To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-28
Ogłoszenie nr 500018868-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego: Sprzedaż i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542247-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego, Krajowy numer identyfikacyjny 000308637,
ul. Żeromskiego
22,
39-300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
177 800 146, e-mail
w.rybinska@szpital.mielec.pl, faks
177 800 146.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.mielec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SzP VIII-2233-52P/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę odzieży i obuwia dla pracowników Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, w tym: Grupa 1 - Odzież dla personelu medycznego - 3 pozycje asortymentowe, Grupa 2 - Obuwie dla personelu medycznego - 1 pozycja asortymentowa, Grupa 3 - Odzież i obuwie pozostałe grupy zawodowe - Odzież i obuwie dla pracowników sekcji technicznej, 8 pozycji asortymentowych, Odzież i obuwie dla pracowników sekcji transportu, 5 pozycji asortymentowych, Odzież pracowników sekcji gospodarczej, Odzież dla portierów, Odzież dla telefonistek, Odzież dla pracowników BHP i Ochrony środowiska, pracownik do obsługi chlorowni ścieków, pracownik do obsługi magazynu odpadów medycznych, magazynier.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33199000-1
Dodatkowe kody CPV: 18130000-9, 18800000-7, 18830000-6, 18110000-3, 18100000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Grupa 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie przetargowe w Grupie 1 unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Grupa 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58275.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Butstar Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23892.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Grupa 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie przetargowe w Grupie 3 unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dachu i prac restauratorskich budynków szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego
- Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego dla boiska piłkarskiego w Trześni (postępowanie powtórzone)
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
- Budowa parkingu przy hali sportowej MOSIR Mielec ul. Solskiego 1 na działkach nr: 1517/17, 1517/18, 2913/2, 2913/8 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 103701 R - ul. Racławickiej w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup umundurowania dla funkcjonariuszy Państwowej Straży Łowieckiej w Katowicach
- Dostawa wyrobów medycznych - umowa ramowa ZP15/A/10/2024
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w roku 2024
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Zakup ubrań odzieży specjalnej strażaka i środków ochrony strażaka
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.