eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku" - z podziałem na 6 części/6 pakietów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500019428-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.: "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku" - z podziałem na 6 części/6 pakietów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519345-N

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 92846


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91134032800000, ul. ul. Kilińskiego 16, 87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 054 231 10 33, e-mail sekretariat@mzoz.pl, faks 054 232 56 15.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzoz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku" - z podziałem na 6 części/6 pakietów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/04/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, w okresie 12 miesięcy, dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku, z podziałem na 6 części/ 6 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część/pakiet niniejszego zamówienia. Część 1/Pakiet 1 - Wyroby z włókniny 1. Prześcieradła jednorazowe gramatura 35g/m2 rozm. 210x80, 2 000szt. 2. Prześcieradło na roli, włókninowe, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, 50x50 mb, rolka 250 szt. 3. Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cm x1mb 250 szt. 4. Przylepiec włókninowy na roli 2,5cm x9,14m nawinięty na rolce bez ograniczników 1000 szt. 5. Lignina w arkuszach biała niepyląca min. 40 cm x 60 cm w kg 200 kg 6. Wata w zwoju 150g wykonana z celulozy: siarczanowych liściastych krótkowłóknistych i siarczanowych iglastych długowłóknistych, biała, równomiernie marszczona, bez obcego zapachu, mało pyląca, pakowana w bezpieczny sposób. Na opakowaniu jednostkowym nazwa wyrobu oraz nazwa producenta 150 szt. 7. Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe 5x5/ op. 100 szt. 700 op. 8. Kompresy gaz. niejałowe 17 nitkowe 7,5 x7,5 / op. 100 szt. 650 op. 9. Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 5x5/ op.3 szt. 30000 op. 10. Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 7,5x7,5/ op.3 szt. 35000 op. 11. Opaska dziana 4x5 200 szt. 12. Opaska dziana 4x10 400 szt. 13. Opaska elastyczna 4x12 20 szt. 14. Gaza jałowa 1/2M, 17 nitkowa 150 op. 15. Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej, zewnętrzna warstwa z antypoślizgowej, nieprzemakalnej folii (90 x 60 cm) 1200 szt. 16. Opatrunek do mocowania kaniul, jałowy, wodoodporny przezroczysty lub foliowo-włókninowy 700 szt. Część 2/Pakiet 2 - Sterylny sprzęt i odzież zabiegowa 1. Maseczka jednorazowa, 3-warstwowa, na gumki 10 op. 2. Fartuch flizelinowy j.u. z mankietem bawełnianym , niejałowy 100 szt. 3. Papier krepowany, miękki, 50/50cm, op. 500 szt. 2 op. 4. Fartuch jednorazowy foliowy 100 szt. Część 3/Pakiet 3 - Strzykawki jednorazowego użytku 1. Strzykawka j.u. trzyczęściowa, niskooporowa, wyposażona w czytelną skalę, typu Janette do płukania i karmienia, o poj. 100 - 120 ml, z uszczelnieniem z elastycznego materiału (silikon, guma, guma syntetyczna lub inny równoważny), op. 100 szt. 2 op. Część 4/Pakiet 4 - Kaniule i cewniki 1. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa - samoaktywująca się 0,7 x 19 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 200 szt. 2. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa - samoaktywująca się 0,9 x 25 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 600 szt.3. Kaniula do wlewów dożylnych z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa - samoaktywująca się 1,1x 33 mm, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. 300 szt. 4. Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych 500 szt. 5. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 14 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5- 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy,sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 60 szt. 6. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 16 CH,lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 60 szt. 7. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 18 CH, lateksowy,powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny,pakowany indywidualnie, 1 szt. 100 szt. 8. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 20 CH,lateksowy,powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. 80 szt. 9. Cewnik urologiczny Foley'a dwudrożny 22 CH, lateksowy,powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 30 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny,pakowany indywidualnie, 1 szt. 80 szt. Część 5/Pakiet 5 - Drobny sprzęt ginekologiczny 1.Utrwalacz cytologiczny 150-200 ml 20op. 2. Żel do USG 0,5L 200 szt. 3. Osłonki lateksowe do głowic USG nawilżone, pojedynczo pakowane (opakowanie `a 144 szt.) 30 op. 4. Pałeczki do pobierania wymazów sterylne 20-22 cm, op. 25 szt. 80 op. 5. Szczoteczki cytologiczne trójkątne typu "wachlarzyk" jałowy 3000 szt. 6. Wziernik ginekologiczny rozmiar: XS, wykonany z przezroczystego,medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. 1000 szt. 7. Wziernik ginekologiczny rozmiar: S, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 700 szt. 8. Wziernik ginekologiczny rozmiar: M, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. 2500 szt. 9.Wziernik ginekologiczny rozmiar: L, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. 200 szt. 10. Szkiełka cytologiczne z polem do opisu, białe, (1op - 50 szt) 70 op. Część 6/Pakiet 6 -Drobny sprzęt medyczny 1. Szpatułki drewniane jałowe, op. 100 szt. 350 op. 2. Opaska identyfikacyjna dla dorosłych, op. 100 szt. 1 op. 3. Worek na zwłoki plastikowy zapinany na zamek błyskawiczny 10 szt. 4. Staza automatyczna wielokrotnego użytku - możliwość sterylizacji 30 szt. 5. Nożyczki chirurgiczne Standard, końce tępo-ostre, proste, dł. 16,5 cm (+/- 0,5 cm) 20 szt. 6. Rurki karbowane plastikowe do inhalatorów, od 80 cm do 120 cm 30 szt. 7. Ustniki jednorazowe plastikowe do inhalatora 100 szt. 8. Maska do inhalatora dziecięca 20 szt. 9. Maska do inhalatora dla dorosłych 20 szt. 10. Worek do zbiórki moczu poj. 2 l sterylny, dren 90cm, zawór ST 250 szt. 11. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18CH długość 40-60 cm 100 szt. 12. Cewnik do podawania tlenu przez nos o długości co najmniej 2 m 200 szt. 13. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 7,5 20 szt. 14. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym FI 6,5 20 szt. 15. Rurka ustno gardłowa Guedel 0 (czarna), sterylna 15 szt. 16. Rurka ustno gardłowa Guedel 2(zielona), sterylna15 szt. 17. Rurka ustno gardłowa Guedel 3 (żółta), sterylna 15 szt. 18. Zgłębnik żołądkowy CH16x1000 50 szt. 19. Zgłębnik żołądkowy CH18x100050 szt. 2. Produkty, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej. 3. Wykonawca winien dostarczyć wraz z dostawą jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: - deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, - świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu - świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania - pozytywną opinię o wyrobie medycznym. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a) przedstawione w poszczególnych częściach zamówienia ilości stanowią ilość szacunkową, a faktyczna ilość i zakres dostaw poszczególnych asortymentów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, określonych w zamówieniach pisemnych udzielanych Wykonawcy; b) Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb zastrzega sobie możliwość do: - zmniejszenia o 20% łącznej ilości zamawianego produktu (danego pakietu). W przypadku ograniczenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze; - zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, (w danym pakiecie), objętych realizacją przedmiotu zamówienia. Zmiany te mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu, kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości innego asortymentu objętego przedmiotem umowy dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia (w danym pakiecie). Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 5% ilości poszczególnych asortymentów i nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości zawartej w celu realizacji przedmiotu zamówienia umowy. Odpowiednie zastosowanie ma § 1 ust. 2 lit. a) umowy; - zamawiający zgodnie z zapisem art.34 ust. 5 ustawy pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zamawiający w celu prawidłowego określenia poziomu i zakresu zamówienia, obarczonego jak najmniejszym błędem porównał wielkości przedmiotowego zamówienia do analogicznych umów i wyników ich realizacji z poprzedniego roku. Jako punkt wyjścia Zamawiający przyjął zbliżoną sytuację w okresie realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, jednakże w przypadku jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż wymagane jest zapewnienia dodatkowych dostaw produktów w zakresie przedmiotowego postępowania, niezbędnych do realizacji świadczonych przez Zamawiającego usług medycznych, wynikających i uzasadnionych liczbą i specyfiką wykonywanych przez Zamawiającego zabiegów medycznych, których liczba nie jest w dniu rozpisania postępowania, jak i zawarcia umowy, Zamawiającemu znana oraz uwzględniające uwarunkowania wynikające z podpisanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia w stosunku do przewidzianych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości i asortymentu produktów Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych środków, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku konieczności zamówienia dodatkowego asortymentu wskazanego w SIWZ rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.Natomiast w przypadku zamówienia dotyczącego asortymentu nieujętego w SIWZ, rozliczenie będzie następowało na podstawie średnich cen rynkowych. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie (zapewnienie) i obsługę dodatkowych dostaw objętych prawem opcji nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia c) Zamawiający wymaga, by każde opakowanie jednostkowe dostarczanego asortymentu było opatrzone czytelną datą ważności; d) Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów/zgodnie z przedstawionym wzorem umowy - Załącznik nr 5 dla każdej części/ pakietu będącego przedmiotem złożonej oferty. W okolicznościach, gdzie oferta wykonawcy będzie najkorzystniejsza dla kilku pakietów zawarta będzie 1 umowa z podziałem i wskazaniem wszystkich pakietów, na które wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą. e) Szczegółowe uregulowania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały wskazane we wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia wraz z ofertą próbek i opisów dla następujących produktów wymienionych w części 1/pakietu 1 - Wyroby z włókniny: - lp. 5 Lignina w arkuszach biała niepyląca min. 40 cm x 60 cm w kg, - lp. 6 Wata w zwoju 150g wykonana z celulozy: siarczanowych liściastych krótkowłóknistych i siarczanowych iglastych długowłóknistych, biała, równomiernie marszczona, bez obcego zapachu, mało pyląca, pakowana w bezpieczny sposób, - lp. 10 Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe 7,5x7,5/ op.3 szt. a) każda z próbek musi być opisana w języku polskim. b) próbki należy dostarczyć najpóźniej w dniu składania ofert do siedziby Zamawiającego: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o., ul. Jana Kilińskiego 16,87-800 Włocławek, Sekretariat, II piętro, pok. 47. c) próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta i winny być umieszczone w odrębnym od oferty opakowaniu odpowiednio oznaczonym jako: "PRÓBKI do przetargu nieograniczonego ZP/04/2016 na Sukcesywną dostawę sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku". Na opakowaniu należy zamieścić informację z podaniem nazwy i adresu wykonawcy. d)należy załączyć protokół ilości dostarczonych próbek. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia dla każdego oferowanego przez wykonawcę produktu opisów, potwierdzających powyższe. Mogą to być w szczególności: foldery, broszury lub katalogi zawierające szczegółowy opis produktu, w tym wszystkie dane istotne dla medycznego zastosowania danego produktu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25573.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "POLMIL" Sp. z o. o. Sp. Komandytowo - Akcyjna
Email wykonawcy: polmil@polmil.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27619.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27619.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27619.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 713.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "POLMIL" Sp. z o. o. Sp. Komandytowo - Akcyjna
Email wykonawcy: polmil@polmil.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 770.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 770.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 770.04
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 184.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: zarys@zarys.com.pl
Adres pocztowy: Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198.72
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2773.40
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: zarys@zarys.com.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2995.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2995.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2995.27
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pakiet 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6110.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "POLMIL" Sp. z o. o. Sp. Komandytowo - Akcyjna
Email wykonawcy: polmil@polmil.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6598.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6598.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6681.31
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: pakiet 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4541.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: zarys@zarys.com.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4917.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4917.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10367.58
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.