eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Brześć Kujawski - X Etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500018785-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Gmina Brześć Kujawski: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Brześć Kujawski - X Etap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550893-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500003606-N-2017; 500003615-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brześć Kujawski, Krajowy numer identyfikacyjny 91086681500000, ul. pl. Władysława Łokietka 1 , 87880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 231 63 10, e-mail inwestycje@brzesckujawski.pl, faks 54 231 63 24.
Adres strony internetowej (url): www.brzesckujawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Brześć Kujawski - X Etap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI.271.24.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres inwestycji polega na wykonaniu 61 zestawów biologiczno-mechanicznych przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnych z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 dla 4 do 11 użytkowników, z drenażem rozsączającym (z zastosowaniem w kilkunastu przypadkach pomp i dodatkowych nasypów). Przydomowa oczyszczalnia ścieków składa się z: monolitycznego, szczelnego zbiornika osadnika gnilnego o przepływie do 0,9m3/d (55szt.) i ponad 09 do 1,5m3/d (6szt.), wykonanego z zagęszczonego polietylenu, wyposażonego w filtr, będący jednocześnie wskaźnikiem zamulenia oraz drenażu rozsączającego wykonanego z rur drenarskich PCV o średnicy 110 mm, układanego ze spadkiem 0,5÷1,0% wraz ze studzienką rozdzielczą. Przyjęto łączną długość przewodów rozsączających - od 24 do 72m w zależności od warunków gruntowych i ilości mieszkańców. Długość jednostki nitki max.20m. Przyjęto szerokość rowu filtracyjnego 0,5m , grubość minimum 60 cm. Złoże filtracyjne wykonać wg schematu dla gruntu słabo przepuszczalnego. Doprowadzenie ścieków do oczyszczalni: - przyłącza kanalizacyjne Fi 160, - system niezależnej wentylacji (odprowadzenie gazów fermentacyjnych) Fi 110. W przypadku braku możliwości grawitacyjnego dopływu ścieków do oczyszczalni zastosowano przepompownie ścieków w studzience Fi 800. Zasilenie elektryczne wg opisu - YKY 3x2,5mm2 Okres gwarancji wraz z corocznym przeglądem eksploatacyjnym - minimum 3 lata licząc od daty odbioru końcowego oraz okres rękojmi wydłużony o 1 miesiąc ponad okres gwarancji. Termin wykonania - maksymalnie 60 dni licząc od daty udzielenia zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 951219.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa KRZYŚ Krzysztof Wiśniewski
Email wykonawcy: krzysztofwisniewski1974@wp.pl
Adres pocztowy: Jaranowo 22
Kod pocztowy: 87-704
Miejscowość: Bądkowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1125450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1125450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1174776.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.