eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.przebudowa drogi leśnej przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Piotrków, leśnictwo Stobnica oraz Felicja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500021195-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Nadleśnictwo Piotrków: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: przebudowa drogi leśnej przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Piotrków, leśnictwo Stobnica oraz Felicja

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532091-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Piotrków, Krajowy numer identyfikacyjny 59001915200000, ul. Łęczno 101, 97330 Sulejów, woj. , państwo Polska, tel. 446 451 840, e-mail piotrkow@lodz.lasy.gov.pl, faks 446 451 860.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_piotrkow/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: przebudowa drogi leśnej przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Piotrków, leśnictwo Stobnica oraz Felicja

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.270.1.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: "Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: przebudowa drogi leśnej przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Piotrków, leśnictwo Stobnica oraz Felicja". CPV: 45 111 290-7 Roboty przygotowawcze do świadczenia usług 45 111 200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowie i roboty ziemne 45 112 210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45 100 000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45 112 000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45 233 000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 233 200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45 233 220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45 112 100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45 450 000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 2. Zakres prac wykonanie projektu budowlanego i utwardzenia dróg: a) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego, b) Przebudowa drogi leśnej o długości 4960 mb. 3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: 3.1. w zakresie projektowania: 1) na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego opracowanie dokumentacji projektowej tj. m.in. projektu budowlanego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: a) uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem dokumentu zezwalającego na realizację inwestycji drogowej t.j. pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, b) Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Piotrkowie Trybunalskim, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe, ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości 1 egz., 2) wznowienie granic działek ewidencyjnych, w przypadku konieczności - odnowienie punktów osnowy geodezyjnej, 3.2. w zakresie wykonania robót budowlanych: a) mechaniczne karczowanie pni i gałęzi o różnej grubości, b) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, c) podbudowa z kruszywa naturalnego, d) warstwa ścieralna z kruszywa łamanego, e) nawierzchnia zjazdów i poboczy, f) odtworzenie przydrożnych rowów oraz wykonanie odpowiednich spadków jezdni, aby zapewnić odwodnienie drogi, g) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania wykonanych dróg, h) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, 5. Informacje szczegółowe: 1) Dalszy opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót budowlanych określony został w dokumentach opisanych w Programie Funkcjonalno - użytkowym. Program należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót ze stanem faktycznym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie ryczałtowej. 2) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, w/w dokumenty dostarczy Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. Wyklucza się wbudowanie jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, g) wymagania dotyczące robót - wszystkie roboty budowlane winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami przedstawiciela Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami, h) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3) Odtworzenie dróg dojazdowych nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy. 4) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 5) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych, zakupionych przez siebie i zgodnych z dokumentacją projektową. 6) Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie. 7) W celu wykonania robót budowlanych, po stronie Wykonawcy leży opracowanie niezbędnej dokumentacji oraz uzyskanie wszelkich opinii, decyzji i zezwoleń. 8) Zabezpieczenie terenu robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty. 9) Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy. 10) W trakcie prac Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłej dostawy wody, energii oraz odbiorów nieczystości ciekłych i umożliwienia odbioru nieczystości stałych - jeżeli prace Wykonawcy będą miały wpływ na zaburzenie prawidłowości zaopatrzenia w w/w dostawy/usługi. 11) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2016.1570 t.j. z dnia 2016.09.28) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 12) Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów, potwierdzających, że wbudowane materiały są zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 13) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111290-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112210-0, 45100000-8, 45112000-5, 45233000-9, 45233200-1, 45233220-7, 45112100-6, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1088422.40
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe INISET Piotr Motyl
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Komorniki 55, 29-120
Kod pocztowy: 29-120
Miejscowość: Kluczewsko
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1070000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1070000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1450000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1088422.40
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe INISET Piotr Motyl
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Komorniki 55
Kod pocztowy: 29-120
Miejscowość: Kluczewsko
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1316100
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1316100
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1783500
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.