eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Męcinka › PRZYGOTOWANIE I DOWÓZ POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW I WYCHOWANKÓW DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W PIOTROWICACH W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-29

Ogłoszenie nr 500020020-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.

Gmina Męcinka: PRZYGOTOWANIE I DOWÓZ POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW I WYCHOWANKÓW DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W PIOTROWICACH W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559659-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500005662-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Męcinka, Krajowy numer identyfikacyjny 39064740000000, ul. Męcinka 11, 59424 Męcinka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 8713440, e-mail joanna.zelent@mecinka.pl, ug@mecinka.pl, faks 76 8713452.
Adres strony internetowej (url): www.mecinka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZYGOTOWANIE I DOWÓZ POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW I WYCHOWANKÓW DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W PIOTROWICACH W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)przygotowanie i dowóz każdego dnia tygodnia za wyjątkiem dni wolnych od nauki - gorących obiadów dwudaniowych z kompotem w ilości średnio 137 zestawów dziennie dla dzieci w wieku szkolnym, w okresie od dnia 11.09.2017 r. do dnia 21.06.2018r. Dostawa o godz. 11.00 - nie później niż do godz. 11.15; 2)przygotowanie i dowóz każdego dnia tygodnia za wyjątkiem dni wolnych od zajęć - gorących obiadów dwudaniowych z kompotem, śniadaniem i podwieczorkiem w ilości średnio 50 zestawów dziennie dla dzieci w wieku przedszkolnym, w okresie od dnia 01.09.2017r. do dnia 31.08.2018r., z jednym miesiącem przerwy w okresie wakacji letnich. Dostawa śniadania o godz. 8.00 - nie później niż do godz. 8.15, pozostałe jak dla szkoły. Maksymalne zapotrzebowanie na posiłki: 1) zupa+ drugie danie + kompot dla uczniów ze szkoły - dla 137 dzieci, 2) zupa + drugie danie + kompot dla dzieci z przedszkola - 50 dzieci, 3) śniadanie dla dzieci z przedszkola - 50 dzieci, 4) podwieczorek dla dzieci z przedszkola - 50 dzieci. W roku szkolnym 2016/2017 liczba uczniów korzystających z obiadów wynosiła 60. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów, a wszelkie zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem, do godziny 14.00. Jako koordynatora w zakresie realizacji obowiązków umownych wyznacza się ze strony Zamawiającego dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piotrowicach. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. , poz.149), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: 1) jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potraw nie może się powtarzać w tym samym tygodniu, 2) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych -konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, 3) w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, 4) potrawy powinny być przygotowane estetycznie. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Zamawiający posiada własne naczynia - talerze, sztućce. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom. Koszt związany z wydawaniem posiłków, myciem naczyń i sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264546.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Paderewskiego 6
Kod pocztowy: 59-400
Miejscowość: JAWOR
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 330140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 330140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 330140.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.