eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Wymiana pokrycia dachowego wraz z niezbędnymi robotami wykończeniowymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa wentylacji i zabezpieczeń przeciwpożarowych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Kruszwicy - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500020902-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Gmina Kruszwica: Wymiana pokrycia dachowego wraz z niezbędnymi robotami wykończeniowymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa wentylacji i zabezpieczeń przeciwpożarowych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Kruszwicy - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558934-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kruszwica, Krajowy numer identyfikacyjny 9235077700000, ul. ul. Nadgoplańska 4, 88150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 515 010, e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana pokrycia dachowego wraz z niezbędnymi robotami wykończeniowymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa wentylacji i zabezpieczeń przeciwpożarowych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Kruszwicy - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIFZ-Z.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: I. Miejsce świadczenia usługi - ul. Rynek 22 - działka nr 104, Miasto Kruszwica obręb 1. II. Zakres robót budowlanych:: Projekt budowlany dotyczy całego zadania natomiast zakres do wykonania jest przedstawiony poniżej. 1. Roboty rozbiórkowe, w którego zakres wchodzi: - zdjęcie obróbek blacharskich oraz orynnowania; - zerwanie pokrycia dachowego: gontu który nie spełnia warunków p.poż.; - zdjęcie deskowania połaciowego wraz z demontażem naświetli dachowych; - zdjęcie deskowania podłogowego wraz z jego przygotowaniem do ponownego przybicia po uprzedniej impregnacji antykorozyjnej - demontaż wyłazu dachowego; - rozebranie / demontaż obudowy GK - niezgodnej z zaleceniami p.poż (przegrody muszą być wykonane w systemie aby zapewnić odpowiednią odporność ogniową); Dach w czasie robót remontowych należy zabezpieczyć przeciwdeszczowo (pomieszczenia kondygnacji niższych) poprzez plandeki / brezent. 2. Prace budowlane, w którego zakres wchodzi: a) Wymiana pokrycia z istniejącego gontu na dachówkę typu karpiówka. Połać - południowa część pokrycia stropodachu należy wykonać z blachy (gładkiej lub niskim trapezie) na ruszcie drewnianym. Uwzględniając historyczne rozwiązanie elementów konstrukcyjnych przyjęto zachowanie jej ze wzmocnieniem elementów nośnych w miejscach silnie narażonych korozją biologiczną. Zgodnie z przeprowadzonych analiz wytrzymałościowych pod nowe obciążenie, płatwie i krokwie wraz z kleszczami (jętkami) nie wymagają wzmocnieniu jedynie przeglądowi generalnemu przed obłożeniem ich płytą GKF. W obliczeniach konstrukcyjnych uwzględniono dach obciążony wielowarstwową przegrodą dachową. Dach o konstrukcji drewnianej - drewno klasy C-24. Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć przed korozją biologiczną oraz ogniową do stopnia trudnozapalności środkami dopuszczonymi do stosowania przez ITB. - drewno konstrukcyjne klasy C24; - maksymalny rozstaw krokwi do 90 cm, więźba o kącie nachylenia 40-42º; - pokrycie dachowe przyjęte do obliczeń : dachówka zakładowa; wszystkie nowe jak i istniejące elementy drewniane należy zabezpieczyć przed korozją biologiczną przez 2-krotne smarowanie preparatami solnymi; - krokwie, wymiany i inne elementy drewniane znajdujące się przy kominie z kanałem spalinowym zabezpieczyć płytą 2x GKF z blachą stalową, - wszystkie elementy drewniane izolować w styku ze ścianą lub elementami żelbetowymi warstwą 2x folia PE (membrana dachowa). - Wykonać izolacje cieplną poddasza - wełna mineralna (istniejąca do przełożenia) b) montaż nowych drabinek na poddasze w odpowiedniej klasie p.poż; c) montaż uprzedni zdemontowanych przegród R30 - R60 zgodnie z częścią rysunkową; d) pełna impregnacja więźby dachowej wraz z wymianą zarażonych elementów; e) zabezpieczenie słupów, mieczy, płatwi, zastrzałów, krokwi - elementów konstrukcji więźby dachowej do R30 poprzez obudowę GKF lub system impregnatów Holz.Prof lub równoważny; f) montaż wyłazów dachowych oraz naświetli dachowych. 3. Instalacje elektryczne: przed wykonanym montażu dachówki należy dokonać ustalenia biegu linii instalacji odgromowej (starej poddanej oczyszczeniu i przemalowaniu) 4. Prace wykończeniowe: - Na drugim piętrze projektuje się obudowę wszystkich elementów konstrukcji drewnianych stanowiących konstrukcje dachu - płytami GKF gr. 12,5mm. - Projektuje się obudowę przestrzeni poddasza płytami GKF gr. 12,5mm; elementy drewniane konstrukcji dachu znajdujące się w przestrzeni użytkowej poddasza projektuje się również obudować płytami GKF gr. 12,5mm. - Planowana jest obudowa stropów drewnianych - posadzek ze suchego jastrychu gr.25mm. - Wewnętrzne drzwi na korytarzu otwierające się na zewnątrz ograniczające drogę ewakuacyjną należy wyposażyć w samozamykacze; - Projekt przewiduje dostęp do poddasza nieużytkowego poprzez drzwiami o klasie EI15. Do pomieszczeń pomocniczych oraz wyłazy na poddasze jako oddzielenie wyłazami dostosowanych do przegród REI60 - Istniejące naświetle dachowe do usuwania dymu o powierzchni 2,03m2 (zgodnie z projektem oddymiana klatki schodowej) dodatkowo wyposażyć w owiewki i dysze kierunkową jeśli producent nadal produkuje takowe wyposażenie dla istniejącej klapy. Powierzchnia niezbędna jest niewystarczająca: 42,0m2 x 5% =2,10m2. Należy wyposażyć klapę w owiewki i dysze. - Nie przewiduje się umieszczania foteli na drogach ewakuacyjnych. - Piwnicę oddzielono od parteru drzwiami o klasie EI30. - Wszystkie elementy wykończeniowe projektuje się z materiałów co najmniej trudno zapalnych. - Na drogach ewakuacyjnych wykonano awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, Drzwi ewakuacyjne zostały poszerzone do 1,2m - Przeciwpożarowy wyłącznik prądu usytuowano przy wejściu. - Na każdej kondygnacji w rejonie klatki schodowej usytuowano hydranty 25 zgodnie z zamieszczonymi rysunkami. - Budynek będzie wyposażony w gaśnice. - Budynek należy oznakować znakami bezpieczeństwa. - Należy opracować instrukcję bezpieczeństwa pożarowego. - Wszystkie wykładziny podłogowe spełniają wymagania trudno zapalności. Ponadto należy wykonać niżej wymienione prace podnoszące bezpieczeństwo przeciwpożarowe budynku. - Dach drewniany - konstrukcja płatwiowo-kleszczowa. Elementy konstrukcji znajdujące się w przestrzeni użytkowej należy obłożyć płytami GKF gr. 12,5mm do odporności ogniowej R30. Całą przestrzeń użytkową poddasza należy wydzielić płytami GKF 12,5mm stwarzając przegrody o odporności ogniowej REI30. Część konstrukcji dachu znajdującą się poza przestrzenią użytkową należy zaimpregnować środkiem przeciwogniowym do stanu niezapalności (np. OGNIOCHRON). - Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne i kierunkowe zostało wykonane na drogach ewakuacyjnych. 5. Roboty remontowe - elewacje ceglane, w którego zakres wchodzi naprawa pęknięć w murach z cegły budowlanej - wykucie uszkodzonych cegieł i wstawienie nowych, 5 cegieł w jednym miejscu. III. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym wentylacji i zabezpieczeń przeciwpożarowych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Kruszwicy, ul, Rynek 22 dz. nr104/1 (branża architektoniczno - budowlana), oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót opracowanych przez firmę BN-Instal Grzegorz Żandarski z siedzibą w miejscowości Myśligoszcz 15, 77-310 Debrzno. Szczegółowe informacje zawiera projekt budowlany. Natomiast zakres pracy do wykonania, opisany powyżej stanowi II etap i jest uszczegółowiony poprzez załączony przedmiar robót. Jednakże z uwagi na ryczałtowy charakter umowy należy go traktować jako pomocniczy. IV. Wytyczne dla Wykonawców: - Wykonawca podczas wykonywania prac zobowiązany jest do zabezpieczenia możliwości użytkowania obiektu przez uczestników i pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy (ŚDS). Każdorazowe wyłączenie pomieszczeń z użytkowania należy uzgadniać z kierownikiem ŚDS. - Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo - finansowy. - Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym). - Płatność będzie dokonana na podstawie dwóch faktur, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym uzgodnionym z Zamawiającym. V. Zasady finansowania: Projekt finansowany w ramach środków z budżetu Województwa Kujawsko - Pomorskiego w ramach dotacji na zadania związane z rozwojem sieci ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2017oraz z budżetu Gminy Kruszwica.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45320000-6, 45420000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250511
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Wielobranżowy Stanisław Żak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 14
Kod pocztowy: 88-153
Miejscowość: Kruszwica
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293997
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293997
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 326590,53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.