eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wykonanie przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego w zakresie budowy urządzeń odwadniających

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500021382-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Powiat Legionowski: Wykonanie przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego w zakresie budowy urządzeń odwadniających

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544261-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05119 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (url): bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego w zakresie budowy urządzeń odwadniających

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.272.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego w zakresie budowy urządzeń odwadniających. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście części, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta częściowa nr 1:Zadanie nr 2 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1823W ul. Suwalna w miejscowości Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających. Oferta częściowa nr 2:Zadanie nr 3 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1823W ul. Suwalna w miejscowości Łajski w zakresie budowy urządzeń odwadniających. Oferta częściowa nr 3:Zadanie nr 4 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1824W, ul. Fabryczna w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających. Oferta częściowa nr 4:Zadanie nr 5 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1811W, ul. Wczasowa w m. Białobrzegi w zakresie budowy urządzeń odwadniających. Oferta częściowa nr 5:Zadanie nr 7 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1809W, ul. Serocka w m. Nowa Wieś w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego.Oferta częściowa nr 6:Zadanie nr 8 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1816W ul. Przyszłość w m. Stanisławów w zakresie budowy urządzeń odwadniających. Oferta częściowa nr 7:Zadanie nr 9 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1802W ul. Zegrzyńska w m. Skubianka w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowów odwadniających.Oferta częściowa nr 8:Zadanie nr 10 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1818W ul. Al. Legionów, skrzyżowanie z ul. Biskupa W. Bandurskiego w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających.Oferta częściowa nr 9:Zadanie nr 11 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1818W Al. Legionów, skrzyżowanie z ul. Kruczą w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowów odwadniających.Oferta częściowa nr 10:Zadanie nr 12 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1815W ul. Izabelińska w m. Stanisławów I w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego.Oferta częściowa nr 11:Zadanie nr 13 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1815W ul. Izabelińska w m. Izabelin w zakresie budowy urządzeń odwadniających.Oferta częściowa nr 12:Zadanie nr 14 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1819W ul. Piusa w m. Chotomów w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego i budowy chodnika. 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa (dołączony do każdego z zadań) :1) projekt wykonawczy, stanowiący załącznik Nr 1 (12 projektów wykonawczych),2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik Nr 2 (12 specyfikacji technicznych),3) przedmiar robót, stanowiący załącznik Nr 3 (12 przedmiarów robót),4) tymczasowa organizacja ruchu na czas trwania robót, stanowiąca załącznik Nr 4 (12 tymczasowych organizacji ruchu).W/w załączniki stanowią integralną część umowy. 4. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SIWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów: 1) projekt budowlano-wykonawczy,2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,3) przedmiar robót. 5.Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby na okres realizacji zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.:1) kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych,2) operatora koparki oraz ładowarki,3) operatora frezarki drogowej,4) brukarza drogowego,5) operatora rozściełacza mas asfaltowych.Realizacja ww. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), którzy realizować będą ww. czynności osobiście na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienia). 6.Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. 7.Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111200-0, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadabie nr 2 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1823W ul. Suwalna w miejscowości Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 316555.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPECTARE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrońców Tobruku 24/144
Kod pocztowy: 01-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 389910.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 389910.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389910.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1823W, ul. Suwalna w m. Łajski w zakresie budowy urządzeń odwadniających

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie na ofertę częściową nr 2 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 4 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1824W, ul. Fabryczna w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144552.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPRKTARE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrońców Tobruku 25/144
Kod pocztowy: 01-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199260.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199260.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199260.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadania 5 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1811W, ul. Wczasowa w m. Białobrzegi w zakresie budowy urządzeń odwadniających

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowania na ofertę częściową nr 4 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) Prawa zamówień publicznych, z uwagi na cenę najkorzystniejszej oferty częściowej: - nr 4, w wysokości 185.730 zł, przewyższającą kwotę 120.000 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 7 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1809W , ul. Serocka w m. Nowa Wieś w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie na ofertę częściową nr 5 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 8 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1816W ul. Przyszłość w m. Stanisławów w zakresie budowy urządzeń odwadniających

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowania na oferty częściowe nr 6 zostały unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) Prawa zamówień publicznych, z uwagi na cenę najkorzystniejszej oferty częściowej: - nr 6, w wysokości 211.560 zł przewyższającą kwotę 120.000 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 9 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1802W ul. Zegrzyńska w m. Skubianka w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowów odwadniających

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 118657.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPECTARE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrońców Tobruku 25/144
Kod pocztowy: 01-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie nr 10 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1818W ul. Al. Legionów, skrzyżowanie z ul. Biskupa W. Bandurskiego w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie na ofertę częściową nr 8 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie nr 11 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1818W Al. Legionów, skrzyżowanie z ul. Kruczą w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowów odwadniających

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie na ofertę częściową nr 9 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zadanie nr 12 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1815W ul. Izabelińska w m. Stanisławów I w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie na ofertę częściową nr 10 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Zadanie nr 13 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1815W ul. Izabelińska w m. Izabelin w zakresie budowy urządzeń odwadniających

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie na ofertę częściową nr 11 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Zadanie nr 14 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1819W ul. Piusa w m. Chotomów w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego i budowy chodnika

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie na ofertę częściową nr 12 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.