eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego na statutowe działanie Miejskiego Przedszkola nr 40 w Zielonej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500021354-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Miejskie Przedszkole Nr 40: Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego na statutowe działanie Miejskiego Przedszkola nr 40 w Zielonej Górze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
ramach projektu "Moje wesołe przedszkole" NR RPLB.08.01.03-08-0005/15-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 55904 - 2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 61025 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedszkole Nr 40, Krajowy numer identyfikacyjny 36197878900000, ul. ul. Szczekocińska 13, 65318 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 537 277, e-mail mp40zgora@onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://mp40.zielonagora.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego na statutowe działanie Miejskiego Przedszkola nr 40 w Zielonej Górze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu dydaktycznego, pomocy i zabawek dydaktycznych oraz mebli do poszczególnych sal a także wyposażenia dydaktycznego i podstawowego, niezbędnych do prowadzenia zajęć w zakresie i w sposób zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2/1 do 2/5 dla Miejskiego Przedszkole nr 40 w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt. "Moje wesołe przedszkole" NR RPLB.08.01.03-08-0005/15-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020; Oś 8. Nowoczesna edukacja; Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej; Poddziałanie 8.1.3. Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie elementarnym realizowane przez ZIT Zielona Góra. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań częściowych: - Część 1 - dostawa sprzętu dydaktycznego - sprzęt dydaktyczny elektroniczny - Część 2 - dostawa i montaż mebli - Część 3 - dostawa pomocy i zabawek dydaktycznych - Część 4 - dostawa wyposażenia specjalistycznego - Część 5 - dostawa wyposażenia podstawowego 3) Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do SIWZ dla poszczególnych Części tj.: - Część 1 - załącznik nr 2/1; - Część 2 - załącznik nr 2/2; - Część 3 - załącznik nr 2/3; - Część 4 - załącznik nr 2/4; - Część 5 - załącznik nr 2/5. 4) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), w szczególności: 1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 40 dni od daty zawarcia umowy. 2) Zapłata za zakupiony towar nastąpi w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury za wykonane i potwierdzone protokołem odbioru zamówienie. 5) Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na nazwy własne pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego itd. Rozumie przez to produkty podobnego typu tzn. pozwalające osiągnąć rezultaty jak wskazane produkty. Ponadto Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. 6) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w okresie nie krótszym niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa to obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta. 3.3.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 39.16.21.00- 6 pomoce dydaktyczne; 39.16.20.00-5 pomoce naukowe; 39.16.21.10.9- sprzęt dydaktyczny; 48.19.00.00 - 6 pakiety oprogramowania edukacyjnego; 30.19.00.00-7 różny sprzęt i artykuły biurowe; 39.16.00.00- 1 meble szkolne;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39162110-9, 48190000-6, 30190000-7, 39160000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa sprzętu dydaktycznego - sprzęt dydaktyczny elektroniczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34974.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 13p Grzegorz Kociumbas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Turkusowa 11, 52-215 Wrocław
Kod pocztowy: 52-215
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41.200,25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41.200,25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57.904,86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa i montaż mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45707.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne AKMA, Zbigniew Podstawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 43, 33-132 Niedomice
Kod pocztowy: 33-132
Miejscowość: Niedomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56219.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56219.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62.422,50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa pomocy i zabawek dydaktycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przepis art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych nakazuje unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, gdy nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w prowadzonym postępowaniu. Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) unieważnił postępowanie w zakresie części 3. W wyznaczonym terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta Wykonawcy CENTRUM SEDNO Sp. z o.o. ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin. Wykonawca miał obowiązek obliczyć cenę oferty na podstawie Formularza cenowego. Wykonawca zobowiązany był do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach tabeli formularza cenowego. Zamawiający w punkcie 13.4 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ) zastrzegł: "(...) Pominięcie lub dodanie jakiejkolwiek pozycji zmieniającej zakres przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty jako nie odpowiadającej treści SIWZ. Niedopuszczalne jest wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w opisach pozycji oraz ilościach." Działając zgodnie z art.89 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy CENTRUM SEDNO Sp. z o.o. ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, gdyż treść oferty nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: dostawa wyposażenia specjalistycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3862.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARTISMA Adam Jeziorski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiolinowa 8/87, 02-785 Warszawa
Kod pocztowy: 02-785
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4750.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4750.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4750.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: dostawa wyposażenia podstawowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4667.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne AKMA, Zbigniew Podstawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 43, 33-132 Niedomice
Kod pocztowy: 33-132
Miejscowość: Niedomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5740.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5740.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7.549.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.