eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielopole Skrzyńskie › "Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków dla miejscowości Wielopole Skrzyńskie" - budowa oczyszczalni ścieków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-29

Ogłoszenie nr 500019768-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.

Gmina Wielopole Skrzyńskie: "Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków dla miejscowości Wielopole Skrzyńskie" - budowa oczyszczalni ścieków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV. "Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego". Działanie 4.3 "Gospodarka wodno - ściekowa", Poddziałanie 4.3.1 "Gospodarka ściekowa"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544534-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wielopole Skrzyńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 69058198500000, ul. Wielopole Skrzyńskie 200, 39110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-17 2214819 , e-mail zp-ug@wielopole-skrz.pl, faks 0-17 2214830.
Adres strony internetowej (url): www.wielopole.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków dla miejscowości Wielopole Skrzyńskie" - budowa oczyszczalni ścieków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RR.271.2.2017.ŁD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa oczyszczalni ścieków w Wielopolu Skrzyńskim. Oczyszczalnia ścieków o przepustowości Qśrd=180m3/d ma być położona na działkach nr 1683/1 i 1683/2 w Wielopolu Skrzyńskim, Gmina Wielopole Skrzyńskie. W ramach budowy oczyszczalni ścieków przewiduje się w szczególności następujące obiekty budowlane: - budynek oczyszczalni, - budynek techniczno-socjalny, - budynek kraty ze zbiornikiem uśredniającym wstępnym, - zbiornik ścieków dowożonych - kontenerową stację zlewczą ścieków dowożonych oraz tacę ociekową, - osłonę śmietnikową, - studnię kopaną z instalacją wodociągową, - schody wejściowe wraz z barierką ochronną - place, drogi wewnętrzne i miejsca postojowe, - rurociągi technologiczne, - kanalizację sanitarną, - stację transformatorową - słup z linią SN - instalację elektryczną odbiorczą z oświetleniem terenu, - instalacją fotowoltaiczną Zakres obejmuje także dostawę pełnego wyposażenia oczyszczalni w sprzęt na stałe montowany, jak i ruchomy w tym wyposażenie pomieszczeń biurowych i zaplecza sanitarnego Zakres zamówienia obejmuje również uzyskanie wszelkich warunków, uzgodnień, decyzji administracyjnych związanych z realizacją inwestycji w tym ewentualnej aktualizacji warunków przyłączenia do sieci energetycznej. Zakres zamówienia nie obejmuje realizacji opisanej w dokumentacji budowlanej szklarni. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji technicznej stanowiącej Załączniki nr 2a do SIWZ na które składają się: Projekt budowlany zamienny, STWIOR-y, Przedmiary Robót oraz Projekt budowlany wykonawczy. W zakresie dostaw wyposażenia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2b do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja dostaw - wycena. W zakresie warunków płatności dotyczących realizacji przedmiotowej części zamówienia Zamawiający informuje, iż maksymalna kwota płatności w 2017 r. wynosi 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych). Wyceny należy dokonać w szczególności na podstawie Przedmiaru robót oraz Szczegółowej Specyfikacji dostaw - wycena (załącznik nr 2b do SIWZ). Cena podana w ofercie powinna być sumą kwoty wynikającej z sumy kosztorysu ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ) i szczegółowej specyfikacji dostaw (załącznik nr 2b do SIWZ). Ze względu na charakter ryczałtowy wynagrodzenia ww. dokumenty stanowią materiał pomocniczy w zakresie wyceny oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45252127-4, 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymagał zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności przy realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Zamawiający wymagał zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w postępowaniu: - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, w szczególności roboty: ziemne, brukarskie, ciesielskie, murarskie, dekarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, betoniarskie, ogólnobudowlane (pomoc budowlana), obsługa maszyn i pojazdów, monterskie w zakresie montażu rusztowań, elektromonterskie, monterskie w zakresie montażu instalacji sanitarnych i grzewczych, za wyjątkiem Kierownika budowy i Kierownika robót.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4210662.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H. "EKO-SYSTEM-POLSKA" Szarnecka-Placko Dorota
Email wykonawcy: esp@esp.com.pl
Adres pocztowy: Tajęcina 112
Kod pocztowy: 36-002
Miejscowość: Jasionka
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5179115.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5179115.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5851172.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 55%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.