eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Dostawa tabletów jako narzędzi edukacyjnych dla najlepszych uczestników projektu pn. "Lepszy Start Młodego Żuławiaka!"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-29

Ogłoszenie nr 500019751-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.

Gmina Cedry Wielkie: Dostawa tabletów jako narzędzi edukacyjnych dla najlepszych uczestników projektu pn. "Lepszy Start Młodego Żuławiaka!"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558987-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Cedry Wielkie, Krajowy numer identyfikacyjny 19167494500000, ul. ul. M. Płażyńskiego 16, 83020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 836 164, e-mail magda.wozniak@cedry-wielkie.pl, faks 586 836 166.
Adres strony internetowej (url): www.cedry-wielkie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tabletów jako narzędzi edukacyjnych dla najlepszych uczestników projektu pn. "Lepszy Start Młodego Żuławiaka!"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.28.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 tabletów jako narzędzi edukacyjnych dla najlepszych uczestników projektu pn. "Lepszy Start Młodego Żuławiaka!". 2.Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie w terminie maksymalnie do 15 dni kalendarzowych do siedziby Zamawiającego w Cedrach Wielkich, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie (sekretariat) 3.Zamawiający wymaga zaoferowania tabletów o minimalnych parametrach: a)Przekątna ekranu - Min. 8"; b)Rozdzielczość - Min.1280x800; c)Funkcje ekranu - Wielodotykowy min. 10 punktowy; d)Ilość rdzeni - Min. 4; e)Taktowanie procesora [MHz] - Min. 1000; f)Pamięć ram - Min. 2GB; g)System operacyjny - Min. Android 6.0; h)Funkcje dodatkowe - Min. Czujnik oświetlenia ,G-sensor, głośnik, mikrofon, złącze słuchawkowe; i)Bateria - Min. 4250mAh; j)Kamera - Min przód 2mpix, Tył 5mpix (autofocus); k)Wyposażenie - Ładowarka sieciowa, kabel usb. 4.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablety. Początek biegu terminu gwarancji liczony będzie od daty wydania całości przedmiotu umowy Zamawiającemu bez wad i podpisania stosownego protokołu potwierdzającego przyjęcie przedmiotu dostawy bez zastrzeżeń. 5.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określa wymagany standard zamawianego asortymentu. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6) ustawy PZP. 9.Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. "procedura odwrócona", o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega odrzuceniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.21.32.00 - Komputer tablet


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28455.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TB KOMPUTER Bożena Siek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowowiejskiego 24
Kod pocztowy: 83-000
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28750,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28750,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.