To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-28
Ogłoszenie nr 500019428-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.: "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku" - z podziałem na 6 części/6 pakietów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519345-N
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 92846
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91134032800000,
ul. ul. Kilińskiego
16,
87800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
054 231 10 33, e-mail
sekretariat@mzoz.pl, faks
054 232 56 15.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzoz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku" - z podziałem na 6 części/6 pakietów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/04/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, w okresie 12 miesięcy, dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku, z podziałem na 6 części/ 6 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część/pakiet niniejszego zamówienia. Część 1/Pakiet 1 - Wyroby z włókniny 1. Prześcieradła jednorazowe gramatura 35g/m2 rozm. 210x80, 2 000szt. 2. Prześcieradło na roli, włókninowe, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, 50x50 mb, rolka 250 szt. 3. Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cm x1mb 250 szt. 4. Przylepiec włókninowy na roli 2,5cm x9,14m nawinięty na rolce bez ograniczników 1000 szt. 5. Lignina w arkuszach biała niepyląca min. 40 cm x 60 cm w kg 200 kg 6. Wata w zwoju 150g wykonana z celulozy: siarczanowych liściastych krótkowłóknistych i siarczanowych iglastych długowłóknistych, biała, równomiernie marszczona, bez obcego zapachu, mało pyląca, pakowana w bezpieczny sposób. Na opakowaniu jednostkowym nazwa wyrobu oraz nazwa producenta 150 szt. 7. Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe 5x5/ op. 100 szt. 700 op. 8. Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe 7,5 x7,5 / op. 100 szt. 650 op. 9. Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 5x5/ op.3 szt. 30000 op. 10. Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 7,5x7,5/ op.3 szt. 35000 op. 11. Opaska dziana 4x5 200 szt. 12. Opaska dziana 4x10 400 szt. 13. Opaska elastyczna 4x12 20 szt. 14. Gaza jałowa 1/2M, 17 nitkowa 150 op. 15. Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej, zewnętrzna warstwa z antypoślizgowej, nieprzemakalnej folii (90 x 60 cm) 1200 szt. 16. Opatrunek do mocowania kaniul, jałowy, wodoodporny przezroczysty lub foliowo-włókninowy 700 szt. Część 2/Pakiet 2 - Sterylny sprzęt i odzież zabiegowa 1. Maseczka jednorazowa, 3-warstwowa, na gumki 10 op. 2. Fartuch flizelinowy j.u. z mankietem bawełnianym , niejałowy 100 szt. 3. Papier krepowany, miękki, 50/50cm, op. 500 szt. 2 op. 4. Fartuch jednorazowy foliowy 100 szt. Część 3/Pakiet 3 - Strzykawki jednorazowego użytku 1. Strzykawka j.u. trzyczęściowa, niskooporowa, wyposażona w czytelną skalę, typu Janette do płukania i karmienia, o poj. 100 - 120 ml, z uszczelnieniem z elastycznego materiału (silikon, guma, guma syntetyczna lub inny równoważny), op. 100 szt. 2 op. Część 4/Pakiet 4 - Kaniule i cewniki 1. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa - samoaktywująca się 0,7 x 19 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 200 szt. 2. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa - samoaktywująca się 0,9 x 25 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 600 szt.3. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa - samoaktywująca się 1,1x 33 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 300 szt. 4. Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych 500 szt. 5. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 14 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5- 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy,sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 60 szt. 6. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 16 CH,lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 60 szt. 7. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 18 CH, lateksowy,powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny,pakowany indywidualnie, 1 szt. 100 szt. 8. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 20 CH,lateksowy,powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. 80 szt. 9. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 22 CH, lateksowy,powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 30 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny,pakowany indywidualnie, 1 szt. 80 szt. Część 5/Pakiet 5 - Drobny sprzęt ginekologiczny 1.Utrwalacz cytologiczny 150-200 ml 20op. 2. Żel do USG 0,5L 200 szt. 3. Osłonki lateksowe do głowic USG nawilżone, pojedynczo pakowane (opakowanie `a 144 szt.) 30 op. 4. Pałeczki do pobierania wymazów sterylne 20-22 cm, op. 25 szt. 80 op. 5. Szczoteczki cytologiczne trójkątne typu "wachlarzyk" jałowy 3000 szt. 6. Wziernik ginekologiczny rozmiar: XS, wykonany z przezroczystego,medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. 1000 szt. 7. Wziernik ginekologiczny rozmiar: S, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 700 szt. 8. Wziernik ginekologiczny rozmiar: M, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. 2500 szt. 9.Wziernik ginekologiczny rozmiar: L, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 200 szt. 10. Szkiełka cytologiczne z polem do opisu, białe, (1op - 50 szt) 70 op. Część 6/Pakiet 6 -Drobny sprzęt medyczny 1. Szpatułki drewniane jałowe, op. 100 szt. 350 op. 2. Opaska identyfikacyjna dla dorosłych, op. 100 szt. 1 op. 3. Worek na zwłoki plastikowy zapinany na zamek błyskawiczny 10 szt. 4. Staza automatyczna wielokrotnego użytku - możliwość sterylizacji 30 szt. 5. Nożyczki chirurgiczne Standard, końce tępo-ostre, proste, dł. 16,5 cm (+/- 0,5 cm) 20 szt. 6. Rurki karbowane plastikowe do inhalatorów, od 80 cm do 120 cm 30 szt. 7. Ustniki jednorazowe plastikowe do inhalatora 100 szt. 8. Maska do inhalatora dziecięca 20 szt. 9. Maska do inhalatora dla dorosłych 20 szt. 10. Worek do zbiórki moczu poj. 2 l sterylny, dren 90cm, zawór ST 250 szt. 11. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18CH długość 40-60 cm 100 szt. 12. Cewnik do podawania tlenu przez nos o długości co najmniej 2 m 200 szt. 13. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 7,5 20 szt. 14. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 6,5 20 szt. 15. Rurka ustno gardłowa Guedel 0 (czarna), sterylna 15 szt. 16. Rurka ustno gardłowa Guedel 2(zielona), sterylna15 szt. 17. Rurka ustno gardłowa Guedel 3 (żółta), sterylna 15 szt. 18. Zgłębnik żołądkowy CH16x1000 50 szt. 19. Zgłębnik żołądkowy CH18x100050 szt. 2. Produkty, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej. 3. Wykonawca winien dostarczyć wraz z dostawą jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: - deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, - świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu - świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania - pozytywną opinię o wyrobie medycznym. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a) przedstawione w poszczególnych częściach zamówienia ilości stanowią ilość szacunkową, a faktyczna ilość i zakres dostaw poszczególnych asortymentów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, określonych w zamówieniach pisemnych udzielanych Wykonawcy; b) Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb zastrzega sobie możliwość do: - zmniejszenia o 20% łącznej ilości zamawianego produktu (danego pakietu). W przypadku ograniczenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze; - zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, (w danym pakiecie), objętych realizacją przedmiotu zamówienia. Zmiany te mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu, kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości innego asortymentu objętego przedmiotem umowy dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia (w danym pakiecie). Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 5% ilości poszczególnych asortymentów i nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości zawartej w celu realizacji przedmiotu zamówienia umowy. Odpowiednie zastosowanie ma § 1 ust. 2 lit. a) umowy; - zamawiający zgodnie z zapisem art.34 ust. 5 ustawy pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zamawiający w celu prawidłowego określenia poziomu i zakresu zamówienia, obarczonego jak najmniejszym błędem porównał wielkości przedmiotowego zamówienia do analogicznych umów i wyników ich realizacji z poprzedniego roku. Jako punkt wyjścia Zamawiający przyjął zbliżoną sytuację w okresie realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, jednakże w przypadku jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż wymagane jest zapewnienia dodatkowych dostaw produktów w zakresie przedmiotowego postępowania, niezbędnych do realizacji świadczonych przez Zamawiającego usług medycznych, wynikających i uzasadnionych liczbą i specyfiką wykonywanych przez Zamawiającego zabiegów medycznych, których liczba nie jest w dniu rozpisania postępowania, jak i zawarcia umowy, Zamawiającemu znana oraz uwzględniające uwarunkowania wynikające z podpisanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia w stosunku do przewidzianych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości i asortymentu produktów Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych środków, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku konieczności zamówienia dodatkowego asortymentu wskazanego w SIWZ rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.Natomiast w przypadku zamówienia dotyczącego asortymentu nieujętego w SIWZ, rozliczenie będzie następowało na podstawie średnich cen rynkowych. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie (zapewnienie) i obsługę dodatkowych dostaw objętych prawem opcji nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia c) Zamawiający wymaga, by każde opakowanie jednostkowe dostarczanego asortymentu było opatrzone czytelną datą ważności; d) Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów/zgodnie z przedstawionym wzorem umowy - Załącznik nr 5 dla każdej części/ pakietu będącego przedmiotem złożonej oferty. W okolicznościach, gdzie oferta wykonawcy będzie najkorzystniejsza dla kilku pakietów zawarta będzie 1 umowa z podziałem i wskazaniem wszystkich pakietów, na które wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą. e) Szczegółowe uregulowania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały wskazane we wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia wraz z ofertą próbek i opisów dla następujących produktów wymienionych w części 1/pakietu 1 - Wyroby z włókniny: - lp. 5 Lignina w arkuszach biała niepyląca min. 40 cm x 60 cm w kg, - lp. 6 Wata w zwoju 150g wykonana z celulozy: siarczanowych liściastych krótkowłóknistych i siarczanowych iglastych długowłóknistych, biała, równomiernie marszczona, bez obcego zapachu, mało pyląca, pakowana w bezpieczny sposób, - lp. 10 Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 7,5x7,5/ op.3 szt. a) każda z próbek musi być opisana w języku polskim. b) próbki należy dostarczyć najpóźniej w dniu składania ofert do siedziby Zamawiającego: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o., ul. Jana Kilińskiego 16,87-800 Włocławek, Sekretariat, II piętro, pok. 47. c) próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta i winny być umieszczone w odrębnym od oferty opakowaniu odpowiednio oznaczonym jako: "PRÓBKI do przetargu nieograniczonego ZP/04/2016 na Sukcesywną dostawę sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku". Na opakowaniu należy zamieścić informację z podaniem nazwy i adresu wykonawcy. d)należy załączyć protokół ilości dostarczonych próbek. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia dla każdego oferowanego przez wykonawcę produktu opisów, potwierdzających powyższe. Mogą to być w szczególności: foldery, broszury lub katalogi zawierające szczegółowy opis produktu, w tym wszystkie dane istotne dla medycznego zastosowania danego produktu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25573.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "POLMIL" Sp. z o. o. Sp. Komandytowo - Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27619.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pakiet 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
713.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "POLMIL" Sp. z o. o. Sp. Komandytowo - Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
770.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: pakiet 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
184.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
198.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: pakiet 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2773.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2995.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: pakiet 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6110.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "POLMIL" Sp. z o. o. Sp. Komandytowo - Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6598.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: pakiet 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4541.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4917.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA MIEJSKIEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O. WE WŁOCŁAWKU
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Wieniecka 34A we Włocławku.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup sterylizatora parowego wraz z adaptacją pomieszczeń Centralnej Sterylizacji MSSW
- Dostawy wyrobów medycznych do Pracowni Endoskopii na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa pieluchomajtek i podkładów chłonnych
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla USK-2 w Szczecinie.
- Produkty lecznicze.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.