eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułkowice › Zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z transportem z terenu Gminy Sułkowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-29

Ogłoszenie nr 500021125-N-2018 z dnia 29-01-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o.: Zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z transportem z terenu Gminy Sułkowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630043-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12144060400000, ul. Biertowice 236, 32440 Sułkowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 273-22-16, e-mail zgkom@sulkowice.pl, faks 12 273-20-50.
Adres strony internetowej (url): www.zgksulkowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z transportem z terenu Gminy Sułkowice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGK.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od mieszkańców Gminy Sułkowice oraz ich odbiór z punktu przeładunkowego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o. i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) w terminie od 01.01.2018 r. do 28.02.2019 r. 2)Ilość odpadów do odbioru: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne kod 20 03 01 ok 50 t/miesiąc x 14 miesięcy = 700 ton Wskazane ilości odpadów komunalnych, stanowią wielkość wyliczoną według zebranych ilości odpadów z lat poprzednich. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wyliczeń z lat poprzednich, w zależności od faktycznych potrzeb bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 3)Sposób odbioru odpadów: Wykonawca własnym kosztem i staraniem będzie na bieżąco odbierał i transportował odpady z punktu przeładunkowego zlokalizowanego w Sułkowicach przy ul. Tysiąclecia 133 do miejsca ich unieszkodliwiania (instalacji RIPOK - wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego). Każdorazowy odbiór odpadów z punktu przeładunkowego Zamawiającego będzie następował na zgłoszenie (telefoniczne, e-mailowe ), przy czym czas od zgłoszenia do odbioru zebranych odpadów nie może być dłuższy niż 48 godziny. Czynności przekazania odpadów dokonywane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.7:00-15:00. Do obowiązków Zamawiającego będzie należał załadunek odpadów na środki transportu podstawione przez Wykonawcę. Ważenie odbieranych odpadów następować będzie na legalizowanej wadze elektronicznej znajdującej się w Sułkowicach przy ul. Tysiąclecia 133. 4)Obowiązki Wykonawcy: a)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu za każdy miesiąc wykonanej usługi, kopii kwitów wagowych potwierdzających wagę odpadów komunalnych i termin ich przyjęcia do instalacji . b)Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów którą potwierdzi wykonawca zgodnie z obowiązującymi przepisami. c)Wymagania formalne stawiane Wykonawcy świadczącemu usługi zagospodarowania odpadów komunalnych , które jest zobowiązany do spełnienia w dniu złożenia oferty: -posiadanie zezwolenia na transport odpadów lub wpis do rejestru lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach. -posiadanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu przetwarzania odpadów, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. d)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: -kierowca samochodu odbierającego odpady 6)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 d) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: -żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, -żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, -przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 d) czynności w trakcie realizacji zamówienia: -oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 82
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 241164.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 241164.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245700.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.