eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-30

Ogłoszenie nr 500020808-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 71172-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 71228-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 121188694, ul. os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126468502, e-mail asorys@rydygierkrakow.pl, faks 126468930.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalrydygier.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szpital sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

134/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w jego siedzibie - os. Złotej Jesieni 1, Kraków. 4. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, o którym mowa w ust. 3 z podpisami przeszkolonych użytkowników stwierdzających ich faktyczną obecność do Apteki Szpitalnej, w terminie 5 dni roboczych od daty przeprowadzenia szkolenia. 5. Szkolenie zostanie przeprowadzone na wniosek Zamawiającego wraz z pierwszym dostarczeniem towaru do Apteki Szpitalnej w terminie uzgodnionym pisemnie z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. 6. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3A oraz nr 3B do SIWZ. VII. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostawy odbywać się będą według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Apteki Szpitalnej, sukcesywnie przez okres: ? Pakiet 1 - 5: 24 miesiące od daty zawarcia umowy. ? Pakiet 6: 3 miesiące od daty zawarcia umowy. 2. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem. 3. Możliwość dostaw w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 3 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Rozmiar/parametry Rodzaj opakowania Ilość opakowań PAKIET 1 1. Wziernik laryngologiczny sterylny uszny Ø 0,4 cm: szt.4 000 nosowy: szt.1200 PAKIET 2 1. Filtr bakteryjny, kompatybilny z respiratorem zamawiającego typu Siemens 900: 50 szt. (5 op.) 2. Filtr bakteryjny, kompatybilny z respiratorem zamawiającego typu Siemens 300: 50 szt. (2 op.) * Kompatybilność potwierdzona dokumentami PAKIET 3 1.Sterylny zestaw do hemodializy, dwukanałowy, szyjny, zagięty. Skład zestawu minimum: 1) Kateter dwukanałowy 2) Igła, 3) Rozszerzacz 4) Prowadnik 5) Koszulka prowadnika 1) 12 F/24 - 26 cm, szt. 30 PAKIET 4 1 Naturalny, nieorganiczny biomateriał w postaci hydroksyapatytu. Wytwarzany z wołowej kości gąbczastej. Granulacja 1 - 2 mm Obj. 2 cm3 0,5g 10 op. Obj. 4 cm3 1,0g 10 op. Obj. 8 cm3 2,0g 10 op. PAKIET 5 1. Sterylny silikonowy opatrunek uszny 0,13 x 35 x 4 mm szt. 132 PAKIET 6 1.Sterylny, jednorazowy, bezigłowy przyrząd do pobierania leków cytotoksycznych z fiolek , z filtrem hydrofobowym 0,2 µm, z zakończeniem typu Luer-lock, z płaską powierzchnią łatwą do dezynfekcji, obj. wypełnienia max. 0,3ml. Dopuszcza się przyrząd z dodatkowym filtrem cząsteczkowym 5µm, nie zaw. PCV szt. 1 500

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: PAKIET 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowego pakietu nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: PAKIET 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowego pakietu nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: PAKIET 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3472.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BALTON Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowy Świat 7/14
Kod pocztowy: 00-439
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2494.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2494.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2494.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: PAKIET 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowego pakietu nie zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: PAKIET 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6111.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OLYMPUS POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Suwak 3
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5773.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5773.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5773.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: PAKIET 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7638.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BAXTER Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kruczkowskiego 8
Kod pocztowy: 00-380
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7290
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7290
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7290
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.