eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu sanitariatów w budynku Szko³y Podstawowej nr 246 przy ul. Bia³owieskiej 22 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-08-28

Og³oszenie nr 500019061-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Urz±d m. st. Warszawy Urz±d Dzielnicy Praga-Po³udnie: Wykonanie remontu sanitariatów w budynku Szko³y Podstawowej nr 246 przy ul. Bia³owieskiej 22 w Warszawie.

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 545998-N-2017

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urz±d m. st. Warszawy Urz±d Dzielnicy Praga-Po³udnie, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640-00073, ul. ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 22 4435509, e-mail ppl.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 4435552.
Adres strony internetowej (url): www.pragapld.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Wykonanie remontu sanitariatów w budynku Szko³y Podstawowej nr 246 przy ul. Bia³owieskiej 22 w Warszawie.

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

UD-VI-ZP/56/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont sanitariatów w budynku Szko³y Podstawowej nr 246 przy ul. Bia³owieskiej 22 w Warszawie. 2. Przewidywany zakres robót: a) wykonanie robót rozbiórkowych( m.in. posadzek, fragmentów ¶cian) b) wykonanie nowych posadzek c) wykonanie g³adzi gipsowych d) wykonanie malowania pomieszczeñ e) u³o¿enie glazury i terakoty f) monta¿ stolarki drzwiowej g) demonta¿ i monta¿ urz±dzeñ i przyborów sanitarnych h) wymiana osprzêtu instalacji elektrycznej 3. Zakres robót zosta³ okre¶lony w dokumentacji stanowi±cej za³±czniki nr 8 i 9 do SIWZ, w sk³ad której wchodz±: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Obowi±zki Wykonawcy dotycz±ce zatrudnienia osób przeznaczonych do realizacji zadania na podstawie umowy o pracê. Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu stosuje klauzulê spo³eczn± na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) polegaj±c± na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê, przez wykonawcê lub podwykonawcê, osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jako¶ci i terminowo¶ci wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przez ca³y okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudni³ na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy co najmniej 4 osób ¶wiadcz±cych pracê zwi±zan± z wykonywaniem czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wy³±czeniem kadry kierowniczej, in¿ynierów oraz pracowników administracji. Powy¿szy warunek zostanie spe³niony poprzez zatrudnienie na umowê o pracê nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych ju¿ u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê to: roboty zwi±zane m. in .z robotami rozbiórkowymi, murowymi, tynkarskimi, wykonaniem ¶cianek z p³yt HPL, uk³adaniem glazury i terakoty, robotami wykoñczeniowymi wewnêtrznymi( gipsowanie i malowanie), instalatorskimi (sanitarne i elektryczne) oraz stolarskimi.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45430000-0, 45332000-0, 45311200-2, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2017
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 74400.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAM-BUD Kamil Witos
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. G. Narutowicza 336
Kod pocztowy: 05-400
Miejscowo¶æ: Otwock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 78619.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 77327.52
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 90500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.