eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dzierżawa używanego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych szt. 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500021319-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o.: Dzierżawa używanego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych szt. 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544212-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 39055865900000, ul. ul. Dąbrowskiego 2, 59100 Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 462 911, e-mail w.czekajlo@pgm-polkowice.com.pl, faks 768 462 960.
Adres strony internetowej (url): www.pgm-polkowice.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa używanego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych szt. 3

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr sprawy 10/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Dane techniczne podwozia 1. Dopuszczalna masa całkowita 26 ton, 2. Podwozie trzyosiowe 6x2-4 3. Silnik: o wysokoprężny o silnik spełniający normy emisji spalin min. EURO 4 o wydech wyprowadzony do góry 4. Oś przednia: o przednie zawieszenie resory paraboliczne 5. Tylne zawieszenie pneumatyczne min. 19 ton o blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej o regulacja wysokości zawieszenia o trzecia oś skrętna 6. Układ kierowniczy ze wspomaganiem 7. Koło kierownicy z regulacją 8. Zbiornik paliwa min. 200 litrów z korkiem zamykanym na klucz 9. Koła 22,5 z oponami min. 315/80R, 10. Na osi napędowej koła bliźniacze, opony z bieżnikiem terenowym 11. Opony niebieżnikowane min. 80% bieżnika 12. Kabina: o kabina, trzymiejscowa (dzienna) o klimatyzacja o ogrzewane lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego o oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego 13. Godzinowy licznik pracy silnika 14. Tachograf cyfrowy z legalizacją 15. Radio 16. Światła ostrzegawcze pomarańczowe na dachu kabiny (kogut) 17. Akustyczny sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego 18. Wyposażenie dodatkowe: o gaśnica produkcji polskiej o apteczka produkcji polskiej o trójkąt ostrzegawczy o podnośnik 12 tonowy o klucz do kół o gumowe dywaniki podłogowe II. Dane techniczne nadwozia (śmieciarki) 19. Zabudowa śmieciarki z dzielonym urządzeniem zasypowym tylnym. 20. Urządzenie zasypowe bezpylne, kompatybilne z pojemnikami od 120 do 1 100 litrów. 21. Zabudowa o pojemność ładunkowej 19-23 m3 22. Objętość wanny zasypowej (odwłoka) min. 2,0 m3 . 23. Mechanizm zgniatania liniowo- płytowy, czyli tzw. "szufladowy". 24. Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1:5. 25. Dwa stopnie dla ładowaczy, każdy wyposażony w czujniki zajętości. 26. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa po jednym z prawej i lewej strony odwłoka. 27. Sterownie dla automatycznego oraz pojedynczego cyklu załadunku. 28. Sterowanie ręczne. 29. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka. 30. Regulacja siły zgniotu 31. Kamera cofania wraz z zamontowanym kolorowym monitorem w kabinie kierowcy, kamera oraz monitor załączane automatycznie w momencie włączenia biegu wstecznego. 32. Funkcja otrzepywania pojemników. 33. Reflektor roboczy na odwłoku. 34. Urządzenie do otwierania pokryw pojemników. 35. Światło ostrzegawcze pomarańczowe z tyłu pojazdu (kogut). 36. Uchwyty do mocowania miotły i łopaty. 37. Zbiornik na czystą wodę do mycia rąk 38. Koło zapasowe zamontowane z boku pojazdu. 39. Zamontowane błotniki i osłony przeciw najazdowe. 40. Instrukcja obsługi, w języku polskim. 41. Wykonawca przeprowadzi nieodpłatnie szkolenie kierowców, pracowników obsługi i mechaników w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 42. Wykonawca udzieli zgody na montaż urządzenia monitorującego pracę pojazdu GPS, 43. Śmieciarka ma być wykonana zgodnie z przepisami Unii Europejskiej i spełniać obowiązujące w Polsce przepisy BHP. o oferowany pojazd musi spełniać wymagania systemu bezpieczeństwa "CE". o oferowany pojazd musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i PN-EN 1501-1:1999/A1:2004 oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi Dz. U. Nr 104 poz. 868. 44. Pojazd ma być sprawny w 100% tj.: a) Pojazd ma być bez luzów w układach zawieszenia, kierowniczym, i roboczym śmieciarki. b) Pojazd ma posiadać w pełni sprawne oświetlenie. c)Pojazd ma być bez wycieków płynów eksploatacyjnych. d)Wszystkie mechanizmy pojazdu i zabudowy mają być sprawne. e)Układ hamulcowy ma być w pełni sprawny. f)Pojazd ma posiadać ważny dowód rejestracyjny g)Szczelne wszystkie układy np. wydechowy. 45. Ubezpieczenie pojazdu opłaca Wykonawca 46. Podatek drogowy opłaca Wykonawca Zamawiający dopuszcza zabudowy o pojemności do 25m3 Zamawiający dopuszcza pojazdy bez koła zapasowego zamontowanego z boku pojazdu. W przypadku braku możliwości zamontowania koła zapasowego z boku pojazdu można koło zapasowe dostarczyć osobno. W trakcie trwania umowy, Zamawiający ponosi n/w koszty : a) uszkodzeń elementów mechanicznych podwozia jak i zabudowy śmieciarki powstałych z winy kierowcy uprawnionego do użytkowania pojazdu w imieniu i na rzecz Zamawiającego. b) uszkodzeń elementów mechanicznych podwozia jak i zabudowy śmieciarki powstałych w trakcie trwania umowy. c) wymiany olejów, płynów, filtrów, ogumienia (dotyczy uszkodzenia powstałego podczas eksploatacji pojazdu). d) paliwa, płynu do spryskiwaczy, wymiany żarówek, piór wycieraczek. e) winiet (ViaToll) oraz innych obciążeń o charakterze publicznoprawnym, które nie były znane w dniu podpisywania umowy i w związku z tym nie zostały wzięte pod uwagę przy kalkulowaniu stawki wynagrodzenia. f) chlapaczy, odtwarzania zagubionych kluczy, tablic rejestracyjnych, dowodu rejestracyjnego i kosztów odtwarzania innych utraconych części wyposażenia pojazdu. Zamawiający ponosi koszty naprawy i eksploatacji pojazdu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 345600
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AR SYSTEM SP.Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: OPOLSKA 188
Kod pocztowy: 52-014
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 375937,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 375937,20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 420660,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.