Ogłoszenie nr 500020445-N-2018 z dnia 26-01-2018 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych: DOSTAWĘ (SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ) KARMY DLA PSÓW, I KOTÓW PODOPIECZNYCH SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT ORAZ ZWIERZĄT UTRZYMYWANYCH W OGRODZIE ZOOLOGICZNYM ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W STRUKTURZE MIEJSKIEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SOSNOWCU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629055-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000,
ul. Plonów
22/I,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 291 79 22, e-mail
sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ (SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ) KARMY DLA PSÓW, I KOTÓW PODOPIECZNYCH SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT ORAZ ZWIERZĄT UTRZYMYWANYCH W OGRODZIE ZOOLOGICZNYM ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W STRUKTURZE MIEJSKIEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SOSNOWCU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:KARMA DLA PSÓW,KOTÓW UTRZYMYWANYCH W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT. - KARMA BYTOWA DLA PSÓW I KOTÓW - SUCHA , MOKRA Karma w postaci suchej i mokrej w opakowaniach - pojemność opakowania dowolna: - na choroby układu moczowego -KARMY SPECJALISTYCZNE - dla suk karmiących i szczeniąt - dla kociąt - dla psów ras małych 2. Cechy dyskwalifikujące karmę : - obce posmaki , zapachy, np. stęchły, pleśni, gorzki , kwaśny , - zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne , brak widocznych kawałków mięsa w karmie w puszce, ilość galarety (substancji żelującej) do 20% objętości puszki, - objawy pleśnienia, psucia, wybrzuszenia puszek, - obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości, - brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zardzewiała blacha na puszkach, zabrudzenia, - brak otwieracza przy puszcze, - brak wyraźnej/jednoznacznej daty przydatności do spożycia 3. Każde opakowanie karmy musi zawierać następujące informacje: nazwa towaru, waga, data produkcji, terminu przydatności do spożycia, kod partii, numer identyfikacyjny wytwórcy, składniki karmy, analiza biochemiczna, POKARM DLA ZWIERZĄT EGZOTYCZNYCH,PASZA DLA ZWIERZĄT HODOWLANYCH UTRZYMYWANYCH W OGRODZIE ZOOLOGICZNYM. Zwierzęta znajdują się w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM, utworzonym zgodnie z Decyzją Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska - zezwoleniem na utworzenie i prowadzenie ogrodu zoologicznego w Sosnowcu (Nr DOP-OZ.6511.8.2012.mk z dnia 21.12.2012r.) w 2 lokalizacjach : 1. Dział Botaniczno- Zoologiczny " EGZOTARIUM " - ul. Józefa Piłsudskiego 116 w Sosnowcu 2. Dział Botaniczno- Zoologiczny - Park im. J. Kuronia ( z MINI ZOO )- ul. Armii Krajowej 94 w Sosnowcu Dostawy żywności dla zwierząt, określone zostały co do rodzaju i ilości w szczegółowych opisach poszczególnych części zamówienia (Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - dla wybranej części zamówienia, przy czym brak któregokolwiek rodzaju produktu z części dla której wykonawca zamierza złożyć ofertę skutkować będzie jej odrzuceniem - Wykonawca winien wycenić każdy produkt w zakresie danej części, na którą zamierza złożyć ofertę): Podane w przedmiocie zamówienia ilości są szacunkowe, określone na potrzeby żywieniowe zwierząt w skali jednego roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych towarów w zależności od potrzeb żywieniowych zwierząt. Zmiana ilości towarów spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy na niezmienionych warunkach cenowych w stosunku do złożonej i wybranej oferty. - w przypadku niewydolności nerek, serca i wątroby - na choroby wątroby, trzustki i układu pokarmowego - w stanach zapalnych układu ruchowego a) dla nadwrażliwości układu pokarmowego b) w schorzeniach jelit i układu pokarmowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15713000-9
Dodatkowe kody CPV: 15710000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: KARMA BYTOWA DLA PSÓW I KOTÓW - SUCHA , MOKRA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29400.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: El Dorado Dystrybucja Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21410.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: KARMY WETERYNARYJNE DLA PSÓW I KOTÓW - SUCHA , MOKRA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kordas Piotr E - PROFILE
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27939.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: KARMY SPECJALISTYCZNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kordas Piotr E - PROFILE
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18554.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: MIĘSO I PODROBY |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ART.93 UST.1 PKT 1 |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: PRODUKTY MLECZNE/NABIAŁOWE/MĄCZNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1695.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa KARO Karolina Kafel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1646.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: PRODUKTY ZBOŻOWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9950.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa KARO Karolina Kafel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9866.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: WARZYWA I OWOCE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45986.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa KARO Karolina Kafel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45136.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: KARMA DLA STRUSI, SZYNSZYLI, PAPUG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ART. 93 UST.1 PKT 1 |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: KARMA DLA RYB AKWARIOWYCH I ŻÓŁWI WODNYCH |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ART.93 UST.1 PKT1 |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: KARMA DLA GEKONÓW I ŻÓŁWI LĄDOWYCH |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ART.93 UST.1 PKT 1 |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: KARMA DLA WĘŻY |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ART.93 UST.1 PKT1 |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: SIANO ŁĄKOWE Z MIESZANKI TRAW, ZIÓŁ I ROŚLIN MOTYLKOWYCH |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ART. 93 UST.1 PKT 1 |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: SŁOMA ZBOŻOWA BALOTOWANA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ART. 93 UST.1 PKT 1 |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- "Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych".
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
- "Remonty dróg publicznych realizowane w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego"
- Demontaż balkonów w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.