eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Modernizacja kompleksu lekkoatletycznego oraz boiska piłkarskiego na stadionie miejskim w Pionkach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500019269-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Gmina Miasto Pionki: Modernizacja kompleksu lekkoatletycznego oraz boiska piłkarskiego na stadionie miejskim w Pionkach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524040-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 96703-2017;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Pionki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022346800000, ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 341 42 01, e-mail p.stolarski@pionki.pl, faks 48 312 11 02.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pionki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja kompleksu lekkoatletycznego oraz boiska piłkarskiego na stadionie miejskim w Pionkach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IŚ.272.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja kompleksu lekkoatletycznego oraz boiska sportowego na stadionie miejskim przy ul. Jana Pawła II w Pionkach w następującym zakresie rzeczowym: 1) remont 6-torowej bieżni okrężnej o długości 400m o nawierzchni z poliuretanu; 2) remont 6-torowej bieżni prostej stanowiącej przedłużenie odcinka prostego bieżni okrężnej o długości 130m (do biegów na dystansie 100 1 110m) o nawierzchni z poliuretanu; 3) wykonanie skoczni do skoku wzwyż; 4) remont rzutni do pchnięcia kulą; 5) remont skoczni do skoku w dal i trójskoku; 6) remont płyty boiska piłkarskiego; 7) wykonanie ogrodzenia bieżni. 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie Budowlanym modernizacji boiska sportowego w Pionkach - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Przedmiarze robót - załącznik nr 4 do SIWZ, 5) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu Prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami (w tym w szczególności w dokumentacji projektowej), 3) roboty budowlane będą prowadzone zgodnie z dokumentacją przetargową na czynnym obiekcie stadionu miejskiego w Pionkach, 4) Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty budowlane i zabezpieczyć obszar prowadzonych prac, by nie zakłócić funkcjonowania stadionu miejskiego i zapewnić bezpieczne poruszanie się po terenie ośrodka - teren prowadzonych robót budowlanych powinien zostać dobrze oznakowany, wygrodzony, bez możliwości dostępu osób trzecich, 5) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie stadionu miejskiego, poza miejscami wykonywania prac budowlanych, 6) prace budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz wytycznymi PZLA pn. "Założenia dla projektantów stadionów LA", wszystkie wybudowane obiekty muszą spełniać wymogi oraz wytyczne PZLA i IAAF dot. stadionów, na których rozgrywane są oficjalne zawody lekkoatletyczne co pozwoli uzyskać Świadectwo PZLA kategorii V B, umożliwiającej rozgrywanie zawodów szczebla okręgowego, na których wyniki uzyskiwane w warunkach zgodnych z przepisami, będą mogły być uznawane za oficjalne; 7) wykonana nawierzchnia poliuretanowa musi być typu sandwich i posiadać certyfikat IAAF (Product Certificate), który należy dołączyć po zakończeniu robót, 8) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 6. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy. 8. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu i dostawy wyposażenia, o którym mowa w punkcie 77 i 78 przedmiaru robót. 9. Wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego wyżej należy zrealizować w dwóch etapach: 1) etap I do dnia 16.10.2017r. do kwoty 1.800.000,00 zł, 2) etap II do dnia 31.05.2018r. - pozostałe prace. Wykonawca może wykonać do dnia 16.10.2017r. większy zakres prac objętych zamówieniem, nie może jednak wystawić faktury na więcej niż 1.800.000,00 zł. 10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212221-1


Dodatkowe kody CPV: 45112720-8, 45233200-1, 45223800-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1989600.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eurocourt Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolność 8 lok 7
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1989600.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1989600.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2886533.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.