eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › "Modernizacja instalacji wodnej w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Wojska Polskiego 16" dokończenie robót

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500019140-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego: "Modernizacja instalacji wodnej w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Wojska Polskiego 16" dokończenie robót

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557412-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19168640800000, ul. ul. Wojska Polskiego 16, 83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 834 999, e-mail zamowienia@powiat-gdanski, faks 586 834 899.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-gdanski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja instalacji wodnej w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Wojska Polskiego 16" dokończenie robót

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.24.2017.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Modernizacja instalacji wodnej w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Wojska Polskiego 16" dokończenie robót. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Budowę i przebudowę wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacyjnej i p.poż częściowo wykonanej- niedokończonej, w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 w tym: ? przebudowa instalacji wewnętrznej - wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej dla pomieszczeń Starostwa Powiatowego, lokali usługowych i banku; ? demontaż i montaż armatury sanitarnej wraz z podejściami wodno -kanalizacyjnymi; ? przebudowa instalacji wewnętrznej p.poż wraz z wymianą istniejących hydrantów wewnętrznych na nowe; ? uzupełnienie braków w izolacji istniejącej instalacji wodnej; ? odtworzenie przegród budowlanych w miejscu przejść demontowanych ist. instalacji oraz montowanych nowych instalacji; ? montaż zestawu podnoszenia ciśnienia w instalacji ppoż wraz z instalacją elektryczną; Dla budowy i przebudowy wewnętrznej instalacji należy: ? wymienić istniejącą wewnętrzną instalację wody zimnej, ciepłej, cyrkulacyjnej i p.poż.; ? zamontować nowe rozprowadzenia wody ppoż. i cyrkulacji c.w.u. dla potrzeb budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim; ? zamontować zestaw podnoszenia ciśnienia w instalacji ppoż wraz z instalacją elektryczną; ? uzupełnić braki w izolacji ist. instalacji wodnej; ? odtworzyć przegrody budowlane w miejscu przejść demontowanych ist. instalacji oraz montowanych nowych instalacji; Do istniejącej instalacji ppoż. za zestawem wodomierzowym dla potrzeb wody ppoż. należy wpiąć 3-pompy zestaw podnoszenia ciśnienia (1 pompa czynna rezerwa), który to uruchamiany będzie automatycznie w momencie spadku ciśnienia. Zestaw należy zasilić z istniejacej instalacji energetycznej w obiekcie z włączeniem przed głównym wyłącznikiem prądu ppoż. Na poziomie piwnicy przy pionie "PH9" na ist. bypassie należy zamontować zawory odcinające DN80 (2 szt.) w celu umożliwienia odcięcia fragmentów instalacji w razie awarii pozostawiając możliwość dopływu wody do pozostałej części obwodu. W czasie normalnej eksploatacji instalacji ppoż wszystkie zawory muszą być przez cały czas w 100% otwarte. Na podejściu do pionu "Pu8" i "Pu9" na wodzie zimnej i ciepłej zamontować zawory odcinające, a na cyrkulacji c.w.u. zawory równoważące (wielofunkcyjne termostatyczne zawory cyrkulacyjne z automatyczną dezynfekcją termiczną) poprzedzone zaworem odcinającym w celu zrównoważenia systemu dystrybucji c.w. Należy na istniejącej instalacji zamontować, przed samym podejściem do węzła c.w.u., zawory odcinające na wodzie ciepłej i cyrkulacyjnej. W budynku należy zamontować hydranty wewnętrzne i tak: * w piwnicy 1 hydrant wewnętrzny Ø52 na wąż płaskoskładany o dł. L=20,0 mb w szafce natynkowej - podłużnej (KOMUNIKACJA - pom. nr P.30), 1 hydrant Ø52 na podwójny wąż płasko składany o dł. L=20,0 mb każdy umieszczony w szafce natynkowej (KOMUNIKACJA - pom. nr P.06), * na parterze 1 hydrant Ø25 na wąż półsztywny o dł. 30,0 mb umieszczony w szafce podtynkowej (KOMUNIKACJA - pom. nr 0.59) i 2 hydranty Ø25 na wąż półsztywny o dł. 30,0 mb umieszczone w szafkach podtynkowych (KOMUNIKACJA - pom. nr 0.59) - pion "PH4" i "PH16", * na I piętrze 1 hydrant Ø25 na wąż półsztywny o dł. 30,0 mb umieszczony w szafce podtynkowej (KOMUNIKACJA - pom. nr 1.24) - pion "PH11", * na II piętrze 1 hydrant Ø52 na podwójny wąż płasko składany o dł. L=20,0 mb każdy umieszczony w szafce podtynkowej (KOMUNIKACJA - pom. nr 2.03), * na III piętrze 2 hydranty Ø25 na wąż półsztywny o dł. 30,0 mb umieszczone w szafkach podtynkowych (KOMUNIKACJA - pom. nr 3.07 i KOMUNIKACJA - pom. nr 3.16). oraz następujące ist. szafki hydrantowe uzupełnić o wyposażenie: * w piwnicy 1 hydrant Ø52 na wąż płaskoskładany o dł. L=20,0 mb w szafce podtynkowej - podłużnej (POM. GOSP. - pom. nr P.58 z dostępem od strony KOMUNIKACJI), * na parterze 1 hydrant Ø25 na wąż półsztywny o dł. 30,0 mb umieszczony w szafce natynkowej (HOLL - pom. nr 0.36) i 2 hydranty Ø25 na wąż półsztywny o dł. 30,0 mb umieszczone w szafkach podtynkowych (KOMUNIKACJA - pom. nr 0.18, SALA OBSŁUGI - pom. nr 0.24), * na I piętrze 1 hydrant Ø25 na wąż półsztywny o dł. 30,0 mb w szafce podtynkowej (KOMUNIKACJA - pom. nr 1.36) - pion "PH5". Istniejący hydrant w pom. nr 0.04 (SALA OPERACYJNA BANKU) należy obudować wraz z pionem na całej wysokości pomieszczenia np. ścianką z płyty G-K. W pomieszczeniu KOMUNIKACJA - pom. nr 2.34 - II piętro podejście do hydrantu na odcinku od pionu "PH5" do zaworu hydrantowego należy zabezpieczyć przed zamarzaniem poprzez zastosowanie kabla grzejnego i izolacji o grubości min 70 mm. Przewiduje się na rurociągu montaż spiralny kabla grzejnego o dł. min 10,0 m samoregulującego, jednostronnie zasilanego z wtyczką (dł. przewodu zimnego min 6,0 m). Kabel grzejny należy podłączyć do najbliższego ist. gniazdka elektrycznego 230 V w pom. nr 2.23, bądź zgodnie ze wskazaniem Inwestora np. w pom. nr 2.32, 2.34, 2.15 czy 2.33. Zawory czerpalne odcinające kątowe (pom. nr P.01; P.20; P.23; P.39; 0.21; 0.22; 0.40; 1.55; 3.21), należy wyposażyć w zawory antyskażeniowe typu HA (izolator przepływów zwrotnych na przyłącze węża). W celu opomiarowania zużycia wody przez lokale usługowe i Bank na pionach "Pu5" - "Pu9" oraz na cele podlewania zieleni w pom. nr P.39. należy zamontować zestawy wodomierzowe na wodzie zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej z wodomierzami klasy C montowanymi na konsoli wodomierzowej lub konstrukcji wsporczej. Całą instalację poddać próbie szczelności zgodnie z obowiązującymi przepisami. INSTALACJA GOSPODARCZO-BYTOWA Należy zlikwidować urządzenia sanitarne wraz z podejściami wod-kan i armaturą w piwnicy w pom. nr "P.12" (WC) - likwidacja natrysku (1 szt.), w pom. nr "P.40" (WC) - likwidacja natrysku (1 szt.), umywalki (1 szt.) i muszli ustępowej (1 szt.), na I piętrze w pom. nr "1.61" (POM. BIUROWE) - likwidacja umywalki (1 szt.) i na II piętrze w pom. nr "2.35" (STRYCH) - likwidacja zlewu (1 szt.). W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się wymianę na nową armatury w następujących pomieszczeniach: a) piwnica: LOKAL USŁUGOWY NR 1 * pom. nr "P.01" (WC) - bateria umywalkowa stojąca (1 szt.), zawór ze złączką do węża (1 szt.), zawór ze złączką do płuczki ustępowej (1 szt.) * pom. nr "P.04" (POM. GOSP.) - bateria zlewozmywakowa ścienna z mieszaczem (1 szt.) URZĄD STAROSTWA POWIATOWEGO * pom. nr "P.12" (WC) - bateria umywalkowa stojąca (1 szt.), zawór ze złączką do płuczki ustępowej (1 szt.) * pom. nr "P.39" (POM. GOSP.) - zawór ze złączką do węża (1 szt.) * pom. nr "P.42" (NATRYSKI) - bateria umywalkowa ścienna (1 szt.), bateria natryskowa (1 szt.), zawór ze złączką do płuczki ustępowej (1 szt.) * pom. nr "P.52" (WC) - bateria umywalkowa ścienna (1 szt.), zawór ze złączką do płuczki ustępowej (1 szt.) * pom. nr "P.60" (WC) - bateria umywalkowa ścienna (1 szt.), zawór ze złączką do płuczki ustępowej (1 szt.) * pom. nr "P.61" (NATRYSKI) - bateria umywalkowa ścienna (1 szt.), bateria natryskowa (1 szt.) LOKAL USŁUGOWY NR 8 * pom. nr "P.64" (WC) - bateria umywalkowa ścienna z mieszaczem (1 szt.), zawór ze złączką do płuczki ustępowej (1 szt.) LOKAL USŁUGOWY NR 4 * pom. nr "P.71" (POM. SOCJ.) - bateria zlewozmywakowa stojąca (1 szt.) * pom. nr "P.72" (SALA SPRZEDAŻY - SKLEP PIEKARNIA) - bateria zlewozmywakowa stojąca (1 szt.) * pom. nr "P.73" (SALA SPRZEDAŻY - SKLEP MIĘSNY) - bateria zlewozmywakowa ścienna (1 szt.) * pom. nr "P.74" (WC) - bateria umywalkowa stojąca (1 szt.), zawór ze złączką do płuczki ustępowej (1 szt.) * pom. nr "P.77" (POM. GOPS.) - bateria zlewozmywakowa ścienna (1 szt.) LOKAL USŁUGOWY NR 3 * pom. nr "P.79" (WC) - bateria umywalkowa stojąca (1 szt.), zawór ze złączką do płuczki ustępowej (1 szt.) b) parter: BANK * pom. nr "0.02" (POM. SOCJALNE) - bateria zlewozmywakowa stojąca (1 szt.), * pom. nr "0.03" (WC) - bateria umywalkowa stojąca (1 szt.), zawór ze złączką do płuczki ustępowej (2 szt.) zawór ze złączką do węża- wymiana na baterię zlewozmywakową ścienną (1 szt.) URZĄD STAROSTWA POWIATOWEGO * pom. nr "0.27" (WC) - bateria umywalkowa ścienna (1 szt.), zawór ze złączką do płuczki ustępowej (1 szt.) * pom. nr "0.54" (POK. LEKARSKI) - bateria umywalkowa stojąca z mieszaczem (1 szt.), bateria zlewozmywakowa ścienna z mieszaczem (1 szt.), c) I piętro: URZĄD STAROSTWA POWIATOWEGO * pom. nr "1.01" (POM. BIUROWE) - bateria umywalkowa ścienna z mieszaczem (1 szt.) * pom. nr "1.12" (WC MĘSKIE) - zawór pisuarowy (1 szt.) * pom. nr "1.40" (POM. SOCJALNE) - bateria zlewozmywakowa stojąca z mieszaczem (1 szt.) * pom. nr "1.59" (WC) - bateria umywalkowa stojąca (1 szt.), zawór ze złączką do płuczki ustępowej (1 szt.) * pom. nr "1.69" (SALA KONFERENCYJNA) - bateria zlewozmywakowa stojąca z mieszaczem (1 szt.), zawór ze złączką do zmywarki do naczyń (1 szt.) d) II piętro: URZĄD STAROSTWA POWIATOWEGO * pom. nr "2.11" (POM. SOCJALNE) - bateria zlewozmywakowa ścienna (1 szt.) * pom. nr "2.13" (WC) - zawór pisuarowy (1 szt.) * pom. nr "2.16" (WC) - zawór ze złączką do płuczki ustępowej (2 szt.), e) III piętro: URZĄD STAROSTWA POWIATOWEGO * pom. nr "3.20" (POM. SOCJALNE) - bateria zlewozmywakowa ścienna (1 szt.) INSTALACJA P.POŻ. - HYDRANTOWA W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się wymianę istniejących hydrantów wewnętrznych na nowe na parterze w pom. nr 0.24 (SALA OBSŁUGI) - hydrant Ø25 na wąż półsztywny umieszczony w szafce podtynkowej - 1 kpl. i w pom. nr 0.59 (KOMUNIKACJA) - hydrant Ø25 na wąż półsztywny umieszczony w szafce podtynkowej - 1 kpl.; na I piętrze w pom. nr 1.24 (KOMUNIKACJA) - hydrant Ø25 na wąż półsztywny umieszczony w szafce podtynkowej - 1 kpl. i w pom. nr 1.36 (KOMUNIKACJA) - hydrant Ø25 na wąż półsztywny umieszczony w szafce podtynkowej - 1 kpl. Dodatkowo należy zamontować: a) w piwnicy: * hydrant wewnętrzny Ø52 na wąż płaskoskładany o dł. L=20,0 mb w szafce podtynkowej - podłużny (POM. GOSP. - pom. nr P.58) z dostępem od strony KOMUNIKACJI - 1 kpl, * hydrant wewnętrzny Ø52 na wąż płaskoskładany o dł. L=20,0 mb w szafce natynkowej - podłużny (KOMUNIKACJA pom. nr P.30) - 1 kpl., * hydrant Ø52 na podwójny wąż płasko składany o dł. L=20,0 mb każdy umieszczony w szafce natynkowej (KOMUNIKACJA - pom. nr P.06) - 1 kpl., b) na parterze: * hydrant Ø25 na wąż półsztywny o dł. 30,0 mb umieszczony w szafce natynkowej (HOLL - pom. nr 0.36) - 1 kpl., * hydrant Ø25 na wąż półsztywny o dł. 30,0 mb umieszczony w szafce podtynkowej (KOMUNIKACJA - pom. nr 0.59) - 1 kpl., c) na II piętrze: * hydrant Ø52 na podwójny wąż płasko składany o dł. L=20,0 mb każdy umieszczony w szafce podtynkowej (KOMUNIKACJA - pom. nr 2.03) - 1 kpl., d) na III piętrze: * hydrant Ø25 na wąż półsztywny o dł. 30,0 mb umieszczony w szafce podtynkowej (KOMUNIKACJA - pom. nr 3.07) - 1 kpl., * hydrant Ø25 na wąż półsztywny o dł. 30,0 mb umieszczony w szafce podtynkowej (KOMUNIKACJA - pom. nr 3.16) - 1 kpl. W przedmiotowym opracowaniu projektowym pozostawiono rodzaj baterii umywalkowych, zlewozmywakowych i natryskowych analogiczne jak w stanie istniejącym. Jednakże doboru rodzaju armatury tzn. czy zastosować baterie umywalkowe z kurkami, z mieszaczem, czy bezdotykowe (analogicznie baterie zlewozmywakowe i natryskowe) należy dokonać na etapie budowy zgodnie z życzeniem i wytycznymi Inwestora. Dopuszcza się, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Inwestora, zastosowanie innych rodzajów baterii np. ścienne czy stojące (sztorcowe) niż zastosowane w projekcie. DODATKOWO NALEŻY: * wykonać demontaż istniejących wyłączonych z użytkowania odcinków instalacji wodociągowej. * uzupełnić brakującą izolację na istniejącej. instalacji wodociągowej, * zamontować drzwiczki rewizyjne w pom. nr 2.13, 2.16, 2.29, 0.41, 0.43, 0.54, P.64, P.69, P.70, P.77, P.79 * wykonać wykończenie ścian, posadzek i sufitów wraz z odtworzeniem brakujących elementów * zgodnie z ustaleniami z Inwestorem piony hydrantowe należy pomalować w kolorze ścian: * wykonać czyszczenia sitek na wylewkach wszystkich baterii umywalkowych, zlewozmywakowych i natryskowych * wykonać sprawdzenia i ewentualną korektę mocowania wszystkich punktów poboru wody * wykonać sprawdzenia i ewentualnego uzupełnienia masą elastyczną przejść instalacji w ścianach i stropach * wykonać poprawę mocowania instalacji w pom. nr P.07, P.08, P.09, 0.39, 0.40, 0.41, 1.11, 1.56, w pom. nr P.46 należy na instalacji wody ciepłej i cyrkul. (DN 25/15) wymienić łuki na kolana (2kpl.) UWAGA: * Całość instalacji wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych cz. II - instalacje sanitarne i przemysłowe. * Użyte materiały i urządzenia muszą posiadać niezbędne ważne atesty dopuszczenia do stosowania w Polsce. * Po zakończeniu robót instalacyjnych objętych niniejszym opracowaniem ściany, podłogi i sufity w miejscu prowadzonych prac należy doprowadzić co najmniej do stanu sprzed budowy np. przemalować w kolorystyce istniejącej pomieszczenia, bądź w kolorze zgodnie z życzeniem Inwestora, odtworzyć terakotę i glazurę oraz sufit podwieszane. * Przed przystąpieniem do realizacji prac budowalnych, demontażowych i montażowych należy uzgodnić termin wejścia do lokali usługowych i Banku z ich najemcami. Prace prowadzone w pomieszczeniach wynajmowanych przez Bank należy prowadzić poza godzinami pracy Banku i w asyście ochrony Banku. Koszt wynajęcia, na czas prac związanych z realizacją przedmiotowego przedsięwzięcia, pracowników ochrony należy ustalić na etapie budowy z Bankiem lub firmą ochroniarską Koszt ten należy ująć w kosztach realizacji niniejszego zamówienia. * Na okres zimowy należy spuścić wodę z odcinka instalacji zasilającej zawór do podlewania zieleni w pom. nr P.39. * W czasie normalnej eksploatacji instalacji p.poż. wszystkie zawory odcinające na instalacji p.poż. muszą być przez cały czas w 100% otwarte. DANE OGÓLNE: Na terenie planowanej inwestycji występuje następujące uzbrojenie: ??ist. przyłącze wody wA80, ??ist. sieć kanalizacji deszczowej kd160, kd200, kd250, ??ist. sieć kanalizacji sanitarnej ks150, ks200 z przykanalikami, ??ist. sieć telekomunikacyjna, ??ist. sieć energetyczna eNN, W ciągu ul. Wojska Polskiego występuje następujące uzbrojenie: ??ist. i proj. sieć wodociągowa wA150 z przyłączami, ??ist. i proj. sieć kanalizacji deszczowej z przykanalikami, ??ist. i proj. sieć kanalizacji sanitarnej z przykanalikami, ??ist. sieć gazowa g150, ??ist. sieć telekomunikacyjna, ??ist. i proj. sieć energetyczna, Istniejący budynek Starostwa Powiatowego zlokalizowany na dz. nr 93/40 przy ul. Wojska Polskiego 16 w Pruszczu Gdańskim jest to obiekt podpiwniczony o 4 kondygnacjach nadziemnych, o konstrukcji murowanej. W ist. budynku mieści się urząd Starostwa Powiatu Gdańskiego, pogotowie ratunkowe, Bank oraz 8 lokali usługowych. Budynek wyposażony jest w instalacje c.o. wod-kan, c.wu. z cyrkulacją i wody ppoż. Ciepło na potrzeby zasilenia instal. c.o. i c.w.u. dostarczane jest poprzez ist. węzeł cieplny z miejskiej sieci ciepłowniczej. Zaopatrzenie w wodę na cele bytowo-gospodarcze i p.poż. obiektu na dz. nr 93/40 z ist. sieci wodociągowej ØA150 zlokalizowanej w ciągu ul. Wojska Polskiego (dz. nr 5) poprzez ist. przyłączem ØA80. Natomiast odprowadzenie ścieków sanitarnych i wód opadowych do ist. Sieci kanalizacyjnych. Obszar inwestycji wraz z budynkiem znajduje się w strefie bezpośredniej ochrony konserwatorskiej. 3.3. Warunki prowadzenia robót: 1) Zamówienia będzie realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy robót sporządzony przez Wykonawcę (z uwzględnieniem warunków płatności) i dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w godzinach urzędowania Starostwa tj. poniedziałki, wtorki, czwartki w godzinach od 7.30 do 15.30, środy od 8.00 do 16.00 , piątki od 7.30 do 15.00; 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót uciążliwych mogących zakłócić pracę Starostwa po godzinach urzędowania Starostwa oraz w dni wolne od pracy tj.: a) od poniedziałku do czwartku bez środy od godziny 1600 do 700 b) w środę od godziny 1700 do 700 c) od piątku od godziny 1600 do poniedziałku do godziny 700 d) prace prowadzone w dni ustawowo wolne należy uzgodnić w terminie min. 2 dni przed ich rozpoczęciem Do robót uciążliwych zalicza się min.: - prace powodujące hałas, - prace powodujące drgania, - inne prace powodujące zakłócenia pracy Urzędu, Wszelkie prace opisane powyżej oraz inne wpływające na pracę Starostwa należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym przynajmniej na dwa dni przed planowanymi pracami, 4) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenie placu budowy w sposób uniemożliwiający przedostawanie się kurzu i zanieczyszczeń do pomieszczeń nie objętych zakresem prac. Jednocześnie Wykonawca na własny koszt uprzątnie i doprowadzi plac robót oraz inne pomieszczenia które uległy zanieczyszczeniu do należytego porządku po każdorazowym stwierdzeniu tego faktu przez Inwestora lub Inspektora Nadzoru. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z zamawiającym), w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: ? opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej, ? zaplecza socjalno-magazynowego, ? zamontowania rękawa do transportu gruzu , ? uzyskania, na własny koszt, wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych i płynnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). UWAGA: Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się: ? Projekt budowlano - wykonawczy dla budowy i przebudowy wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacyjnej i p.poż. ? Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; ? Przedmiar ; 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z: ? montażem instalacji sanitarnych; ? wykonywaniem robót hydraulicznych; ? wykonywaniem robót ogólnobudowlanych ( w tym mi.in murarskich; tynkarskich glazurniczych); z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp uwzględnił w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników budynków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45332400-7, 45442100-8, 45332200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109528.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana EFAK Sp. j. Edmund Figurski & Andrzej Kotecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narwicka 1
Kod pocztowy: 80-557
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109528.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109528.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109528.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.