienia oraz gazowa, 8. instalacja oświetlenia terenu, 9. zagospodarowanie terenu (wraz z atrium), 10. wyposażenie budynku, 11. uzyskanie decyzji PINB o pozwoleniu na użytkowanie budynku oraz zgłoszenie zakończenia rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej - przyjęte bez sprzeciwu przez organ nadzoru budowlanego. Okres gwarancji na przedmiot umowy będzie zgodny z ofertą przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej (projekt budowlany - załącznik nr 6 do SIWZ), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiarach robót (stanowiących opracowanie pomocnicze) załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45111220-6, 45111200-0, 45100000-8, 45000000-7, 45210000-2, 45212330-8, 45223100-7, 45262300-4, 45262310-7, 45262210-6, 45264100-8, 45262100-2, 45262500-6, 45260000-7, 45261213-0, 45320000-6, 45421100-5, 45321000-3, 45324000-4, 45261320-3, 45261410-1, 45626000-7, 45000000-0, 45311200-2, 45312310-3, 45315300-1, 45330000-9, 45331000-6, 45331110-0, 45333000-0, 45343000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45421146-9, 45421152-4, 45262321-7, 45430000-0, 45431000-7, 45431200-9, 45442100-8, 45450000-6, 45421151-7, 45421153-1, 45112700-2, 45316100-6, 45112710-5, 45112712-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1491738.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROMEX Budownictwo Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zrębice Pierwsze, ul. Główna 12b
Kod pocztowy: 42-256
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1923971.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1923971.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3169893.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.