Ogłoszenie nr 500019195-N-2018 z dnia 25-01-2018 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie: Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628929-N-2017 z dnia 2017 -12-06 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27578300000,
ul. Plac Matejki
13,
31157
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
122 992 041, e-mail
zp@asp.krakow.pl, faks
124 226 566.
Adres strony internetowej (url): https://www.asp.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP-3942-43/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejko w Krakowie, z podziałem na 16 części, jak następuje: Część 1 - Listwa przedłużająca 1,5m - 5 szt., przedłużacz bębnowy 50m - 2 szt. Część 2 - Komputer AIO - 2 szt. Część 3 - Akumulatory AA - 6 kpl. Część 4 - Karta pamięci SD 32 GB - 2 szt. , karta pamięci SDXC256 GB - 1 szt., dysk SSD 1TB - 1 szt. Część 5 - Kamera cyfrowa - 1 szt., statyw- 2 szt. Część 6 - Rejestrator Audio - 1 szt., Di-Box pasywny - 2 szt., Mikser - 1 szt., Dwukanałowy odbiornik - 1 szt., Antena kierunkowa -2 szt., Kontroler -1 szt., Kabel mikrofonowy 20m - 4 szt., Kabel mikrofonowy 3m - 5 szt., Kabel mikrofonowy 1,5m - 10 szt., Kabel 3m - 2 szt., kabel mini Jack 1,8m - 3 szt., kabel mini Jack 10m - 2 szt. Część 7 - Krótkofalówka - 1 zestaw Część 8 - Adapter - 5b szt., kabel HDMI 1,8m - 6 szt., kabel HDMI 15m - 2 szt. Część 9 - Projektor - 1 szt., adapter VGA - HDMI - 1 szt. Część 10 - Skaner do slajdów i negatywów - 1 szt. Część 11 - Obiektyw F4-5,6 - 1 szt., Obiektyw F2,8 - 1 szt. Część 12- Komputer stacjonarny typ 1 - 1 szt., komputer stacjonarny typ 2 - 7 szt. Część 13 - Monitor 24" - 1 szt. Część 14 - Komputer przenośny - 1 szt. Część 15 - Aparat cyfrowy -1 szt. Część 16 - Minikomputer z obudową - 5 szt., wyświetlacz dotykowy - 4 szt., zestaw startowy - 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30236000-2, 30237000-9, 38650000-6, 32320000-2, 48900000-7, 30213100-6, 30213300-8, 30230000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Listwa przedłużająca 1,5m - 5 szt., przedłużacz bębnowy 50m - 2 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w części nr 1 - 369,00 zł brutto W zakresie ww. części złożona została jedna oferta przez Wykonawcę 13p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11, 52-215 Wrocław z ceną brutto wynoszącą w części nr 1 - 658,05 zł brutto. Cena brutto oferty na część nr 1 przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Komputer AIO - 2 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: Na część postępowania o nr 2 nie została złożona żadna oferta. W zaistniałej sytuacji zachodzi przesłanka z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp do unieważnienia postępowania w zakresie wyżej powołanej części. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Akumulatory AA - 6 kpl |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym: W części nr 3 - 356,70 zł brutto. W zakresie ww. części złożona została jedna oferta przez Wykonawcę 13p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11, 52-215 Wrocław z ceną brutto wynoszącą w części nr 3 - 509, 22 zł brutto. Cena brutto oferty na część nr 3 przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Karta pamięci SD 32 GB - 2 szt. , karta pamięci SDXC256 GB - 1 szt., dysk SSD 1TB - 1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w części nr 4 - 2 250,90 zł brutto W zakresie ww. części złożona została jedna oferta przez Wykonawcę 13p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11, 52-215 Wrocław z ceną brutto wynoszącą w części nr 4 - 2 795,79 zł brutto.Cena brutto oferty na część nr 4 przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Kamera cyfrowa - 1 szt., statyw- 2 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w części nr 5 - 8 733,00 zł brutto. W zakresie ww. części złożona została jedna oferta przez Wykonawcę 13p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11, 52-215 Wrocław z ceną brutto wynoszącą odpowiednio w części nr 5 - 9 704,70 zł brutto. Cena brutto oferty na część nr 5 przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Rejestrator Audio - 1 szt., Di-Box pasywny - 2 szt., Mikser - 1 szt., Dwukanałowy odbiornik - 1 szt., Antena kierunkowa -2 szt., Kontroler -1 szt., Kabel mikrofonowy 20m - 4 szt., Kabel mikrofonowy 3m - 5 szt., Kabel mikrofonowy 1,5m - 10 szt., Kabel 3m - 2 szt., kabel mini Jack 1,8m - 3 szt., kabel mini Jack 10m - 2 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7785.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 13p Grzegorz Kociumbas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8924.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Krótkofalówka - 1 zestaw |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w części nr 7 - 701,10 zł brutto W zakresie ww. części złożona została jedna oferta przez Wykonawcę 13p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11, 52-215 Wrocław z ceną brutto wynoszącą w części nr 7 - 799, 50 zł brutto. Cena brutto oferty na część nr 7 przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Adapter - 5b szt., kabel HDMI 1,8m - 6 szt., kabel HDMI 15m - 2 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w części nr 8 - 719,55 zł brutto W zakresie ww. części złożona została jedna oferta przez Wykonawcę 13p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11, 52-215 Wrocław z ceną brutto wynoszącą w części nr 8 - 842,55 zł brutto. Cena brutto oferty na część nr 8 przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Projektor - 1 szt., adapter VGA - HDMI - 1 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1600
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 13p Grzegorz Kociumbas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1832.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Skaner do slajdów i negatywów - 1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w części nr 10 - 430,50 zł brutto W zakresie ww. części złożona została jedna oferta przez Wykonawcę 13p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11, 52-215 Wrocław z ceną brutto wynoszącą w części nr 10 - 485,85 zł brutto. Cena brutto oferty na część nr 10 przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Obiektyw F4-5,6 - 1 szt., Obiektyw F2,8 - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 13p Grzegorz Kociumbas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8179.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Komputer stacjonarny typ 1 - 1 szt., komputer stacjonarny typ 2 - 7 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36056.91
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CPU ZETO sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39288.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Monitor 24" - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
528.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 13p Grzegorz Kociumbas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
768.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Komputer przenośny - 1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w części nr 14 - 1 599,00 zł brutto W części nr 15 - 6 499,00 zł brutto. W zakresie ww. części złożona została jedna oferta przez Wykonawcę 13p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11, 52-215 Wrocław z ceną brutto wynoszącą w części nr 14 - 2 207,85 zł brutto. Cena brutto oferty na część nr 14 przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Aparat cyfrowy -1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalania zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu przez tuż przed otwarciem ofert została podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w części nr 15 - 6 499,00 zł brutto. W zakresie ww. części złożona została jedna oferta przez Wykonawcę 13p Grzegorz Kociumbas ul. Turkusowa 11, 52-215 Wrocław z ceną brutto wynoszącą w części nr 15 -12 669,00 zł brutto. Cena brutto oferty na część nr 15 przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: - Minikomputer z obudową - 5 szt., wyświetlacz dotykowy - 4 szt., zestaw startowy - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: Na część postępowania o nr 16 nie została złożona żadna oferta. W zaistniałej sytuacji zachodzi przesłanka z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp do unieważnienia postępowania w zakresie wyżej powołanej części. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych dla Instytutu Mikromechaniki i Fotoniki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.