eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Usługa prowadzenia bankowej obsługi budżetu Powiatu Drawskiego oraz jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-30

Ogłoszenie nr 500020519-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.

Powiat Drawski: Usługa prowadzenia bankowej obsługi budżetu Powiatu Drawskiego oraz jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543085-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Drawski, Krajowy numer identyfikacyjny 330920765, ul. Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943630780, e-mail a.gagalska@powiatdrawski.pl, faks 943630788.
Adres strony internetowej (url): www.powiatdrawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa prowadzenia bankowej obsługi budżetu Powiatu Drawskiego oraz jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Inż.272.6.2017.AG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Drawskiego na okres od 01.09.2017 r. do 31.08.2022 r. obejmująca wszystkie jednostki Powiatu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont oraz rachunków środków pomocowych i funduszy celowych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych oraz innych rachunków pozabudżetowych (aktualna ilość rachunków: 79 szt.); 2) otwieranie nowych rachunków po podpisaniu umowy wraz z prawem do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych; 3) realizacja wypłat gotówkowych na rzecz osób fizycznych wskazanych przez posiadacza rachunku w zleceniach wypłaty w systemie bankowości elektronicznej; 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego - Wykonawca nie obciąży płatników prowizjami od wpłat podatków, opłat i innych należności na rzecz Powiatu Drawskiego i jego jednostek; 5) realizacja wszystkich poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków w systemie typu: Elixir, Sybir, itp.; 6) wydanie co najmniej jednej karty przedpłaconej; 7) prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim w budynku przy Placu Elizy Orzeszkowej 3 w celu zapewnienia bieżącej obsługi wpłat gotówkowych i bezgotówkowych za czynności administracyjne dokonywane przez interesantów urzędu (np. wpłaty za rejestrację pojazdów, wypisy i wyrysy z rejestrów gruntów itd.) oraz wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów KW (kasa wypłaci) wystawianych przez wydział finansowy. Zamawiający udostępni lokal o powierzchni 8,6 m2, wyposażony w infrastrukturę telekomunikacyjną. Punkt kasowy powinien być otwarty w każdy dzień roboczy przez co najmniej 7 godzin. Otwarcie punktu nastąpi w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy na prowadzenie rachunków bankowych Z wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu Powiat zawrze umowę najmu lokalu, w którym prowadzona będzie obsługa kasowa. Cena najmu całej powierzchni lokalowej będzie wynosiła nie więcej niż 50,00 zł + obowiązująca stawka podatku VAT. W udostępnionym pomieszczeniu bank może prowadzić swoją działalność nie związaną z obsługą Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie i na własny koszt wykonać ewentualne prace adaptacyjne, zainstalować niezbędne wyposażenie do wykonywania usług prowadzenia punktu kasowego, zapewnić obsadę. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia tj. w zakresie prowadzenia punktu kasowego podwykonawcom Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonastwa. 8) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku, wydruki obrotów kont bankowych oraz innych zaświadczeń, 9) objęcie systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek; w ramach systemu bankowości elektronicznej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a) aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat, b) możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników, c) autoryzację transakcji prez osoby uprawnione, d) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i pomocnicznych, e) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem, np.: awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez bank, f) możliwość złożenia w banku przelewu w formie dyspozycji pisemnej w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie - bez dodatkowych opłat, niezależnie od ilośći przelewów, 10) udzielanie Powiatowi Drawskiemu w każdym roku realizacji zamówienia kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru w zakresie uregulowanym obowiązującymi przepisami prawa do kwoty corocznie określonej w uchwale budżetowej, która w roku 2017 wynosi 2 000 000,00 zł, zgodnie z poniższymi zasadami: a. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych opłat i prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego, a także prowizji lub odsetek od niewykorzystanego kredytu; b. oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR 3M plus stała w okresie obowiązywania umowy marża banku podana w ofercie; c. dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco; d. na uruchomienie kredytu Zamawiający podpisze odrębną umowę. Czynność ta każdorazowo będzie miała miejsce w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę; e. przewiduje się wykorzystanie kredytu przez 12 miesięcy w ciągu roku; f. pierwsze uruchomienie kredytu planowane jest 02.10.2017 r. g. Naliczanie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować w ostatnim dniu każdego miesiąca. Spłata odsetek w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania noty z banku; h. Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania kredytu do oferty: WIBOR 3M z dnia 06.06.2017r. tj. 1,73 %; i. Kwotę oraz terminy udzielenia kredytu należy traktować jako służące do wyliczenia kosztu kredytu. Oznacza to, że wysokość oraz terminy zaciągnięcia kredytu w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania mogą być inne niż określone w siwz; 11) gromadzone środki na rachunkach bankowych będą oprocentowane wg stawki określonej przez Bank, z wyłączeniem rachunków wskazanych przez Zamawiającego przeznaczonych do realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych; 12) lokowanie wolnych środków na lokatach nocnych i weekendowych, stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID 1 M, powiększonej o wskaźnik procentowy podany przez Bank. 3. Liczba jednostek Powiatu Drawskiego może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową. Bank nie będzie pobierał dodatkowych opłat za otwarcie i prowadzenie dodatkowego rachunku. 4. Bank nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji za czynności bankowe związane z realizacją zamówienia poza wymienionymi w formularzu ofertowym. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej jedenej osoby wykonującej czynności objęte przedmiotem zamówienia polegające na prowadzeniu obsługi punktu kasowego w Starostwie Powiatowym w Drawsku Pomorskim. Zamawiający określa wymóg zatrudnienia osoby do wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.1) art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 285315.05
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna Regionalne Centrum Korporacyjne w Koszalinie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 20
Kod pocztowy: 75-054
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 285315.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 285315.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 285315.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.