eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia pracowni gastronomicznej.



Ogłoszenie z dnia 2017-08-30

Ogłoszenie nr 500020847-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie: Dostawa instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia pracowni gastronomicznej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Nowa Szkoła Zawodowa" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 - Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566239-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16585000000, ul. ul. Zamkowa 1, 22300 Krasnystaw, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 576 37 55, e-mail zspnr1.kosciuszko@gmail.com, faks 82 576 37 55.
Adres strony internetowej (url): www.zspnr1-krasnystaw.edu.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia pracowni gastronomicznej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

6/2017/NSZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa na adres Zamawiającego, instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia pracowni gastronomicznej na potrzeby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie w związku z realizowanym projektem "Nowa Szkoła Zawodowa" współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 - Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z "Opisem przedmiotu zamówienia" zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zestaw sztućców 2) zestaw garnków 3) zestaw noży kuchennych 4) drobny sprzęt produkcyjny: komplet desek 5) kuchenka indukcyjna 6) pakowarka próżniowa 7) naświetlacz do jaj 8) tace kelnerskie 9) wagi pomiarowe 10) miarki, dzbanek 11) naczynia kuchenne: miski i półmiski kuchenne ze stali nierdzewnej 12) drobny sprzęt kuchenny: tasak; siekacz do mięsa 13) owoskop 14) drobny sprzęt produkcyjny: zestaw tarek do rozdrabniania warzyw i owoców 15) blender 16) drobny sprzęt kuchenny -tłuczek 17) patelnia 18) drobny sprzęt kuchenny -cedzak/durszlak 19) robot kuchenny wieloczynnościowy 20) sous vide - urządzenie do gotowania w niskich temperaturach 21) brytfanna emaliowana 22) zastawa stołowa 23) sokowirówka 24) wózek kelnerski 25) mikser 26) bielizna stołowa 27) kostkarka do lodu 28) podgrzewacze do potraw i talerzy GN1/1 29) pojemnik GN1/1 30) kuchenka mikrofalowa 31) dozowniki i miarki do napojów 32) dystrybutor napojów zimnych 33) elementy dekoracji stołów 34) czajnik bezprzewodowy 35) ceramika żaroodporna: naczynie do zapiekania ceramiczne 36) ceramika żaroodporna: kokilki do zapiekania 37) szkło szerokiego zastosowania: salaterki 38) rozwiązania zapewniające systematyczność utrzymania w czystości bielizny stołowej: pralko-suszarka 39) rozwiązania zapewniające systematyczność utrzymania w czystości bielizny stołowej: stacja do prasowania 40) chłodziarko-zamrażarka 41) zestaw do carvingu -wyposażenie nauczyciela 42) zestaw do carvingu 43) garnek do gotowania ryżu 44) maty bambusowe, pałeczki 45) komplet do spożywania sushi

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39221000-7


Dodatkowe kody CPV: 39710000-2, 39221100-8, 39200000-4, 39162100-6, 39220000-0, 39720000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 223763.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawiszy Czarnego 24
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27475,06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27475,06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27475,06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.