eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów medycznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500020942-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie: Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów medycznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554200-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, Krajowy numer identyfikacyjny 51087919600000, ul. ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 449 601, e-mail dzp@szpital.ilawa.pl, faks 896 492 425.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.ilawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów medycznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

19/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1.usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów wykonywana w sposób sukcesywny i kompleksowy przez okres 48 miesięcy 1.2.Wykonawca w celu realizacji usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego odpadów zobowiązany jest także do zagwarantowania we własnym zakresie odbioru odpadów ze Szpitala, ich transportu pojazdem (-ami) specjalistycznymi do miejsca unieszkodliwiania termicznego oraz zapewnienia warunków do magazynowania przez Szpital odpadów do czasu ich odbioru tj. wstawienie kontenera-chłodni do magazynowania odpadów, w tym jego mycie, dezynfekcję oraz naprawy. CPV - 90.52.40.00- 6 Usługi w zakresie odpadów medycznych CPV - 90.51.20.00 - 9 Usługi transport odpadów Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: 2.1.Odbiór od Zamawiającego odpadów w ilości 163.516,00kg o kodach: 1)180102 (Części ciała i organy) 2048,00kg, 2)180103 (Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt) 161368,00kg, 3)180106 (Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne) 50kg, 4)180109 (Leki) 50kg 2.2. Wywóz odpadów będzie potwierdzany wystawieniem każdorazowo przez Wykonawcę przy odbiorze "karty przekazania odpadu" zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673) z podaniem kodu odpadu i jego wagi. 2.3. Unieszkodliwianie termiczne odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.4. Wykonawca będzie realizował usługę w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami w oparciu o aktualnie obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego wykonywania pełnej usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego odpadów, obejmującej również odbiór i transport zgodnie z zachowaniem wymogów określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) i ustawie z dnia 27.04.2001r Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2013 poz. 1232 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do w/w ustaw oraz zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych ( DZ. U. Nr 227.poz 1367 z późn. zm.). 2.5. Wykonawca wstawi na czas trwania umowy kontener-chłodnię do magazynowania odpadów Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie połączenia kontenera lub wykonanie przy kontenerze kratki ściekowej połączonej z najbliższą studzienką kanalizacyjną (odległość do 40 metrów) lub zastosowanie innego rozwiązania (zgodnie z załączoną procedurą utrzymania w czystości i dezynfekcji kontenera -chłodni). Kontener musi być wyposażony w działający agregat chłodniczy generujący na zewnątrz hałas nie większy niż 40 dB. Kontener musi pomieścić min. 1000kg odpadów. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo po odbiorze odpadów do mycia i dezynfekcji kontenera. Wykonawca wstawi do kontenera przenośne urządzenie chłodnicze umożliwiające przechowywanie odpadów o kodzie 180102 w ilości min. 20kg. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo po odbiorze odpadów do dezynfekcji urządzenia. Kontener -chłodnia musi spełniać wymogi dla Stacjonarnego urządzenia chłodniczego do magazynowania odpadów medycznych zawarte w paragrafie 5 ust. 3 a przenośne urządzenie chłodnicze wymogi zawarte w paragrafie 5 ust. 4 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2010 nr 139 poz. 940). Wykonawca musi też zapewnić spełnienie wymogu zawartego w paragrafie 5 ust. 5 w/w rozporządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt wstawienia w/w urządzeń, dokonania odpowiednich połączeń czy instalacji w celu spełnienia powyższych wymogów, mycia i dezynfekcji w/w urządzeń, utrzymania estetycznego wyglądu, ewentualnych napraw i serwisu wliczony w cenę oferty

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90524000-6


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 380992.28
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECO-ABC
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Przemysłowa 7
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 358492.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 305513.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 358492.48
Waluta: ZŁ

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.