eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa opatrunków, sprzętu do przygotowywania i podawania leków, odzieży ochronnej, wody do tlenoterapii, wyrobów do dializy, nici chirurgicznych, innych wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-30

Ogłoszenie nr 500020694-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii: Dostawa opatrunków, sprzętu do przygotowywania i podawania leków, odzieży ochronnej, wody do tlenoterapii, wyrobów do dializy, nici chirurgicznych, innych wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539092-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500001915-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, Krajowy numer identyfikacyjny 81739100000, ul. ul. Strzałowska 22, 71730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 251 410, e-mail szpital@onkologia.szczecin.pl, faks 914 251 406.
Adres strony internetowej (url): www.onkologia.szczecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa opatrunków, sprzętu do przygotowywania i podawania leków, odzieży ochronnej, wody do tlenoterapii, wyrobów do dializy, nici chirurgicznych, innych wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN-20/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, sprzętu do przygotowywania i podawania leków, odzieży ochronnej, wody do tlenoterapii, wyrobów do dializy, nici chirurgicznych, innych wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego, w podziale na 17 pakietów. 2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Pakiet nr 10 w pozycji nr 3 i w pakiecie nr 17 ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby oferowany produkt leczniczy posiadał kod EAN zgodnie z Zarządzeniem Prezesa NFZ Nr 26/2012/DGL i nr 27/2012/DGL z dnia 10 maja 2012 r. Kod EAN należy wpisać w rubrykę wraz z nazwą handlową produktu. 2) Pakiety nr 1-3 i 5-9 - na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych wyrobów medycznych i próbki (po 1 szt. każdego oferowanego wyrobu medycznego). 3) Pakiet nr 4 - na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy ulotkę producenta. 4) Pakiet nr 10 - na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe/dokumenty producenta zawierające opisy, kody/nr katalogowe oferowanych wyrobów medycznych i produktu leczniczego. 5) Pakiet nr 11 pozycja nr 1 (kombinezon ochronny) - ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby kombinezon: a) był przeznaczony do pracy w pomieszczeniach czystych klasy ISO-4/5 lub ISO-4, A i B wg GMP; b) spełniał wymagania dla środków ochrony indywidualnej kategorii III, zgodnie z dyrektywą UE 89/686/EEC; c) spełniał wymagania dla przeciwchemicznej odzieży ochronnej: - Typ 5: Odporność na przenikanie drobnych cząstek do wnętrza ubioru - badanie wg normy EN ISO 13982-1, - Typ 6: Odzież chroniąca przed ciekłymi chemikaliami (EN 13034) , d) posiadał właściwości mechaniczne: - odporność na ścieranie materiału - minimum 10 cykli, - wytrzymałość na zginanie/pękanie materiału - minimum 5000 cykli, - odporność na przebicie >5 N, - wytrzymałość szwów >30 N, e) był odporny na przenikanie minimum 7 cytostatyków (wg EN 14325 - klasa przenikania 5 lub wg ASTM D6978-05 - brak przenikania do 480 minut), f) był wykonany z wysokiej gęstości materiału o wadze powierzchniowej minimum 45g/m2, umożliwiającego transfer powietrza i pary wodnej celem zapewnienia odpowiedniego komfortu termicznego podczas użytkowania, nieemitującego zanieczyszczeń mechanicznych oraz chroniącego przed ich przenikaniem ze środka ubrania, g) był pakowany w procesie produkcyjnym w pomieszczeniach czystych ISO klasa 4. Na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy: strony katalogowe i dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność właściwości mechanicznych i ochronnych oferowanego produktu z wymaganiami SIWZ oraz próbki (4 sztuki kombinezonu w rozmiarze M i 1 sztuka kombinezonu w rozmiarze L). 6) Pakiet nr 11 pozycje 2-3 - Kaptur i osłony na obuwie mają być wykonane z wysokiej gęstości materiału o wadze powierzchniowej minimum 45g/m2, umożliwiającego transfer powietrza i pary wodnej celem zapewnienia odpowiedniego komfortu termicznego podczas użytkowania, nieemitującego zanieczyszczeń mechanicznych oraz chroniącego przed ich przenikaniem ze środka ubrania. Osłony na obuwie mają mieć antypoślizgową podeszwę. Produkty mają być pakowane w procesie produkcyjnym w pomieszczeniach czystych ISO klasa 4. Na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe i dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ oraz próbki (5 kapturów i 5 par osłon na obuwie w rozmiarze S; w przypadku zaoferowania kombinezonu zintegrowanego z kapturem należy dołączyć 5 par osłon na obuwie w rozmiarze uniwersalnym). 7) Pakiety nr 12-13 - na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe /dokumenty potwierdzone przez producenta, zawierające informacje na temat oferowanych produktów zgodnych z SIWZ. W przypadku zaoferowania produktów, które nie były wcześniej stosowane/testowane przez ZAMAWIAJĄCEGO, na etapie badania ofert ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia próbek przez WYKONAWCĘ (po 1 op. każdego oferowanego produktu). W przypadku nie dostarczenia przez WYKONAWCĘ na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO próbek, oferta zostanie odrzucona. 8) Pakiety nr 14-16 - ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby: a) opakowania jednostkowe (saszetka) i zbiorcze (pudełko) oferowanych wyrobów medycznych były oznaczone numerem katalogowym wyrobu, opisem igły (długość, krzywizna, rodzaj ostrza, przekrój w skali 1:1), grubością i długością nitki oraz terminem ważności tak, aby pełna identyfikacja produktu była możliwa na każdym etapie otwarcia, także po podaniu szwu na sterylny stolik instrumentariuszki, b) opakowanie zbiorcze saszetek było z banderolą ułatwiającą otwarcie, c) był łatwy dostęp do igły - szew pakowany w pojedynczą saszetkę, d) szew nie był splątany po wyjęciu z saszetki, e) igła się nie łamała, nie wyginała i nie odrywała się od nitki, f) nitka była odporna na zerwanie, zapewniała łatwo sprowadzający się i wytrzymały węzeł. 9) W pakiecie nr 14 poz. nr 4 - ZAMAWIAJĄCY wymaga igły okrągłej przeciwzakłuciowej. Igła ta od igły okrągłej różni się zakończeniem, które w przypadku igły przeciwzakłuciowej jest na tyle ostre, aby przechodzić przez powięź i tkanki ale nie przez skórę. Ten rodzaj igły stosowany jest przez ZAMAWIAJĄCEGO w procedurach szycia kruchych tkanek. 10) W pakiecie nr 15 poz. 1 - ZAMAWIAJĄCY wymaga szwów z powłoką antybakteryjną. Środek antybakteryjny zastosowany do powleczenia szwu ma za zadanie eliminację kolonizacji szwu przez bakterie, co jest szczególnie istotne w przypadku pacjentek onkologicznych poddawanych u ZAMAWIAJĄCEGO procedurze rekonstrukcji piersi z wszczepieniem implantu. Środek antybakteryjny powlekający szew nie może wykazywać działania toksycznego w zastosowanym stężeniu i nie może być antybiotykiem. 11) W pakiecie nr 15 poz. 4 i 6 - ZAMAWIAJĄCY wymaga igieł okrągłych rozwarstwiających. Igły okrągłe rozwarstwiające stosowane są przez ZAMAWIAJĄCEGO w procedurach onkologicznych, w których niezbędne są igły minimalizujące traumatyzację tkanek. Igła okrągła rozwarstwiająca jest igłą, której stożkowy przekrój bezpośrednio za szczytem igły od strony części penetrującej na długości kilku milimetrów został wypłaszczony do kształtu owalnego, co umożliwia łatwiejsze, delikatniejsze rozsunięcie włókien tkanek przez igłę. 12) Pakiety nr 14 - 16 - w załączniku asortymentowym należy w ostatniej kolumnie tabeli wpisać kod katalogowy oferowanego wyrobu medycznego oraz jego nazwę handlową. 13) Pakiety nr 14-16 - na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy stronę z katalogu lub kserokopię strony katalogowej, na której będzie widniał opis wyrobu medycznego potwierdzający zgodność oferty z opisem przedmiotu zamówienia. Kod oferowanego wyrobu należy oznaczyć kolorem lub gwiazdką. 14) Pakiety nr 14-16 - na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy dokumenty dopuszczające oferowany wyrób medyczny do obrotu na terenie RP w zależności od klasy wyrobu: - deklarację producenta o zgodności z obowiązującymi dla danego produktu normami, - ważny certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych dla danego wyrobu, - zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, oraz dokumenty potwierdzające przynależność oferowanych wyrobów do klasy III wyrobów medycznych. 15) ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby wszystkie przesłane w ramach postępowania próbki nie podlegały zwrotowi, były pełnowartościowymi produktami, z możliwością użycia ich w celu przetestowania. Każda próbka musi mieć podany nr serii i datę ważności. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: 1) Dla pakietów o numerach od 1 do 10 oraz 12 i 13: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2019 roku, 2) Dla pakietu numer 11: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2018 roku, 3) Dla pakietów o numerach od 14 do 16: od dnia zawarcia umowy do 30.03.2019 roku, 4) Dla pakietu numer 17: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2018 roku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33141110-4


Dodatkowe kody CPV: 33141127-6, 33141550-0, 33695000-8, 33194120-3, 33661100-2, 33712000-4, 33181520-3, 35113410-6, 39830000-9, 44174000-0, 33141121-4, 33141121-4, 33652000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1 Gąbki hemostatyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14924.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Promedica Toruń sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grudziądzka 159A
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10063.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10063.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10193.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2 Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe i z karboksymetylocelulozy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10251.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Skamex sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 38/52
Kod pocztowy: 93-121
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11262.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11262.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11262.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3 Opatrunki specjalistyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11685.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Smith&Nephew sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osmańska 12
Kod pocztowy: 02-823
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12482.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12482.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12482.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 4 Heparyna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert złożonych w zakresie pakietu nr 4.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet nr 5 Podłoża transportowe, pojemniki na mocz, pojemniki na kał

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie pakietu nr 5 nie złożono żadnej ważnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet nr 6 Aparaty do przetaczania leków światłoczułych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKAMEX sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 38/52
Kod pocztowy: 93-121
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5292.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5292.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5292.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet nr 7 Żele znieczulające do cewnikowania i lubrykanty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BL Medica sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Letnia 2A
Kod pocztowy: 72-123
Miejscowość: Kliniska Wielkie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27183.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27183.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27183.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet nr 8 Sterylna woda do tlenoterapii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7392.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKAMEX sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 38/52
Kod pocztowy: 93-121
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8482.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8482.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8482.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet nr 9 Osłonki medyczne do badań USG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1863.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Specjalistyczna Hurtownia Medyczna REXOMED sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mączna 31
Kod pocztowy: 70-780
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2099.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2099.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2099.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet nr 10 Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 89206.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fresenius Medical Care Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzywa 13
Kod pocztowy: 60-118
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98820.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98820.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98820.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pakiet nr 11 Odzież ochronna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90960.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Dystrybucja Szczecin sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rapackiego 2
Kod pocztowy: 71-467
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żółkiewskiego 20/26
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109253.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93578.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109991.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Pakiet nr 12 Czyściwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32247.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Protek - System sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pawia 33
Kod pocztowy: 81-078
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39664.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39664.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39664.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Pakiet nr 13 Mata absorpcyjna i rękaw foliowy na odpady po lekach cytotoksycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35748.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Protek - System sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pawia 33
Kod pocztowy: 81-078
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43970.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43970.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43970.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet nr 14 Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, niepowlekane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 171707.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Surg-Tech Leki i Kucharski spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Unii Lubelskiej 1 lok. 121
Kod pocztowy: 61-249
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154472.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154472.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 197576.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Pakiet nr 15 Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, niepowlekane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49007.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Johnson & Johnson Poland sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iłżecka 24
Kod pocztowy: 02-135
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52927.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52927.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52927.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Pakiet nr 16 Wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy system zamykania ran

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Nie złożono oferty w zakresie pakietu nr 16.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Pakiet nr 17 produkt leczniczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 182000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASCLEPIOS S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hubska 44
Kod pocztowy: 50-502
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195982.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195982.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195982.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.