eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn."Wzbogacenie istniejących placów zabaw w urządzenia integracyjne dostępne również dla osób niepełnosprawnych" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2017 r.



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500018966-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Wzbogacenie istniejących placów zabaw w urządzenia integracyjne dostępne również dla osób niepełnosprawnych" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2017 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: nr 540734-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 28056230100000, ul. ul. Krakusa , 82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 55 234 10 75, e-mail sekretariat@zzm.elblag.pl, faks 55 234 15 16.
Adres strony internetowej (url): www.zzm.elblag.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Wzbogacenie istniejących placów zabaw w urządzenia integracyjne dostępne również dla osób niepełnosprawnych" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2017 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-1/ZZM/D/2017.KD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wzbogacenie istniejących placów zabaw w Elblągu w urządzenia integracyjne dostępne również dla osób niepełnosprawnych w trzech lokalizacjach: 1) Park Modrzewie dz. nr 183/12, obr. 3, 2) Park Kajki dz. 143, obr. 10, 3) Zieleniec Mickiewicza dz. 331/8, obr. 16 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Park Modrzewie - zakup, dostawę i montaż wraz z posadowieniem 1 kpl. urządzenia zabawowego zgodnie z dokumentacją projektową. Zestawienie elementów wyposażenia placu zabaw 1) Urządzenie zabawowe - 1 kpl. Wymiary urządzenia: Szerokość: 772 cm Długość: 982 cm Maksymalna wysokość upadkowa: 60 cm Wysokość urządzenia: ~3,05m Wymiary strefy funkcjonowania: 982x772 cm Elementy zabawowo -dekoracyjne urządzenia: -1 wieża szeroka z dachem, podest wys. 60cm; - 1 zjeżdżalnia integracyjna, wys. 60cm; - 2 podjazdy integracyjne; - 2 podesty duże, wys. 30cm; - 1 mostek falisty; - 1 mostek prosty; - 2 balkoniki szerokie; - 1 tablica rysunkowa; - 1 panel elektryczny; - 1 panel "Monte Carlo"; - 1 moduł zabawowy "Kółko i Krzyżyk"; - 1 moduł zabawowy "Gra geometryczna"; - 2 moduły zabawowy "Koło sterowe"; - 1 gra muzyczna "Dzwony rurowe"; - 1 gra muzyczna "Grzechotki"; - 1 gra muzyczna "Kij deszczowy". 2) Demontaż kosza na odpady do ponownego montażu. 3) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej w rejonie ślizgu zjeżdżalni, którą stanowić będzie warstwa piasku. 4) Wykonanie dojścia oraz spocznika do urządzenia zabawowego w postaci nawierzchni z betonowej kostki brukowej. 5) Wykonanie tablic z regulaminem i informacją o realizacji inwestycji z Budżetu Obywatelskiego - 1 kpl. zamontowane na jednej konstrukcji zgodnie z dokumentacją projektową. 6) Odtworzenie nawierzchni trawiastej. 2.2. Parku Kajki - zakup, dostawę i montaż wraz z posadowieniem 1 kpl. urządzenia zabawowego zgodnie z dokumentacją projektową. Zestawienie elementów wyposażenia placu zabaw 1) Urządzenie zabawowe - 1 kpl. Wymiary urządzenia: Szerokość: 772 cm Długość: 982 cm Maksymalna wysokość upadkowa: 60 cm Wysokość urządzenia: ~3,05m Wymiary strefy funkcjonowania: 982x772 cm Elementy zabawowo -dekoracyjne urządzenia: - 1 wieża szeroka z dachem, podest wys. 60cm; - 1 zjeżdżalnia integracyjna, wys. 60cm; - 2 podjazdy integracyjne; - 2 podesty duże, wys. 30cm; - 1 mostek falisty; - 1 mostek prosty; - 2 balkoniki szerokie; - 1 tablica rysunkowa; - 1 panel elektryczny; - 1 panel "Monte Carlo"; - 1 moduł zabawowy "Kółko i Krzyżyk"; - 1 moduł zabawowy "Gra geometryczna"; - 2 moduły zabawowy "Koło sterowe"; - 1 gra muzyczna "Dzwony rurowe"; - 1 gra muzyczna "Grzechotki"; - 1 gra muzyczna "Kij deszczowy". 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej w rejonie ślizgu zjeżdżalni, którą stanowić będzie warstwa piasku. 3) Wykonanie dojścia oraz spocznika do urządzenia zabawowego w postaci nawierzchni z betonowych płyt chodnikowych. 4) Wykonanie tablicy z informacją o realizacji inwestycji z Budżetu Obywatelskiego - 1 kpl zamontowana na urządzeniu zabawowym zgodnie z dokumentacją projektową. 5) Odtworzenie nawierzchni trawiastej. 2.3. Zieleniec Mickiewicza - zakup, dostawę i montaż wraz z posadowieniem 1kpl. urządzenia zabawowego zgodnie z dokumentacją projektową. Zestawienie elementów wyposażenia placu zabaw 1) Urządzenie zabawowe - 1 kpl. Wymiary urządzenia: Szerokość: 1320 cm Długość: 1792 cm Maksymalna wysokość upadkowa: 60 cm Wysokość urządzenia: ~3,05m Wymiary strefy funkcjonowania: 1945x1639 cm Elementy zabawowo -dekoracyjne urządzenia: - 1 wieża szeroka z dachem, podest wys. 60cm; - 1 zjeżdżalnia integracyjna, wys. 60cm; - 2 podjazdy integracyjne; - 2 podesty duże, wys. 30cm; - 1 mostek falisty; - 1 mostek prosty; - 2 balkoniki szerokie; - 1 tablica rysunkowa; - 1 panel elektryczny; - 1 panel "Monte Carlo"; - 1 moduł zabawowy "Kółko i Krzyżyk"; - 1 moduł zabawowy "Gra geometryczna"; - 2 moduły zabawowy "Koło sterowe"; - 1 gra muzyczna "Dzwony rurowe"; - 1 gra muzyczna "Grzechotki"; - 1 gra muzyczna "Kij deszczowy"; - 1 kolejka szynowa z siedziskiem 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej w rejonie ślizgu zjeżdżalni, którą stanowić będzie warstwa piasku. 3) Wykonanie dojścia do urządzenia zabawowego w postaci nawierzchni z z betonowej kostki brukowej. 4) Wykonanie tablicy z regulaminem i informacją o realizacji inwestycji z Budżetu Obywatelskiego - 1 kpl. zamontowane na jednej konstrukcji zgodnie z dokumentacją projektową. 5) Odtworzenie nawierzchni trawiastej. Tablice z regulaminem użytkowania muszą posiadać wymiary: wysokość ~200 cm, szerokość ~60 cm Wymiary blach tablic z regulaminem: 60x50 cm. Tablica informacyjna o Budżecie Obywatelskim musi posiadać wymiary: szer. 0,4 m x wys. 0,3 m. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego treści każdej z tablic przed jej zamontowaniem. Konstrukcja - stal ocynkowana malowana proszkowo Płyta tablicy - sklejka wodoodporna Blacha tablicy - blacha ocynkowana i malowana z nadrukiem treści Wzór tablicy informacyjnej stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez firmę KONFIG Projektowanie i doradztwo techniczne Bartłomiej Figur z siedzibą ul. Porębskiego 33 lok. 1, Gdańsk (80-180), biuro: ul. Świętokrzyska 69 lok. 2, Gdańsk (80-180) stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Urządzenia dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą urządzeniami fabrycznie nowymi, nieużywanymi wcześniej, zgodne z właściwymi polskimi przepisami i normami na potwierdzenie czego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zamówienia odpowiednie aprobaty, atesty, deklaracje zgodności. 3) Urządzenia dostarczone w ramach zamówienia będą urządzeniami zakupionymi w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, na terenie placów zabaw. 5) Urządzenia zabawowe muszą posiadać tabliczki znamionowe. 6) Urządzenia muszą być objęte minimum 36-miesięczną gwarancją. 7) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 8) Do usunięcia wad Wykonawca przystąpi nie później niż w trzecim dniu roboczym od daty zgłoszenia. 9) W przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 10) Place zabaw muszą spełniać normy wskazane przez Centrum Kontroli Placów Zabaw: PN-EN 1176:2009. 11) Nawierzchnie bezpieczne na place zabaw muszą spełniać normy wskazane przez Centrum Kontroli Placów zabaw: PN-EN 1177:2009. Lista norm pod linkiem: http://placezabaw.org/info/normy-place-zabaw 12) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas budowy placów zabaw. 4. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie "Producent" w WYKAZIE CEN stanowiącym Załącznik do formularza OFERTA stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, podał producenta oferowanego wyposażenia placu zabaw. 10. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) zmiany terminu umownego wykonania zamówienia oraz harmonogramu realizacji robót lub wartości wynagrodzenia za przedmiot umowy z powodu: ? zmiany zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. ? konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, uzgodnień itp. ? konieczności wykonania robót wynikających z rozwiązań zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, ? konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, itp. ? działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) - nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę, ? wystąpienia znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i skutków ich wystąpienia. b) rezygnacji Zamawiającego z części robót i związanej z tym zmiany kwoty wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, c) zmiany podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 2) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, określonych w poz. 1), zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 5 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 3) W przypadku, gdy wyposażenie przedstawione w ofercie w momencie dostawy: a) nie będzie dostępne na rynku, b) będzie wycofane ze sprzedaży przez producenta, c) producent wprowadzi nowszy model, pod warunkiem, że parametry techniczne wyposażenia będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a cena nie ulegnie zmianie, przewiduje się dopuszczenie zmiany wyposażenia zaoferowanego w ofercie na nowszy lub lepszy model. 4) Udowodnienie występowania okoliczności, określonych w poz. 1) tiret piąte oraz w poz. 3) spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianę. 5) Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się o zmianach dotyczących określonych w umowie adresów, bez konieczności sporządzania aneksu do mniejszej umowy. Korespondencję doręczoną na adresy wskazane w niniejszej umowie każda ze stron uzna za prawidłowo doręczoną w przypadku nie powiadomienia drugiej strony o zmianie swego adresu. Każda ze stron przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki wynikłe z powodu nie wskazania drugiej Stronie aktualnego adresu. 6) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 246149.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy "BIELAWA" Zbigniew Bielawa
Email wykonawcy: zbigniew_bielawa@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 17
Kod pocztowy: 77-124
Miejscowość: Parchowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297906.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 297906.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 297906.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.