eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Przebudowa ul. Kamienieckiej w Ząbkowicach Śląskich od skrzyżowania z ul. Chrobrego do skrzyżowania z ul. Cukrowniczą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-25

Ogłoszenie nr 500018292-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.

Gmina Ząbkowice Śląskie: Przebudowa ul. Kamienieckiej w Ząbkowicach Śląskich od skrzyżowania z ul. Chrobrego do skrzyżowania z ul. Cukrowniczą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551666-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004981-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ząbkowice Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 52611000000, ul. ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8 165 300 lub 301, e-mail zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl, faks 748 155 445.
Adres strony internetowej (url): www.zabkowiceslaskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Kamienieckiej w Ząbkowicach Śląskich od skrzyżowania z ul. Chrobrego do skrzyżowania z ul. Cukrowniczą

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Kamienieckiej w Ząbkowicach Śląskich od skrzyżowania z ul. Chrobrego do skrzyżowania z ul. Cukrowniczą o długości około 1280 mb. Przebudowę ul. Kamienieckiej od ul. Chrobrego do ul. Cukrowniczej (bez skrzyżowania z ul. Cukrowniczą, od km 0+000,00 do km 1282,65)zaprojektowano istniejącym śladem. Szerokość ulicy wynosi od 6,0 do 6,40 m. Nowe krawężniki należy ustawiać w śladzie starych, tak, aby szerokość jezdni oraz chodników pozostała bez zmiany. Nawierzchnię chodników po lewej stronie drogi oraz istniejącą po prawej stronie należy wymienić na nową zachowując istniejące szerokości. Nowoprojektowane chodniki po prawej stronie mają szerokość od 1,5 m (km od 0+610 do km 0+758) do 2,0 m na pozostałym odcinku dostosowane są do szerokości pasa drogowego. Istniejące zjazdy z kostki granitowej należy przełożyć i nie zmieniając ich szerokości i zakresu, dostosować do skorygowanych wysokości nawierzchni jezdni i krawężnika. Nowoprojektowane zjazdy należy wykonać analogicznie jak zjazdy istniejące, dostosowując się do bram oraz wjazdów na posesje. W rejonie km 0+050 oraz 0+770 zaprojektowano dwa łączniki do posesji (jeden o szerokości 2,5m, drugi 3,0m). Każdy z nich ma przekrój pół uliczny. Po niższej stronie przekroju zastosowano krawężnik z jednym rzędem z kostki betonowej. Pochylenie łączników jest jednostronne skierowane w kierunku ul. Kamienieckiej. W km od 402,50 do 440,50 po prawej stronie drogi zaprojektowano parking o szerokości 8,0 metrów oraz długości 38 metrów o nawierzchni z kostki betonowej. Pochylenie parkingu ma wartość 4% i jest skierowane w prawo. Wszystkie wjazdy na drogi wewnętrzne należy dostosować do istniejących szerokości lub możliwości terenowych. Pochylenie podłużne zgodne z pochyleniem ul. Kamienieckiej na tym odcinku. W obrębie parkingu znajduje się wjazd na działkę prywatną oraz wejście do sklepu; wysokości nawierzchni w tym rejonie należy dostosować wysokościowo do terenu oraz istniejących schodów. Pochylenia poprzeczne dostosowane są do stanu istniejącego. Na odcinkach prostych pochylenie jest daszkowe o spadku 2%, natomiast na łukach pochylenie jest jednostronne skierowane do wewnątrz łuku o wartości 2%. Przy krawężniku zastosowano ścieki z podwójnej kostki betonowej o szerokości 10cm. Na łukach o pochyleniu jednostronnym ścieku po wyższej stronie przekroju należy nie stosować. Na długości zatok autobusowych oraz zjazdów na drogi wewnętrzne ścieki należy kontynuować w celu doprowadzenia wody do najbliższego wpustu. Krawężniki betonowe o wymiarach 15/30/100 powinny wystawać 12 cm ponad nawierzchnię, natomiast na zjazdach krawężniki powinny być "wtopione" i wystawać 2 cm ponad jezdnię. Pobocza jezdni mają szerokość 75 cm i wykonane będą z frezowiny. Od km 0+996 do km 1+073 po lewej stronie za chodnikiem w celu zabezpieczenia istniejącej skarpy zaprojektowano mur oporowy z trzech rzędów kostki granitowej 18-20cm na ławie fundamentowej o grubości 20 cm z betonu C12/15. Technologia wzmocnienia konstrukcji jezdni zakłada frezowanie istniejących warstw bitumicznych(ok.12 cm) oraz ułożenie dwóch nowych warstw (ścieralnej i wiążącej) o łącznej grubości 12 cm. Ze względu na konieczność wzmocnienia konstrukcji oraz zabezpieczenie nowych warstw przed przenikaniem pęknięć z dolnych (starszych) warstw konstrukcyjnych zastosowano pomiędzy warstwami bitumicznymi poliesterową siatkę zbrojeniową (wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz pasma min. 50kN/m). Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu, 2) wykonanie niezbędnych prac przygotowawczych i rozbiórkowych, 3) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, 4) wykonanie robót ziemnych (korytowania) na części dróg wewnętrznych, zjazdów, placów i skrzyżowań z drogami wewnętrznymi, 5) wykonanie podbudowy na części dróg wewnętrznych, zjazdów, placów i skrzyżowań z drogami wewnętrznymi, 6) wzmocnienia konstrukcji drogi - ulicy Kamienieckiej, 7) wykonanie placu przy sklepie w km ok 0+425 8) wykonanie nawierzchni jezdni ulicy Kamienieckiej z betonu asfaltowego o łącznej grubości 12 cm, 9) utwardzenia poboczy destruktem asfaltowym. 10) wymiana istniejących krawężników oraz obrzeży oraz dobudowa nowych, 11) wymiana nawierzchni istniejących chodników oraz dobudowa nowych, 12) wymianę wpustów deszczowych 13) ułożenie ścieku z kostki betonowej, 14) regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej podziemnej. Wykonawca uzgodni z Dolnośląską Spółką Gazownictwa Sp. z o.o. i udostępni jej plac budowy w celu wykonania przez nią przebudowy sieci gazowej biegnącej w pasie drogowym ul. Kamienieckiej. Roboty związane z przebudową sieci gazowej Dolnośląska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. musi zakończyć do dnia 30 sierpnia 2017r. Warunki techniczne wykonania i odbioru przebudowy sieci gazowej w pasie drogowym Wykonawca uzgodni z Dolnośląską Spółką Gazownictwa Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) przedmiarze robót - załącznik nr 9 do SIWZ 2) uproszczonej dokumentacji projektowej - załącznik nr 10 do SIWZ 3) STWiORB - załącznik nr 11 do SIWZ Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 2. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29-30 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. 3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia; 1) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności, polegających na: wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu konstrukcji drogi, wykonaniu nawierzchni dróg i chodników, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, 2) Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu Umowy Pracownicy zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów o ochronie danych osobowych. 3) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy będą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności w zakresie wykonywanych czynności. 4) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący czynności wskazane w SIWZ będą posiadali aktualne badania lekarskie, niezbędne do wykonania powierzonych im obowiązków. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Pracownikom odzieży ochronnej, odzieży roboczej i środków ochrony osobistej zgodnie z przepisami i zasadami BHP. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie Pracowników oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia, osób o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3 ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt 3 ppkt 1. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń , zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 2) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, , w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, dowodów o których mowa w pkt 10 ppkt 1lit a-d w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę będzie traktowane jako niewypełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa w pkt 3 ppkt 1. 11. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. 1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonania świadczenia. 2) W przypadku niezatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących określone czynności w pkt 3 ppkt 1 Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami określonymi we wzorze umowy. 3) W przypadku nie dochowania któregokolwiek z terminów określonych przez Zamawiającego, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi określonymi w umowie. 4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233000-9, 45233100-0, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3107059.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi_pl_sip@strabag.com
Adres pocztowy: Wysoka ul. Lipowa 5A
Kod pocztowy: 52-200
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1918918.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1918918.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2126814.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.